Известие

Collapse
No announcement yet.

чистачките ми се включват сами

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тая простотия я правят доста коли от най-различни модели!Общия им знаменател е както се каза, мисля по-горе , е таблото за бушоните!Почни с него,а не с електрониката.Може да изключиш и ключа!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Трябва ти ново бушонно табло,около 40 кинта
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        ако е от таблото, всичко ще се оправи и без ново табло, стига да го напраскам само с един контактен спрей, само че от мн работа не ми остава време да я погледна, иначе досега няма нещо по нея което да несам успял да поправя, просто исках малко мнения за да знам от къде да започна, все пак сме тук за да си помагаме. Благодаря на всички които се включиха в темата

        Comment


        • #19
          С контактен не става,щото "контакт" имаш в изобилие, а "неконтактен", още не са измислили!
          Смяна на таблото на бушоните му е майката!Има вероятност и да е по куплунзите и там е добре с контактния спей да ги поокъпеш!
          Успех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            С контактен не става,щото "контакт" имаш в изобилие, а "неконтактен", още не са измислили!
            Смяна на таблото на бушоните му е майката!Има вероятност и да е по куплунзите и там е добре с контактния спей да ги поокъпеш!
            Успех!
            100% съм сигурен че не е от таблото, като отстраня проблема ще пиша отново, но все още не ми остава врвмв за кукличката

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vip86 Покажи съобщение
              100% съм сигурен че не е от таблото, като отстраня проблема ще пиша отново, но все още не ми остава врвмв за кукличката
              ОК щом казваш
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vip86 Покажи съобщение
                100% съм сигурен че не е от таблото, като отстраня проблема ще пиша отново, но все още не ми остава врвмв за кукличката
                От моя скромен опит (оправени само 4 коли) които са правели тая мизерия мога да заявя ,че именно проблема е окис в таблото или по клемите на гърба му!!!
                Релето което управлява чистачките се смущава от мнооого малко принципно... Свали таблото поогледаи на задната му страна клемите ,отвори го вътре ,разгледаи пластовете и тогава казваи ,че си на 100% сигурен ,че нее от него...

                Това го допълвам!!! Това което изписах за таблото е в сила за старите машини...
                Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 11:40.
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Сигурен ли си че нямаш датчик за чистачките в стъклото
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #24
                    какви пластове има таблото?

                    ---------- Post added at 19:34 ---------- Previous post was at 19:33 ----------

                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    От моя скромен опит (оправени само 4 коли) които са правели тая мизерия мога да заявя ,че именно проблема е окис в таблото или по клемите на гърба му!!!
                    Релето което управлява чистачките се смущава от мнооого малко принципно... Свали таблото поогледаи на задната му страна клемите ,отвори го вътре ,разгледаи пластовете и тогава казваи ,че си на 100% сигурен ,че нее от него...

                    Това го допълвам!!! Това което изписах за таблото е в сила за старите машини...
                    какви пластове има в таблото?

                    Comment


                    • #25
                      колеги оказа се че никой непозна какво и има на колата, но аз реших да видя да си смажа рамената на чистачките, че зимата на два пати ми замразнаха и нетръгнаха ваобще, и като смакнах целия механизъм отворих да видя и мотора как е. на мотора има една пластмаза със щипки, в нея има платка, на която има три пластинки които казват каде да спре да върти мотора, за да спрат чистачките в най-долно положение, по точно двете са захранване и едната управление, тази за управлението беше малко изкривена, защото тия пластинки контактуват на една пластмаса задвижвана от мотора, на която има нанесено желязо, което контактува с тези три пластинки, та на нази пластмаса се е образувало дупчица и така там е преискряло мн пати и постоянно са се включвали чистачките ми.

                      Comment

                      Working...
                      X