Известие

Collapse
No announcement yet.

DOT 5 спирачна течност....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • DOT 5 спирачна течност....

    ....някой кара ли с такава - впечатления и отзиви......
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:29.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    ....някой кара ли с такава - впечатления и отзиви......
    Не е ли 5.1 ?

    Comment


    • #3
      Се тая.....
      Напоследък взех да наблягам доста на момента "спиране"......
      А и ако някой може да препоръча нещо ще е най - добре......
      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 22:34.
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        ....някой кара ли с такава - впечатления и отзиви......
        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
        Не е ли 5.1 ?
        Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
        ...Руски форум - задаваш въпрос и на теб ти задават...
        156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
        Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

        Comment


        • #5
          @ФЕРАРИСТ - Кamen666 e с такава, питай го

          @Pepo

          Comment


          • #6
            какво точно очакваш да се промени?
            ако спираш интензивно и много често, има спирачни течности с повишена темрпература на кипене - в рали спорта ги позлват знаеш.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Чел съм, че не е репоръчително да се сменя типа на течността.

              За чий ви е DOT5, при положение, че дори 8С е с DOT4, както е цялата гама на АР

              Ако колата се кара на писта - ДА! Хубаво е да се сложи DOT5, за да се гарантира по-висока темп. на кипене, ама за ежедневките ... няма смисъл, според мен.

              DOT4 има темп. на кипене +270 градуса! Това е доста висока температура! Не знам дали гумените мъркучи ще издържат на повече ... заменят се със спортни, които са метални.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Спирачна течност DOT 5.1 е доста силна за обикновената спирачна система.Нямам лични наблюдения,така съм чувал.
                sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
                Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
                Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
                Fiat Brava 1.9JTD SX

                Comment


                • #9
                  Ми сметнах че не е нужно да има тракдей че да ползвам такава......все пак не очаквам нещо неземно, но все пак доста неща набодах по елементите оказващи влияние на момента "спиране", трябва и течноста на вдигна едно ниво нагоре......щото секи гледа да вдигне коне, торк и прочее, ама момента спиране остава някак си настрани......
                  Е....ся верно че иде и тракдей, а на писта спирането е почти толкоз важно както и ускоряването.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Ники я прочети тази тема ще ти е от полза

                    http://clubalfaromeo.com/forum/showt...F7%ED%EE%F1%F2
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Колкото и лудо да съм карал в града/извън града ( газ-спирачки ) не съм имал проблем с нормалната спирачна течност..(предполагам ДОТ4)...

                      ВИж ОБАЧЕ на трак дея миналата година същата тази течност ми изкипя и започна да излиза през капачката (затворена) на резервоарчето на спирачната течност
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                        DOT4 има темп. на кипене +270 градуса! Това е доста висока температура! Не знам дали гумените мъркучи ще издържат на повече ... заменят се със спортни, които са метални.
                        Имам.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Колега, аз съм с дот 5.1 . Дот 5 не си слагай, защото е силиконова и ще трябва да си подмениш всичко възможно по спирачната система, за да не се пресече. Колкото до дот 5.1(или по друг начин казано дот 4+) -доста е особена, дори на пипане, много е....синтетична . Не е "по-силна" от дот 4, но е по-добра, защото не разяжда боята, абсорбира по-малко вода, има по-висока темперетура на кипене и не раздваря уплътненията. Тъй като е напълно синтетична "гъбясването" на спирачните маркучи е сведено до минимум, съвместима е с дот 4 и дот 3, такаче слагай смело. Разликата в цената е левчета, а при всички положения е по-добрия вариянт.
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Колкото и лудо да съм карал в града/извън града ( газ-спирачки ) не съм имал проблем с нормалната спирачна течност..(предполагам ДОТ4)...

                            ВИж ОБАЧЕ на трак дея миналата година същата тази течност ми изкипя и започна да излиза през капачката (затворена) на резервоарчето на спирачната течност
                            е то на дракон има 2 спирания - едно голямо и едно по-леко... как е изкипяла странно. Другия вариант е да е била като ниво на максимума! Иначе 270 градуса незнам как си ги стигнал, или е дот 3, или нещо не е наред.


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #15
                              Ники, не е препоръчително сп. течност да се сменя с по-висок клас, ремонтите са ти в кърпа вързани. Всеки следващ клас сп. течност е по-агресивен, горе долу както при маслата. Ако не си сменял редовно (разбирай на всеки 2години) дори и да смениш със същия клас пак има голяма вероятност да хвърлиш всички възможни помпи, казвам го от горчив опит с доста коли. Всеки може да стигне до същия извод и по-трудния начин, нямам против. Спирачната течност я мори влагата, която поема с годините имам и такъв уред за проверка на годност, както и машина за смяна на сп. течност. Който иска може да му замеря сп.течност безплатно.
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment

                              Working...
                              X