Известие

Collapse
No announcement yet.

Монтаж гарнитура капак клапани на ТС

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    За да си сигурен, че няма да текне измери височината на твоята гарнитура (оригиналната) и я сравни с тази на новата. Новата трябва да е поне с 1 мм. по-висока. Говоря за стълбчето което влиза в канала на капака на клапаните.

    ЕДИТ: опааа всъщност чак сега си прочетох какво съм написал след твоя въпрос. Малко объркване съм си направил. След като почистиш главата хубаво с кореселин например, новата гарнитура можеш да я омаслиш леко с пръсти по контактната площ която ляга на главата, за да може докато стягаш да се намести хубаво и да прилепне на всякъде равномерно.

    Съжалявам в бързината малко съм го подкарал по инерция.
    Last edited by oem; d.m.y г., 23:00.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      ..

      Ясно това ще е първата работа която ще направя,а за смяна трудно ли е ,защото на другите ми коли съм сменял и е елементарно,но тази нз

      Comment


      • #48
        Лесно е. Вадиш блока с бобините и следващото е капака
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          ..

          благодарско ,известно време след смяната ще споделя и мойто мнение

          Comment


          • #50
            Само да кажа, че при мен капака на клапаните е слаган без грам лепене със силикон, а течове няма!

            А ако сте със метален капак , шанса да пукнете капака докато го стягате става значително по-голям, ако слагате силикон!

            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
            AR 155 2.0 16v SUPER
            Toyota Corolla 2014 S Premium
            Moskvich 2140

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Това е пълна глупост със силикона. Като не знаете как се монтират гарнитури ги мажете. После в картера стават като сополи залепени за цедката на помпата.

              android88 - купи си гарнитура payen или victor reinz, или elring и не мажи с нищо. Обезмасляваш повърхността където ляга гарнитурата обезмасляваш и самата гарнитура и пристягаш капака равномерно от всички страни и си готов. Преди това разбира се очистваш главата перфектно от предишни остатъци нагар, силикон ако е имало и стари парчета гарнитура.
              Твоите мнения винаги ги уважавам и считам за продиктувани от опита....НО аз пробвах с Payen без да я мажа със силикон и точно след 1 седмица протече. Иначе перфектно почистване, обезмасляване, стягане с динанометричен ключ и т.н.

              Сложих един силикон на Loctite след като пак обезмаслих всичко и готово. Силикона се маже МАЛКО.
              Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
              Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
              Lancia Ypsilon '02

              Comment


              • #52
                Мисля че тука няма утвърдено правило......също съм виждал успешни решения и по двата начина......може би е въпрос на лична преценка и качествено изпълнение.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Мисля че тука няма утвърдено правило......също съм виждал успешни решения и по двата начина......може би е въпрос на лична преценка и качествено изпълнение.....
                  Да! Както и състоянието на капака, който се монтира.
                  Темата се изчерпа!


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment

                  Working...
                  X