Известие

Collapse
No announcement yet.

Положение на стрелка на температурата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Положение на стрелка на температурата

    Нормално ли е колата ми за 10 км спокойно каране да вдига едвам до 80 градуса, а като постои половин час в задръстване и се вдига до бялата чертичка където е стрелката и като се пусне перката слиза 1 мм надолу?


  • #2
    Да
    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

    Comment


    • #3
      Значи да не се притеснявам? Това деление дето е в момента стрелката на колко градуса отговаря? Не е ли чак към 100?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
        Нормално ли е колата ми за 10 км спокойно каране да вдига едвам до 80 градуса, а като постои половин час в задръстване и се вдига до бялата чертичка където е стрелката и като се пусне перката слиза 1 мм надолу?

        Абсолютно нормално си е!
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Колега чини ми се да не ти работи първа степен на перката... на моята 146 ТД заковава на 90 и не мърда от там независимо дали е в движение или в задръстване.

          Едит: уф пропуснах това с 80 те - май и термостата плаче за проверка.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            Това деление по мое мнение е 90 градуса!
            Относно показанието нормално е. Има го и момента, уреда да не отговаря напълно точно на темп. на двг (при мен на първото деление на алфичката отговаря на 67 градуса, а не на 50), и показанието, което отчита като е добре загряла по уред е под 90, но го тествах и замерих и е точно 90). Карай щом качваш 90 градуса си чук. При доста коли стой и не мърда от 90, но и при мн играе. При италианките информацита се обновява на няколко сек и няма проблем показанието да се мени.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
              Колега чини ми се да не ти работи първа степен на перката... на моята 146 ТД заковава на 90 и не мърда от там независимо дали е в движение или в задръстване.

              Едит: уф пропуснах това с 80 те - май и термостата плаче за проверка.
              +1
              Според мен логиката е тази черта да индикира 100 градуса и не мисля че е нормално да стига до такава температура. Както те е посъветвал колегата - започни от проверка на резистора. При мен беше същата ситуация и се оказа, че проблемацията е в него. Успех
              Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

              Comment


              • #8
                На таблото се показва моментна темп.на двг, измерва с на всеки няколко секунди, и варира с няколко градуса, а на таблото ако работи термостата а датчика не работи правилно може да има отклонение.

                Алфа използва по различен начин на представяне на температурата в сравнение т.е. да Opel, Audi, VW.
                Разликата е, че в действителност температурата винаги върви нагоре и, защото има един термостат (на всички автомобили!), който се отваря, когато охладителната система достига определена температура като 90dgr.
                Когато термостата отвори, se охлажда от 90 to 70-75dgr.
                Алфа показва, това незабавно от температурният показател докато, много други автомобили измерват средната температура, която отиват нагоре и надолу много бавно и със сигурност няма да се показват измененита както при Алфа.

                Така е и при мен, не стой стрелката, а варира показанието в нормите.

                източници: http://www.alfa156.net/
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
                  Нормално ли е колата ми за 10 км спокойно каране да вдига едвам до 80 градуса, а като постои половин час в задръстване и се вдига до бялата чертичка където е стрелката и като се пусне перката слиза 1 мм надолу?


                  Това боксер ли е?Моята стои в същите граници
                  МЕТАН

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от bocko Покажи съобщение
                    Това боксер ли е?Моята стои в същите граници
                    Не е боксер, колата ми е 1.9 ТД .
                    При каране по магистрала повече от 80 градуса не вдигна, а перката въобще не я чувам кога се включва.
                    Къде се намира този резистор за първата степен?

                    Нали това че вдига толкова не е от проблем в мотора?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
                      Не е боксер, колата ми е 1.9 ТД .
                      При каране по магистрала повече от 80 градуса не вдигна, а перката въобще не я чувам кога се включва.
                      Къде се намира този резистор за първата степен?

                      Нали това че вдига толкова не е от проблем в мотора?
                      Първо виж какво е дереджето на резистора пък после ще го мислиш ако е наред всичко. Като вдигнеш капака и застанеш срещу колата, поглеждаш надолу към "гърба" на водния радиатор, леко в ляво под перката ще видиш 2 кабела закачени към резистора. Самия той се държи на 2 винтчета, лесно се сваля.
                      Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
                        Не е боксер, колата ми е 1.9 ТД .
                        При каране по магистрала повече от 80 градуса не вдигна, а перката въобще не я чувам кога се включва.
                        Къде се намира този резистор за първата степен?

                        Нали това че вдига толкова не е от проблем в мотора?

                        От шофьорската страна на радиатора е монтиран резистора.
                        При каране на дълъг път колата се охлажда предимно от скоростта на въздуха. Най-вероятно не вдига повече от 80 защото термостата ти е частично отворен и винаги върти големия кръг. Другата опция е самия датчик на таблото да е дал фира... но ако е така това означава, че тия 110 дето ги виждаш в задръстване са бая повечко (притеснително) и трябва да видиш дали няма други проблеми по охладителната система.
                        Ако е от първата степен - сменяш резистор и термостат и след 3 - 4 к.м. ще се заковава на 90 и няма да помръдва от там.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          А не е ли най-лесно първо да инвестира колосалната сума от 10 лв в един китайски млтицет дето мери и температура и да разбере какво наистина се случва?
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
                            Нормално ли е колата ми за 10 км спокойно каране да вдига едвам до 80 градуса, а като постои половин час в задръстване и се вдига до бялата чертичка където е стрелката и като се пусне перката слиза 1 мм надолу?
                            Зиме, лете, на място или с 200км/ч системата чрез термостата и вентилатора с 2 степени трябва да държи температурата на водата около 90гр. Видимо "шаване " на стрелката говори за нередност, която може да прерасне в проблем. Колегите по-горе са ги поразяснили...
                            Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                            Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                              А не е ли най-лесно първо да инвестира колосалната сума от 10 лв в един китайски млтицет дето мери и температура и да разбере какво наистина се случва?
                              А колко вярно я мери това чудо за 10 лв. струва ли си заниманието?
                              Welcome to the real world

                              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                              Comment

                              Working...
                              X