Известие
Collapse
No announcement yet.
Положение на стрелка на температурата
Collapse
X
-
Comment
-
Колега чини ми се да не ти работи първа степен на перката... на моята 146 ТД заковава на 90 и не мърда от там независимо дали е в движение или в задръстване.
Едит: уф пропуснах това с 80 те - май и термостата плаче за проверка.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Това деление по мое мнение е 90 градуса!
Относно показанието нормално е. Има го и момента, уреда да не отговаря напълно точно на темп. на двг (при мен на първото деление на алфичката отговаря на 67 градуса, а не на 50), и показанието, което отчита като е добре загряла по уред е под 90, но го тествах и замерих и е точно 90). Карай щом качваш 90 градуса си чук. При доста коли стой и не мърда от 90, но и при мн играе. При италианките информацита се обновява на няколко сек и няма проблем показанието да се мени.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеКолега чини ми се да не ти работи първа степен на перката... на моята 146 ТД заковава на 90 и не мърда от там независимо дали е в движение или в задръстване.
Едит: уф пропуснах това с 80 те - май и термостата плаче за проверка.
Според мен логиката е тази черта да индикира 100 градуса и не мисля че е нормално да стига до такава температура. Както те е посъветвал колегата - започни от проверка на резистора. При мен беше същата ситуация и се оказа, че проблемацията е в него. Успех
Comment
-
На таблото се показва моментна темп.на двг, измерва с на всеки няколко секунди, и варира с няколко градуса, а на таблото ако работи термостата а датчика не работи правилно може да има отклонение.
Алфа използва по различен начин на представяне на температурата в сравнение т.е. да Opel, Audi, VW.
Разликата е, че в действителност температурата винаги върви нагоре и, защото има един термостат (на всички автомобили!), който се отваря, когато охладителната система достига определена температура като 90dgr.
Когато термостата отвори, se охлажда от 90 to 70-75dgr.
Алфа показва, това незабавно от температурният показател докато, много други автомобили измерват средната температура, която отиват нагоре и надолу много бавно и със сигурност няма да се показват измененита както при Алфа.
Така е и при мен, не стой стрелката, а варира показанието в нормите.
източници: http://www.alfa156.net/sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
Това боксер ли е?Моята стои в същите граници
Comment
-
Първоначално публикувано от bocko Покажи съобщениеТова боксер ли е?Моята стои в същите граници
При каране по магистрала повече от 80 градуса не вдигна, а перката въобще не я чувам кога се включва.
Къде се намира този резистор за първата степен?
Нали това че вдига толкова не е от проблем в мотора?
Comment
-
Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщениеНе е боксер, колата ми е 1.9 ТД .
При каране по магистрала повече от 80 градуса не вдигна, а перката въобще не я чувам кога се включва.
Къде се намира този резистор за първата степен?
Нали това че вдига толкова не е от проблем в мотора?
Comment
-
Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщениеНе е боксер, колата ми е 1.9 ТД .
При каране по магистрала повече от 80 градуса не вдигна, а перката въобще не я чувам кога се включва.
Къде се намира този резистор за първата степен?
Нали това че вдига толкова не е от проблем в мотора?
От шофьорската страна на радиатора е монтиран резистора.
При каране на дълъг път колата се охлажда предимно от скоростта на въздуха. Най-вероятно не вдига повече от 80 защото термостата ти е частично отворен и винаги върти големия кръг. Другата опция е самия датчик на таблото да е дал фира... но ако е така това означава, че тия 110 дето ги виждаш в задръстване са бая повечко (притеснително) и трябва да видиш дали няма други проблеми по охладителната система.
Ако е от първата степен - сменяш резистор и термостат и след 3 - 4 к.м. ще се заковава на 90 и няма да помръдва от там.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщениеНормално ли е колата ми за 10 км спокойно каране да вдига едвам до 80 градуса, а като постои половин час в задръстване и се вдига до бялата чертичка където е стрелката и като се пусне перката слиза 1 мм надолу?Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеА не е ли най-лесно първо да инвестира колосалната сума от 10 лв в един китайски млтицет дето мери и температура и да разбере какво наистина се случва?Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
Comment