Известие

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на ЕГР-Системата при ТД?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    тука пише всичко за ЕГР
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32945
    точка

    Comment


    • #17
      Още едно въпросче...какъв ще е ефекта ако просто прекъсна връзката между соленоида и еку-то което го управлява като разкача кабела от снимката по-долу? В какъв режим ще влезе системата? ЕГР клапана постоянно отворен ли ще бъде или постоянно затворен?
      Attached Files
      Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

      Comment


      • #18
        аз само не разбрах дали е по-добре маркучето,което сме извадили да се запуши при мен това е било направено от предишен собственик...В колектора никога не съм виждал сажди...явно има ефект,а може и да е изолиран допълнително с пластинка
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #19
          Изолирайте смело.Моят мотор е cf3 и няма проблеми.Слагайте медна пластина преди егр за да не се пробие.Обикновената ламарина прегаря .

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ogi100 Покажи съобщение
            Още едно въпросче...какъв ще е ефекта ако просто прекъсна връзката между соленоида и еку-то което го управлява като разкача кабела от снимката по-долу? В какъв режим ще влезе системата? ЕГР клапана постоянно отворен ли ще бъде или постоянно затворен?
            При това положение ЕГР клапъна ще е затворен(стига да няма нагар и да може да уплътни хубаво), но мисля че ще запише грешка в екуто(поне при JTD-то май е така). Нищо не пречи да пробваш и ако ти светне чека да го върнеш пак.

            Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
            аз само не разбрах дали е по-добре маркучето,което сме извадили да се запуши
            Трябва да се запуши, иначе вакуум помпата ще тегли въздух от там.
            Last edited by dobri_g; d.m.y г., 10:22.
            Lancia Kappa 2000 5.20 145 h.p. 95 г.
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD 136 h.p. EX

            Comment


            • #21
              основния проблем при ЕГР е че от саждите може да забие в полуотворено положение. колата губи мощност и се набиват боклуци постоянно , така че е най-добре да се изолира и с пластина. ТД едва ли ще има нещо против само кабела да се издърпа,но най-добре да се запуши вакума. както каза колегата, запушва се заради вакум помпата, а не само се изважда.
              точка

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                основния проблем при ЕГР е че от саждите може да забие в полуотворено положение. колата губи мощност и се набиват боклуци постоянно , така че е най-добре да се изолира и с пластина. ТД едва ли ще има нещо против само кабела да се издърпа,но най-добре да се запуши вакума. както каза колегата, запушва се заради вакум помпата, а не само се изважда.
                Ясно...кофтито е че при моя мотор ЕГР-а е на трудно-достъпно място и или трябва да свалям горивния флтър или някак отдолу да бъркам...Иначе една къса тръба свързва изпускателния и смукаталния колектор, ще я разкача и ще сложа там медна пластина, да видим какъв ще е ефекта
                Благодаря още веднъж
                Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                Comment


                • #23
                  здравейте,колеги.може ли някой да ми обясни на моя мотор(от подписа,цф3)къде трябва да се запуши въпросния ЕГР.като гледах има две места-едното е зад мотора,другото отпред.(поне така гледах трасето на тръбата)знам,че има значение,но незнам къде.и ще ми дава ли грешка след това на компа и как стоят нещата с нея.няма да се разсърдя на някоя снимка,че да вземе да ми стане ясно още по-бързо.гледах снимките които са пуснали колеги,но са на други мотори.мерси предварително.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment

                  Working...
                  X