Известие

Collapse
No announcement yet.

boxer ili twin spark

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • boxer ili twin spark


    zdraveite re6il sam da si vzimam alfa 146 s motor 1.6 . 6te buda blagodaren ako nqkoi moje da mi obesni kakva e razlikata mejdu boxer i twin spark. ima li razlika v nadejnosta im i koi ot dvata motora e po-dobriq variant. blagodarq predvaritelno
    boxer ili twin spark

  • #2
    TC e е за предпочитане според мене
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      Зависи от много неща и разликите са много.Първо ТС-а е доста по-скъп за поддръжка и първоначалната смяна на консумативи излиза доста.Като здравина на самите мотори е спорно защото боксера ако се експлоатира като хората демек смяна на масло на време и да не се ръчка докато е студен може да те надживее/справка има костенурки на по 40 години без ремонт на мотора/.За мен и двата мотора са добри сами по себе си така че всичко опира до собствен избор и финансий разбира се защото колите с боксер са по-ефтини
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Колега, ТС-а по новият като концепция мотор и по-мощният при равна кубатура 1.6 boxer -103 hp; 1.6 Twin spark - 120 hp, обаче а лично имам афинитет към боксерите, за тва ти предлагам да помослиш върху варианта 1.7 boxer това е 16 клапанов боксер с мощност около 130 коня /приблизително/ при 146 е малко кастриран тоя мотор, за разлика от 33, където е 136 коня /без да съм сигурен/
        Та помисли има читави 146-ци с 1.7 16 клапанов боксер, който вариант съчетава по-голямото купе /става за семейна кола - от опит/ и динамиката и пъргавината на добрия ДВГ, както и по-ниските експолатационни разходи.
        Ако все пак решиш да вземеш Twin spark търси 1.8 - 2.0 ДВГ вярвай ми и 1.4 и 2.0 горят почти еднакво, обаче вървят различно и то доста
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #5
          blagodarq vi mnogo. prosto imam oferta za 146 1.6 boxer 12 mesec 96 s dosta ekstri za 5900lv. kakvo da gledam nai ve4e kato q kupuvam i kakvo zaduljitelno da smenq kogato q zema?
          boxer ili twin spark

          Comment


          • #6
            Това не е особено добра оферта- за сравнение
            http://www.mobile.bg/cgi-bin/main.cgi?t ... f1=details

            Comment


            • #7
              В неделя на сбирката дойде 33 ка 1985г боксер. Въреи реве добре, Мотора тресе малко на ПХ , но много отдавна не е била на регулировка на карбураторите.Е има изгнили места но все пак е 21 годишна кола.
              Аз съм по за 2,0 л мотор има много по-голям живот и голямото натоварване не му се отразява много. Понеже в този модел за който питаш няма 8 V мотори с верига не мога да ти дам положително мнение. 16V имат много по-скъпа подръжка от моделите с верига.
              При мен на 155 ца 2 л с климатроник на градко не качва разхода над 12 л , но пък извън града за вървене просто няма смисъл да говорим.Не на празно я наричам самолет.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Crusader
                Колега, ТС-а по новият като концепция мотор и по-мощният при равна кубатура 1.6 boxer -103 hp; 1.6 Twin spark - 120 hp, обаче а лично имам афинитет към боксерите, за тва ти предлагам да помослиш върху варианта 1.7 boxer това е 16 клапанов боксер с мощност около 130 коня /приблизително/ при 146 е малко кастриран тоя мотор, за разлика от 33, където е 136 коня /без да съм сигурен/
                Та помисли има читави 146-ци с 1.7 16 клапанов боксер, който вариант съчетава по-голямото купе /става за семейна кола - от опит/ и динамиката и пъргавината на добрия ДВГ, както и по-ниските експолатационни разходи.
                Ако все пак решиш да вземеш Twin spark търси 1.8 - 2.0 ДВГ вярвай ми и 1.4 и 2.0 горят почти еднакво, обаче вървят различно и то доста
                Влади не забравяй че боксера е 8в. а ТС-а е 16в.по същата логика да тръгнеш да сравняваш 1.6 ТС със 1.7 16в боксер почти еднаква кубатура и 10 коня отгоре за боксера Аз нямам нищо против ТС-а даже съм му голям привърженик но просто в моменат карам боксер и преди съм карал и като че ли по си ми е на сърцето.А и мнение за боксера дават хора които никога не са карали такъв/не визирам теб Влади/
                П.С.Следващата кола ще ми е 146 ТИ
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  a ne6to po vuprosa za 2.0TD nqkoi moje li da mi kaje?
                  boxer ili twin spark

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ti6one
                    a ne6to po vuprosa za 2.0TD nqkoi moje li da mi kaje?
                    КИРИЛИЦА колега
                    2.0 тд е 1.9 ако не бъркам
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Да де ма Немците го водят 2.0 а Италиянците 1.9
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        за гтд-то:

                        The most common JTD engine is the 1.9 L straight-4 found in the Fiat Punto. It is a common-rail direct-injection turbocharged engine which produces 80 PS (79 hp/59 kW) and reaches 36 mpg (6.6 L/100 km) in city driving. The engine was introduced in 1999. The ignition block weighs approximately 125g.

                        Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It will be used in the Opel Vectra, Opel Signum, Opel Astra, Opel Zafira, as well as some Saabs. There will be three versions of this engine eventually: A 150 PS (148 hp/110 kW), 120 PS (118 hp/88 kW), and 100 PS (99 hp/74 kW).

                        =============

                        1,9 тд е 90 кс и не е на ВМ
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          ТУРБИНКИТЕ ШЕСТАЦИ СА ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ СТИГА ДА ТИ СТИСКА ДА ЧАКАШ ПО ЕДИН МЕСЕЦ ЗА ЧАСТИ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Mury
                            .....
                            Така е, а на мен следващата се надявам да ми е 156 1.9JTD или по-вероятно 2.4JTD /вече се накарах на малки ДВГ-та / ->от моите уста в божите уши


                            Извинявам се за
                            Mitsubishi Outlander
                            Mitsubishi Space Star
                            Daihatsu Terios

                            Comment


                            • #15
                              колега редовия двигател е невероятно здрав особено 2.0.тествал съм почти всички модели от 60г. до днес и съм им голям фен.

                              Comment

                              Working...
                              X