Един приятел с такава кола ме помоли да пусна тема.И така - някой да е имал подобен проблем?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 155 2.5TD гасне 2-3 мин след запалване
Collapse
X
-
Май не е това ,защото е свързано с температурата.Като загасне после като изстине напълно си пали пак без проблем от четвърт оборот. А и когато е било студено я карал даже доста повече от 2-3 мин.Казва ,че като гасне не е изведнъж а почва първо да прекъсва и пуши черно и накрая умира.
Comment
-
колега, не разбирам много от дизели, но по принцип помпата за високо трябва да прави корекции на впръскването в зависимост от температурата. във фиат форума имаше тема с добри майстори на дизелови помпи. иначе тоя двигател е vm motori и се слага още на 164 и други возила. тука има сервизно
http://www.alfa-lancia.com/files/ltru425.zip
а тука има тема за него
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33876точка
Comment
-
Колега, аз съм добър с дизелите на камиони и трактори, но това което описваш ми мирише на обогатител.Търсете там!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеКолега, аз съм добър с дизелите на камиони и трактори, но това което описваш ми мирише на обогатител.Търсете там!точка
Comment
-
ГНП-то на 155 не е механично, а е електронно!
Има си вградена подкачваща помпа в самото ГНП отделно има допълнителна външна подкачваща помпа.Няма от какво да се размести центровката на ГНП-то нито шанс да прескочи зъб.
Закарайте я на диагностика.Проверете ЕГР-а, горивния филтър, турбината и всички горивопроводи.Ако нищо не откриете остава ГНП.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment