Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 155 2.5TD гасне 2-3 мин след запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 155 2.5TD гасне 2-3 мин след запалване

    Един приятел с такава кола ме помоли да пусна тема.И така - някой да е имал подобен проблем?

  • #2
    ами май е логично първо да проверите помпата за ниското налягане и дали стига нафта до помпата за високо и после дали помпата за високо не е прескочила и зацепена ли е добре и също обезвъздушена ли е , да не влиза въздух от някъде.
    точка

    Comment


    • #3
      Определено е проблем с доставката на гориво.Най-вероятно дърпа въздух някъде около филтъра.
      sigpicРемонт на ГНП със електронно управление, механични и комънреал.Ремонт на дюзи,комънреал и по-старо поколение.

      Comment


      • #4
        Май не е това ,защото е свързано с температурата.Като загасне после като изстине напълно си пали пак без проблем от четвърт оборот. А и когато е било студено я карал даже доста повече от 2-3 мин.Казва ,че като гасне не е изведнъж а почва първо да прекъсва и пуши черно и накрая умира.

        Comment


        • #5
          колега, не разбирам много от дизели, но по принцип помпата за високо трябва да прави корекции на впръскването в зависимост от температурата. във фиат форума имаше тема с добри майстори на дизелови помпи. иначе тоя двигател е vm motori и се слага още на 164 и други возила. тука има сервизно
          http://www.alfa-lancia.com/files/ltru425.zip
          а тука има тема за него
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33876
          точка

          Comment


          • #6
            Колега, аз съм добър с дизелите на камиони и трактори, но това което описваш ми мирише на обогатител.Търсете там!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Колега, аз съм добър с дизелите на камиони и трактори, но това което описваш ми мирише на обогатител.Търсете там!
              ами то това е същото. механична помпа и няма никаква електроника.
              точка

              Comment


              • #8
                ГНП-то на 155 не е механично, а е електронно!

                Има си вградена подкачваща помпа в самото ГНП отделно има допълнителна външна подкачваща помпа.Няма от какво да се размести центровката на ГНП-то нито шанс да прескочи зъб.

                Закарайте я на диагностика.Проверете ЕГР-а, горивния филтър, турбината и всички горивопроводи.Ако нищо не откриете остава ГНП.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Точно това ми каза и един приятел - резервоара се пълни с тиня, оттам и горивопроводите. Ще му кажа на собственика на 155, пък той да си действа.

                  Comment

                  Working...
                  X