Известие

Collapse
No announcement yet.

ПрепорАчвам ви свещи Splitfire

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ахахахаха сега кво излезе че неискам си потдържам колата просто казвам че е безмислено да се дават пари и робува на марка след като има алтернативи за мн по малко пари вършещи същата работа....
    Според мен заради тея робувания нашите коли носят слава на скъпи и трошливи...
    За моята кола никога не съм щадял средства и няма и да щадя и съм я платил вече двойно....ама.. тез глупости дето спортен филтър от 200 лв качвал мощност пък от 30лв боклук аре ако някой даде обяснение адекватно и как точно от един филтър зависи ...след като клапата решава колко да пропусне...и тем подобни простотии
    Last edited by Perdaha; d.m.y г., 16:07.
    Alfa 145 1.4 t.s

    Comment


    • #17
      Конкретно за филтъра е решаващ материал и начинът за изработка и технологията. От там се променя пропускливостта, филтрацията и т.н. До колко един евтин и един скъп спортен филтър са съпоставими, трябва да се направят измервания и адекватни сравнения, но вервай ми разлика не може да няма и със сигурност не е малка.
      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
      Mazda 6 2.3 2005
      sigpic

      Comment


      • #18
        Една от 156 дето довлякох беше с такива свещи, изглеждаха доста добре, чувал съм малко отзиви за тях, макар че взех 4 големи за 2.0ТС за някакви смешни пари от един аукцион в иБея, още не съм се наканил да ги сложа......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
          ахахахаха сега кво излезе че неискам си потдържам колата просто казвам че е безмислено да се дават пари и робува на марка след като има алтернативи за мн по малко пари вършещи същата работа....
          Според мен заради тея робувания нашите коли носят слава на скъпи и трошливи...
          За моята кола никога не съм щадял средства и няма и да щадя и съм я платил вече двойно....ама.. тез глупости дето спортен филтър от 200 лв качвал мощност пък от 30лв боклук аре ако някой даде обяснение адекватно и как точно от един филтър зависи ...след като клапата решава колко да пропусне...и тем подобни простотии
          ако някой ти говори, че със спортен филтър ще качиш "коне" можш директно да му се изсмееш, но че има много голямо значение какъв ти е филтъра е също така много вярно. Със спортен филтър колата може много по-лесно да диша, поради простия факт, че пропускливостта им е много по-гляма, а филтрацията същата или по-дорба от на стоков филтър. Ако колата има модификации или турбо там вече разликата е оргомна и спортния филтър е задължителен. Ако караш 1.3 боксер няма много значение какво ще сложиш ако ще да е суу спортен рали филтър с карбонова кутия. А относно евтините спортни филтри - има доста случаи на прецакан мотор от намаления дебит на въздух или запушен филтър. Сещаш ли се че ако не е сметнат като хората този филтър създава вакуум и може да ти реши всички проблеми на мотора окончателно и безвъзвратно.

          Всеки сам си решава дали ще сложи нещо скъпо или ще търси евтина алтернатива. Аз също не съм фен на безумно скъпите стоки, но вярвай ми съм заклет поддръжник на качественото. А за съжаление много рядко съм попадал на евтино и качествено едновременно.
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
            Със сигурност си усетил разликата, след като си бил преди с БОШ.
            Аз бях с NGK за 350лв около 90 000км ....след като ги свалих се оказа ,, че свещита са имали още живот, но сложих Бош ... разлика не осетих никаква ...колата си се изрязва и си работи перфе ,.....
            Ти колко пъти си правил тестове и какви, та стигна до това умозаключение(доста абсурдно
            според мен)?
            Най-лесно е да кажеш ...това е буклук онова не е .... Айде да не говорим празни приказки.

            п.п."Ммммммм много е хубаво да ядеш филия намазана с мед и масло......
            -А ти ял ли си!!!???
            .... м не, но на бате са му казвали...."
            Alfa156 Against All

            Comment


            • #21
              мхм точно тва ме дразни тука -примера за филията с мед е точно за тук....
              и тя е практика на 80% процента от хората пишещи тука....е тва ме дразни
              Като сега спортния филтър щял да преебе двигателя вакуми и незнам си кво ала бала....пропускливост..не вярвам че тоя от 40 лева има по малка пропускливост а за едо К&К да дам 200лв който има излишни пари да дава аз нямам за глупости поне...
              Единственото е че тоя филтър е по качествен материал и може да се изпере и ползва да кажем 5 пъти докато от 40 стане ли за пране хвърляш за мен тва е единствената и истинска разлика и нищо повече
              Last edited by Perdaha; d.m.y г., 18:53.
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • #22
                Ти мое да не вярваш и си е твое право. За тва си взимай не К&Н, ами от 40лв, Одибос може вместо Adidas, Елит-чета вместо Pioneer, втора ръка гуми Сава и т.н. и т.н. Ще ти вършат работа и може и да си доволен. Според нуждите. Ама реално нещата стоят друго яче.

                По темата: Извинявам се за спам-а. Ще чакам отзиви след по-дълъг пробег.
                Last edited by DerMeister; d.m.y г., 23:16.
                Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                Mazda 6 2.3 2005
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Абе май темата беше за Splitfire свещите ако не се лъжа???

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Larii Покажи съобщение
                    Абе май темата беше за Splitfire свещите ако не се лъжа???
                    Много са ни професорите бате. Малко скандал трябва да има
                    BUSHON RACING SERVICE

                    Comment


                    • #25
                      http://www.youtube.com/watch?v=QNy0M7ew2Ps

                      Ето едно линкче за тях.

                      Аз предлагам да ги замериме имали някой от София със 156-ца 2.0ТС която е с Дензо или НГК (+ чипче ако има ще е екстра) да се пусне с моя трактор ????

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                        Аз бях с NGK за 350лв около 90 000км ....след като ги свалих се оказа ,, че свещита са имали още живот, но сложих Бош ... разлика не осетих никаква ...колата си се изрязва и си работи перфе ,.....
                        Ти колко пъти си правил тестове и какви, та стигна до това умозаключение(доста абсурдно
                        според мен)?
                        Най-лесно е да кажеш ...това е буклук онова не е .... Айде да не говорим празни приказки.

                        п.п."Ммммммм много е хубаво да ядеш филия намазана с мед и масло......
                        -А ти ял ли си!!!???
                        .... м не, но на бате са му казвали...."
                        Славчо ,с ръка на сърцето ще кажа ,че поради еднанекомпетентност на един бензинджия (продаде ми на черно бензин ,ама е имало вода ) се наложи после да ми смени свещите с нови. Купи ми той и ми монтира бош от магазин на бош ... сложи ги и........
                        колата не върви като хората. След има няма 1к км ги смених аз щото това не се траеше ...върви ,прекъсва глъхне и сложих не помня кви ама струваха 230 лв с огромно намаление - около 25 процента. е колата все едно не беше същата...Затова аз бягам от боша като от дявол

                        sigpic
                        Alfa Romeo 159 EX

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                          Да съгласен съм че NGK струва 98 долара в щатите а тук 300 лв ,
                          А и тук струват толкова - просто има находчиви хора от форума на мазда и ги внасят на нормални цени.

                          Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                          но сложих Бош ... разлика не осетих никаква ...колата си се изрязва и си работи перфе ,.....
                          "
                          .....докато не хвърлиш мотора, заради счупена свещ бош, което изглежда е много масово явление с тах......
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 09:03.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Larii Покажи съобщение
                            http://www.youtube.com/watch?v=QNy0M7ew2Ps

                            Ето едно линкче за тях.

                            Аз предлагам да ги замериме имали някой от София със 156-ца 2.0ТС която е с Дензо или НГК (+ чипче ако има ще е екстра) да се пусне с моя трактор ????
                            Колега , ще има и тращк и драг дей през май. Там е мястото за мерене на пишки. Ако искаш вземи си трактора и ела. Свещите не са сичко в една кола. От чип до чип има разлика. От двигател до двигател също.

                            .....докато не хвърлиш мотора, заради счупена свещ бош, което изглежда е много масово явление с тах......
                            Славчо , как бе брато можеш да твърдиш че двигателите се чупят заради свещите бош или други свещи. Вземи прочети малко книшки как работи това нещо наречено двигател. Като не го обслужваш като хората ако ще извънземни свещи да му сложиш пак ще се счупи. Или ще ме убедиш че двигател със запушени пръскалки и дебалансиран колянов вал се е счупил от свещите денсо?! и ако е бил със сплитфайър нямаше да се строши. А за а трошливостта на Алфапак бях писал. Не съм чувал Алфа , която е поддържана с хубави консумативи, оригинални части и редовно обслужвана да се е строширла ей така от нищото, но съм чувал за доста нна които собствениците се чудягт каква по евтина поддръжка да направят , които са абонати на сервизите.
                            Някой от вас мисли ли че БМВ, Мерцедес и VW не се чупят толкова много. Ам а тези дето ги карат не си признават.
                            ахахахаха сега кво излезе че неискам си потдържам колата просто казвам че е безмислено да се дават пари и робува на марка след като има алтернативи за мн по малко пари вършещи същата работа....
                            Според мен заради тея робувания нашите коли носят слава на скъпи и трошливи...
                            За моята кола никога не съм щадял средства и няма и да щадя и съм я платил вече двойно....ама.. тез глупости дето спортен филтър от 200 лв качвал мощност пък от 30лв боклук аре ако някой даде обяснение адекватно и как точно от един филтър зависи ...след като клапата решава колко да пропусне...и тем подобни простотии
                            Искам да кажа че козата си иска пръч. И че " върши работа" не означава "това е добро". За спортния филтър ще ти кажа как да си го обясниш- вземи един противогаз След това се опитай да бягаш. После се опитай да бягаш с предпазна маска за боядисване на устата. Е това е разликата
                            Last edited by fiore; d.m.y г., 09:50.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                              Аз бях с NGK за 350лв около 90 000км ....след като ги свалих се оказа ,, че свещита са имали още живот, но сложих Бош ... разлика не осетих никаква ...колата си се изрязва и си работи перфе ,.....
                              Ти колко пъти си правил тестове и какви, та стигна до това умозаключение(доста абсурдно
                              според мен)?
                              Най-лесно е да кажеш ...това е буклук онова не е .... Айде да не говорим празни приказки.

                              п.п."Ммммммм много е хубаво да ядеш филия намазана с мед и масло......
                              -А ти ял ли си!!!???
                              .... м не, но на бате са му казвали...."
                              По- нагоре колегата е казал много добре за алтернативите - каквото решиш, това си правиш, колата си е твоя.
                              Аз тестове с моята кола не си правя - каквото си пише по книга, това слагам - не съм по - умен от инженерите.
                              За Бош и Шампион се знае, че много трудно се откриват оригинални, защото е залято с ментета и вероятността да попаднеш на такива е оргомна.
                              sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Larii Покажи съобщение
                                Да правси но разликата се осеща моментално
                                Колега, сподели в какво точно се изразява разликата, че и моите най-вероятно са за смяна.......да знам какво да очаквам, ако ги сменя
                                Типо 1.4i.e. ex, Punto 1,9JTD. ex
                                Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm. ex Lancia Musa 1.4 16v Auto ex
                                JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex; BMW X3 3.0 Auto

                                Comment

                                Working...
                                X