Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на ръжда от резервоар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз като изчетох всичко от първия линк (възстановяването на резервоара на 33-ката) и ми се струва по-лесно да намериш някой пластмасов дето ще стане или дори да намериш някоя фирма, която може да ти го изработи...
    Иначе варианта с цинка (да, тъп е малко ама е вариант) е да намажеш една консервна кутия, да я изсушиш и напълниш с бензин и да я оставиш една-две седмици да постои пълна. Ако не се разтвори боята, действаш...

    Comment


    • #17
      ами това е цинков прах който се свързва с метала. принципно трябва да държи, но докато не се пробва , няма как да разберем
      точка

      Comment


      • #18
        Айде бе колеги, никой ли не е опитвал нанасяне на някакво покритие отвътре
        Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
        Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

        Comment


        • #19
          75twinspark

          Колега,мога да пробвам да сложа едно парче ламарина,студено поцинкована в един буркан с бен3ин.Моя ре3ервоар още държи бе3 проблеми,само с външна обработка.
          75 TwinSpark -син- ex,75ts зелен
          75 ТУИНСКРАП-сив,+75 2.5 V6 черен
          75 2.5 V6 Milano Argento-червен,75 2.5v6 сив.164 3.0 12v
          75 ТУИНСКРАП-червен, + 75TwinSpark-бял,164 3.0 24v

          Comment


          • #20
            Освен цинковия прах има лак, който едва ли ще издържи - най-много да си задръстите цялата горивна система. Ползвал съм точно "Цинга" - върши работа, ама във вода - съвета ми е да не рискувате с бензин (за отвътре), иначе помня, че на рекламната им брошура пишеше, че Цинга е антикорозионното покритие на Поршета и още някакви коли
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
              Освен цинковия прах има лак, който едва ли ще издържи - най-много да си задръстите цялата горивна система. Ползвал съм точно "Цинга" - върши работа, ама във вода - съвета ми е да не рискувате с бензин (за отвътре), иначе помня, че на рекламната им брошура пишеше, че Цинга е антикорозионното покритие на Поршета и още някакви коли
              Така е - антикорозионно покритие на доста коли- ама за купето
              Alfa romeo Alfetta 2.0 QO
              Alfa Romeo 90 V6 2.5 QO

              Comment


              • #22
                Има само два свястни вариянта за оправяне на ръждясал резервоар отвътре и съм ги правил и двата. Заслужават си само, ако няма какво друго да направиш.
                Първия е, ако няма тапа да му сложиш и да го поцинковаш. Измива се, обезмаслява се, а после в солната киселина за пет-десет минути, изплакване с вода и байцване с воден разтвор на нишадър и цинков двухлорид, за около 1о-12 минути. После изсушаване и хоп във ваната с цинка за около 60-100 секунди. Колкото повече, толкова по-дебел става слоя от цинк, но дебелия слой не е устойчив на много неща. Тука е добре да се спомене, че ако нямаш тапа на дъното, вероятността да не можеш да извадиш резервоара от ваната с цинка е много голяма.
                Втория вариянт е да се калайдиса отвътре.
                Операцията е доста сложна и само много добър майстор може да я направи.
                Прави се с чист калай, нишадър, калчища и много печен циганин. Те си имат талант за това.
                Аз по-скоро бих си направил един резервоар, отколкото да се занимавам с подобни простотии!
                Вариянта с епоксидната смола, вместо боя, само съм го чувал.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X