Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 146 1.6ТС. СвеШТите ми се охлабват и чупЯт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 146 1.6ТС. СвеШТите ми се охлабват и чупЯт

    колеги помагайте не знам какво може да става.

  • #2
    Купи си хубави свещи.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Купи си хубави свещи.
      марка и от къде да купя такива свещи?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lube_s Покажи съобщение
        марка и от къде да купя такива свещи?
        Denso или NGK в магазините за авточасти

        Ти сега да не си с BOSCH?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Denso или NGK в магазините за авточасти

          Ти сега да не си с BOSCH?
          Да не би Bosch, да не знаят как се правят запалителни свещи?

          Comment


          • #6
            А ти обясни моля по-подробно как се отвиват, кога се отвиват, колко се отвиват, при какви условия се чупят?
            Освен това:
            СвеШТи боже господи. Една свеЩ, много свеЩи.
            Аз чупЯ, ние чупим, те се чупЯт.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #7
              Спокойно! Струва ми се, че колегата е македонец.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщение
                Да не би Bosch, да не знаят как се правят запалителни свещи?
                Незнам кой какво може и не може, но само с бошовски свещи е имало случаи да се трошат при развиване например.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Незнам кой какво може и не може, но само с бошовски свещи е имало случаи да се трошат при развиване например.
                  Не е така същите истории ги е имало и с NGKто, като визирам чупенето на свещ. За това аз оставам резервиран към тази марка. А колагата с ника lube_s най-вероятно не е нашенец.
                  145 QV ex.
                  146 Boxer TOTAL ex.
                  147 T.S. Sele top

                  Lancia Dedra 2000 16

                  Comment


                  • #10
                    Ами аз това съм виждал и това казвам. Всъщност аз нищо не казах. Просто питах дали е с БОШ
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Според мен боша са големи боклуци. Преди месец ги свалях на около 20-тина К километра. При завъртане долната част си остана в блока , а горната в ключа...в сервиза... големи мъки бяха. Тук скъпото излиза по-евтино. Доста препечена беше , защото не съм натягал много.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
                      Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
                      Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                        Не е така същите истории ги е имало и с NGKто, като визирам чупенето на свещ. За това аз оставам резервиран към тази марка. А колагата с ника lube_s най-вероятно не е нашенец.
                        Да бе брат ма НГК-то е било сигурно на 200к
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lube_s Покажи съобщение
                          колеги помагайте не знам какво може да става.
                          Колега, добре дошъл!
                          С Бош и НГК сме имали проблеми мнозина.Боша се къса, а НГК направо си изсипва карантиите в цилиндъра!
                          Лоджи не ги правят тия простотии и имат дълъг живот, над 100 000 км, но вече и аз имам съмнения относно работата им.
                          Като наложени във форума са Денсо, а напоследък има добри отзиви и от АСДелко.
                          И двете марки имат евтини и скъпи варианти!
                          Порови се малко с търсачката и ще намериш каталози с цени и си избери.
                          Най-умното е да се обадиш на форумните ни майстори и да се разбереш с тях!Намират се най-горе в раздела!
                          Те ще те помогнат най-добре!
                          Успех!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Колега, добре дошъл!
                            С Бош и НГК сме имали проблеми мнозина.Боша се къса, а НГК направо си изсипва карантиите в цилиндъра!
                            Лоджи не ги правят тия простотии и имат дълъг живот, над 100 000 км, но вече и аз имам съмнения относно работата им.
                            Като наложени във форума са Денсо, а напоследък има добри отзиви и от АСДелко.
                            И двете марки имат евтини и скъпи варианти!
                            Порови се малко с търсачката и ще намериш каталози с цени и си избери.
                            Най-умното е да се обадиш на форумните ни майстори и да се разбереш с тях!Намират се най-горе в раздела!
                            Те ще те помогнат най-добре!
                            Успех!
                            Относно НГК-то си в голяма грешка. На евтино НГК може и да стане проблем, но скъпото, което е за 16В ТС няма случай, в който да е имало проблем. Дори на над 200 000км. свещите все още работят и се развиват и навиват обратно без грижи.
                            Все пак от завода щом са се доверили на НГК при това на капризния 16В ТС значи е ОК
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #15
                              Няма да се караме, ама виж колко пъти Фиат спират Лоджи на Магнет марелли и дават на НГК път и колко пъти пак връщат старото производство! Тамън три пъти!
                              Два пъти съм патил от НЖК и за това съм ги уволнил.
                              Може и да са се оправили, ама аз не им вярвам вече!
                              По-добре чешките !
                              Поне не им се изсипва изолацията на електрода в цилиндъра!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X