Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда за ECU Bosch Motrinic M1.5.5 injection

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Такова мърдане на напрежението може да е от много прозаична причина.Както винаги-калпава връзка!
    Давам само идея!
    Премерете добре линиите го компа!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Другия вариант е да си сложа широколентова с преобразувател и да си я настроя както си искам. Ще го реша и това скоро.
      Да не мислиш че е много фешън - на двойката сензора думна, до 4к обм отчита нормално, след това ми забива на 22.....не е контролера, смених го с тоя на 2.5, който си бачка нормално, серзора там на теория е с 4 месеца по суркан, но си е ОК......150 кинта е само сензора.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ivan_petkov_stz Покажи съобщение
        А нормално ли е на празен ход напрежението и да се мени 300-1000 mV?
        Да не е от самоадаптацията? Карам вече 100-200 км. и продължава да се адаптира.
        Проблем е ако не го прави.
        Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
        Skype: nmilev64

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
          Проблем е ако не го прави.
          Напрежението постояно трябва да варира между 0.100 мв и 0.900 мв. през равни интервали. Средната стойност която се показва на диагностиката трбява да бъде около 450 мв. Ламбда фактор = 1
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            @oem това потвърждава моето мнение или не, че не ми е ясно? На колегите трябва да им се изясни... не на мене
            Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
            Skype: nmilev64

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
              @oem това потвърждава моето мнение или не, че не ми е ясно? На колегите трябва да им се изясни... не на мене
              Потвърждава.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Ламбда сонда

                За две години съм сменил 3 бр. ламбда сонди. Сега тази с която карам е 0258006190. В началото /първите 5000 км./ се държеше доста добре. В смисъл коректно и бързо отчитане. Сега обаче започна да става все по-бавна. Преди две една седмица отново я замервахме и се оказа че и трябва доста време да загрее и да влезе в нормален ритъм. Така че не се бой - сондите са си един много капризен елемент.
                ALFA ROMEO 145 1.4TS 2000 г.

                Comment


                • #23
                  Ще я загрея аз. Тя загрява чак когато загрее и мотора. И тогава започва да работи що годе добре. Незнам длаи се дъжи на това, че онзи ден я извадих и я преплакнах с канче с бензин и после я монтирах, но за сега работи добре. Само дето загрява, чак когато и мотора загрее. Тоест ауспуха загрее и той.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Аз съм с универсалната на бош 615 и мисля че ми работи добре. 10 000 км. не е отчела грешки в компа.

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • #25
                      Абе те и нашите не записват грешки.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
                        Аз съм с универсалната на бош 615 и мисля че ми работи добре. 10 000 км. не е отчела грешки в компа.
                        Тва че не е отчела грешки,не значи че работи

                        П.С.Универсалната сонда за ТС ЦФ2 е друга
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          П.С.Универсалната сонда за ТС ЦФ2 е друга
                          По последня каталог на бош дават LS615, оригиналния даже не го и споменават.

                          Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                          Comment


                          • #28
                            Само дет каталога на Бош е объркан
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Верно това че тази сонда която завършва на 190 хич не става тази на колата на мен ми е втора дето смяням я изкара 10к я не записва грешки и не работи както трябва на пълна газ и високи обороти постоянно показва бедна смес и компа на колата постоянно се опитва да обогати сместа и става мазало. От време на време в ниските обороти се опитва да заработи но след 4-5 к оборота почва да се ебава. А сега кажете че две дефектни сонди съм купил и сумарно двете не можаха да изкарат 40к км. Вчера питах Бобо и той ми каза че каталога е объркан и тази сонада изобщо не е за тази кола препоръча ми универсална сонда но каза че сондата се избира според номера на компа ще пробвам другата седмица да видим ще се оправи ли а до тогава с откачена сонда.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                LS05 ще слагам и аз.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X