Известие

Collapse
No announcement yet.

Ламбда сонда за ECU Bosch Motrinic M1.5.5 injection

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    LS05 ще слагам и аз.
    и аз че пробвам с тази да видим ще яде ли Хасан баница или няма да яде.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Ей го мнението на Bobo . И проблема е в напрежението за подгряване на сондите, които по каталога на BOSCH са уж за нашите мотори, а всъщност не са - след година сондата е пак за смяна.....и така си сменяш докато станеш луд и се чудиш какво става или накрая пък не ти писне и отидеш и набиеш една кошница пари и си купиш рикамби и работата заспива, само че това за повечето хора не е приемливо решение.
      http://www.alfaromeo-bg.com/forum/sh...&postcount=274
      Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 14:26.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • #33
        Кои са с проблемното напрежение на подгряване? Тези, които според каталога на Бош се водят оригинални, или заместителите, които се водят универсални?
        Рикамбито нали и то идва от Бош, защо при него няма проблеми?
        146 1.6TS CF1 '98

        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
          Рикамбито нали и то идва от Бош, защо при него няма проблеми?
          Хубав въпрос!

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от vankata_ll Покажи съобщение
            Кои са с проблемното напрежение на подгряване? Тези, които според каталога на Бош се водят оригинални, или заместителите, които се водят универсални?
            Рикамбито нали и то идва от Бош, защо при него няма проблеми?
            Проблемите са с тези които се водят оригинални до колкото знам и заместителите не са много добре но е по добрев от "оригиналната " тази която завършва на 190 за 30к км съм сменил две "190" сега съм с LS 05 И за сега съм много доволен колата просто се промени,върви по съвсем друг начин. До сега със "190" когато тръгна да натискам колата вмесо да отчете коректната стойност сондата отчита бедна смес и "Умника " се опитва до обогатява сместа а сонтата отново показва бедна смес и колата започва да се дави докато бне запише грешка. След това мисля че вече не я взема под внимание (но за последното не съм сигурен на 100%)
            А относно рикамбито то с какъв номер по Бош е ?
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #36
              190 е за ЦФ3 моторите-предна сонда,за вашите коли си е ЛС О5
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                190 е за ЦФ3 моторите-предна сонда,за вашите коли си е ЛС О5
                Това пък къде го пише?!?

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  Проблемите са с тези които се водят оригинални до колкото знам и заместителите не са много добре но е по добрев от "оригиналната " тази която завършва на 190 за 30к км съм сменил две "190" сега съм с LS 05 И за сега съм много доволен колата просто се промени,върви по съвсем друг начин. До сега със "190" когато тръгна да натискам колата вмесо да отчете коректната стойност сондата отчита бедна смес и "Умника " се опитва до обогатява сместа а сонтата отново показва бедна смес и колата започва да се дави докато бне запише грешка. След това мисля че вече не я взема под внимание (но за последното не съм сигурен на 100%)
                  А относно рикамбито то с какъв номер по Бош е ?
                  Мойта пък дава все bottom limit. Не записва грешка, но мени постояно RICH - BOTTOM LIMIT - RICH - BOTTOM LIMIT и така постояно. Друг път пък мжеду LEAN и RICH дава и COLD... умряла работа. Странното е, че на друга кола такива неща ги прави и чисто новата сонда...

                  Айде мойта е на 2 години, а новата що прави така?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Това пък къде го пише?!?
                    Никъде,опита говори
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Никъде,опита говори
                      Аааа, дубре ...

                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      … До сега със "190" когато тръгна да натискам колата вмесо да отчете коректната стойност сондата отчита бедна смес и "Умника " се опитва до обогатява сместа а сонтата отново показва бедна смес и колата започва да се дави докато бне запише грешка. След това мисля че вече не я взема под внимание (но за последното не съм сигурен на 100%)…
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Мойта пък дава все bottom limit. Не записва грешка, но мени постояно RICH - BOTTOM LIMIT - RICH - BOTTOM LIMIT и така постояно. Друг път пък мжеду LEAN и RICH дава и COLD... умряла работа. Странното е, че на друга кола такива неща ги прави и чисто новата сонда...

                      Айде мойта е на 2 години, а новата що прави така?
                      Седя и си мисля: тези резултати при стокова карта ли ги дава или при ремап?

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Аааа, дубре ...





                        Седя и си мисля: тези резултати при стокова карта ли ги дава или при ремап?
                        Тва го дава на празен ход. Смятай. Няма значение при ремап или оригинал е. На празен ход ремап няма. И на стоков си ги дава иначе.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Преди две години и Аз сменях Ламбда Сонда в сервиза на Bosh, там нямаха оригиналния номер за Alfa 156 2.0 Ts и поставиха друг пак на Bosh. Всичко 247лв.-но май нещо не съм много доволен. Струва ми се че ме прецакаха...за моя сметка.
                          Днес намерих Пълен Каталог на BOSH за Ламбда Сонди за всякакви автомобили.
                          Там всеки може да провери с каква Сонда е, и за какъв модел кола.

                          Тук на този линк.
                          http://rb-aa.bosch.com/aa-pl/sondyla..._catalogue.pdf

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от franki1 Покажи съобщение
                            И кво ся - излиза че 1.8, 2.0, 2.5В6 могат да си се суркат с една и съща сондара.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              И кво ся - излиза че 1.8, 2.0, 2.5В6 могат да си се суркат с една и съща сондара.....
                              Ако не ме лъже паметта, става и от 146-1.6ТС
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • #45
                                Хайде и аз "изгорях" с ламдата на бензинката. Да са "живи и здрави" от bosh и постоянно да ни радват със простотийте си. И аз съм потърпевш от грешната ламбда (0190) която дават, за нашите мотори.
                                Миналата седмица реших да закача компа и какво да видя - P1172/73, като след това започна и P1170. Пускам на UniDiag да вифдя какво се случава с ламдата - ами трагедия. над 1800 оборота си работи перфектно, но на празен ход - мъкааа - почти права линия около ниво 50mV (ламда фактор 1.203 !!!!). Сега гледам старата ламбда, която преди година и половина Бобо ми я смени, и тя 0190. Значи поголовно си караме колите със сбъркани сонди заради "умниците" в бош. Добре, станалото станало. Питам има ли накакъв чалъм да си търсим правата и да ги накараме да ни подменят сондите с правилните. Това е абсолютно безобразие, защото ако беше се случило в Европа или някъде другаде в цивилизования свят щяха да им скъсат задниците и само щяха да си привикват клиентите за безплатна подмяна.
                                Принципно гледам че гаранцията е една година (от гаранция аз например не мога да се възползвам ), но доколкото знам за EU важи две годишен период за така нареченото несъответствие на продукта (типичен пример за това конкретния случай), та смятам да поразпитам тия от КЗП как може да си търсим правата в случая (добре, че си пазя касовите бележки).
                                В крайна сметка не са ми на живот и смърт тези 130ля, които съм дал, но ми писна постоянно всеки да ме клати в тази държава и ако има възможност поне морална удволетвореност да получа заради това
                                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                                Comment

                                Working...
                                X