If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bobo, току-що мернах MSD capacitive запалване и си му дават точно 30кВолта.
...
ухуу ти къде отиде хем перформънс хем capacitive discharge... тука стаа дума за waste spark насрна раота то и за енергия на искрата даже и при МСД игнишън модулите има огромна рзлика между 6АЛ и 10АЛ примерно... едното с 180mj другото с 300mj spark energy
Абе аз и по-брутална мога ти измъкна (40к) ама не беше там ралтата. Затуй сток графики за Мерджанче пуснах - да е честно.
PS: Wasted spark изтърва само 5% енергия в пасивната свещ, не се притяснявай.
Е, защо трябва да доизгаря? Нали целта е да се взриви цялата смес отведнъж за да има по-голяма мощност. Бензиновите молекули са голями и дълги и им трябва време да се разкъсат, т.е. изгорят. Затова е и втората свещ - да подпомага процеса на запалване. Поне това слушах от приятелите ми във Ванто били на обучение в Италия навремето
Тцъ, мистър па не е тъй, виж DeX кво ти е написал човека
Бензиновите молекули не са нито големи, нито дълги /такива са на полимерите, които пак са на основа въглеводороди /
До колкото знам спарковете са дефазирани на 3 градуса
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment