Пичове каква е разликата в механиката на двигателите 2.0 ТС и 2.0 JTS ? единия е 150 другия е 170 ?!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разлика на двигатели
Collapse
X
-
Точно за 1 мин в гугъл ...
The JTS engine debuted in 2002 in the Alfa Romeo 156. The engine was based on the 2.0 Twin Spark, replacing Twin Spark with direct injection, dubbed "Jet Thrust Stoichiometric". This improved power from 114 kW (155 PS) to 121 kW (165 PS), but more importantly, torque climbed from 187 Nm (137 ft.lbf) to 206 Nm (151 ft.lbf). In 2003, this engine was introduced to the GTV/Spider coupé and roadster. In spite of its benefits to power, torque and economy, the JTS was not used in the smaller 147 or the larger 166 , and much less in other models from the Fiat Group. This was allegedly because the JTS engine cost a lot more to produce than the Twin SparkAlfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
sigpic
-
Първоначално публикувано от KaTsArA Покажи съобщениеJTS не е ли с 4 свещи ?!sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщениеПоследните АР двигатели са V6,T.spark 1962 кубика и боксерите.sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
Ex...
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra
Comment
-
Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщениеНе пропускаш ли нещо...Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Първоначално публикувано от KaTsArA Покажи съобщениеJTS не е ли с 4 свещи ?!
Иначе мотора е 100% същия като долнище, само гравата и буталата са различни. Главата, като дизайн е много сходна с тази на Фиат 1.8 131к.с., само дето дюзата е вътре в горивната камера. Рейката за високо налягане заедно с дюзите се пада ПОД смуканелните портове, а на изпускателния мал има помпа за високо налягане. Валовете са с една идея по високе гърбици, но не са зацепени като хората още от завода, затова този мотор не върви като за 165к.с.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеС 4 свещи е JTS-а, но тия 165 к.с. са само на хартия. В действителност при каране ти се струват по-малко от тези на Т.С.
Иначе мотора е 100% същия като долнище, само гравата и буталата са различни. Главата, като дизайн е много сходна с тази на Фиат 1.8 131к.с., само дето дюзата е вътре в горивната камера. Рейката за високо налягане заедно с дюзите се пада ПОД смуканелните портове, а на изпускателния мал има помпа за високо налягане. Валовете са с една идея по високе гърбици, но не са зацепени като хората още от завода, затова този мотор не върви като за 165к.с.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеАве проблема не е в зацепването а в това че изначало са убъркани фазите на гърбицитеAlfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеС 4 свещи е JTS-а, но тия 165 к.с. са само на хартия. В действителност при каране ти се струват по-малко от тези на Т.С.
Иначе мотора е 100% същия като долнище, само гравата и буталата са различни. Главата, като дизайн е много сходна с тази на Фиат 1.8 131к.с., само дето дюзата е вътре в горивната камера. Рейката за високо налягане заедно с дюзите се пада ПОД смуканелните портове, а на изпускателния мал има помпа за високо налягане. Валовете са с една идея по високе гърбици, но не са зацепени като хората още от завода, затова този мотор не върви като за 165к.с.ALFA ROMEO GTV 2.0 TS/ Punto GT3 8V / BMW 530D E60
Comment
Comment