Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика, включва и изключва през 30-40 секунди?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vendinga Покажи съобщение
    Къде в София се продават нови дехидратори, да си купя един и да се оправи климатика?
    Целия дехидратор ли трябва да сменяш или само филтъра на дехидратора? Щото целия е доооста кинти, а само филтърът (за 156 ФЛ) струва 112,0 лв. със смяната + диагностика. Аз като търсих филтър, нямаше никъде на склад и го чаках 1 месец по поръчка. Филтърът за 156 ФЛ специално става и за Х5, така че може би в магазините за БМВ да го имат. С филтър от друга кола, с избушен филтър или без филтър, системата не работи, това е проверено!

    П.С. На колко км. се сменя тоя филтър? При мен всяка година е запушен.

    П.С. В крайна сметка, 550 или 650 мл. фреон трябват?! В повечето каталози пише 650 мл., ама някой беше писал, че е грешка в каталога и затова по повечето сервизи се бъркат.
    Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 17:32.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
      П.С. В крайна сметка, 550 или 650 мл. фреон трябват?! В повечето каталози пише 650 мл., ама някой беше писал, че е грешка в каталога и затова по повечето сервизи се бъркат.
      Зависи дали си цф2 или цф3. В правилните каталози пише верните данни. Проверено. Демек ходете в сервизи дето си разбират от работата.
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Най-сигурно си е от табелката на колата да се види количеството, май.
        При теб вероятно филтъра е в самия кондензър (радиатор), затова си имал проблеми с намирането. При по-старите не е така. Но определено не е нормално да се запушва постоянно. Друга причина за високо налягане (колко беше всъщност?) може да е лошо охлаждане. При мен повече от 16-17 бара не вдига, това на място.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Най-сигурно си е от табелката на колата да се види количеството, май.
          При теб вероятно филтъра е в самия кондензър (радиатор), затова си имал проблеми с намирането. При по-старите не е така. Но определено не е нормално да се запушва постоянно. Друга причина за високо налягане (колко беше всъщност?) може да е лошо охлаждане. При мен повече от 16-17 бара не вдига, това на място.
          Работи 10 минути нормално и след това вдига по спомени 25 бара и се включва няква защита, за да не гръмне компресора. При мен филтърът е вътре в кондензера, сферичен. Лошо охлаждане на кое?

          Добре, за 156 с вътрешния фейс и естествено ЦФ3 колко мл. е количеството? Ходил съм, както казах в рея МП и Импас. И в двата не можаха да я оправят.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Работи 10 минути нормално и след това вдига по спомени 25 бара и се включва няква защита, за да не гръмне компресора. При мен филтърът е вътре в кондензера, сферичен. Лошо охлаждане на кое?

            Добре, за 156 с вътрешния фейс и естествено ЦФ3 колко мл. е количеството? Ходил съм, както казах в рея МП и Импас. И в двата не можаха да я оправят.
            Количеството е 550 гр.
            Това налягане най-вероятно идва от проблем с клапана към купето. Малко майстори ще ти кажат, че е той, защото смяната му изисква доста работа и не върви да ти кажат - клапан 80 лв., смяна 100 лв.
            Моят на Пунто-то беше спекъл миналата година, но ми казаха, че ако не отпусне до 1-2 месеца, ще трябва да го сменям. Вчера видях, че почти не играе стрелката и майсторът каза, че явно съм късметлия. Беше ми обяснено, че проблемът се явява при по-стари коли, на които дълго време не им е правена профилактика и са останали с малко масло и фреон.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Преди 3-4 дни пълних на колега от сервиза - 650 гр. по табелката. Охлаждане на радиатора. Това с високото налягане на място ли го прави или и ако караш извън града?
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                Количеството е 550 гр.
                Това налягане най-вероятно идва от проблем с клапана към купето. Малко майстори ще ти кажат, че е той, защото смяната му изисква доста работа и не върви да ти кажат - клапан 80 лв., смяна 100 лв.
                Доста е вероятно. Тя колата е седяла дълго без да се кара през първите 5 години - 66 хил. км. и то в Белгия, където климатика едва ли е пускан изобщо. Аз също не обичам да го ползвам, щото колата умира буквално с него... Та, нищо чудно, да е блокирал тоя клапан, ма аз дадох на Рея-та 250 пари + 150 май за компресора, така че щях да се радвам ако беше само клапана.

                ---------- Post added at 19:06 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Преди 3-4 дни пълних на колега от сервиза - 650 гр. по табелката. Охлаждане на радиатора. Това с високото налягане на място ли го прави или и ако караш извън града?
                Ми и на място и в движение го прави. То не се хваща лесно, щото първоначално работи нормално и изведнъж вдига налягането бързо. Тва с клапана ми звучи много логично, щот първия собственик в Брюксел е карал малко, там климатик не тряя, а колата има и люк, така че може да е спекъл верно.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #23
                  Ако си чел из форума някъде бях писъл за моята одисея с климатика.
                  Та и при мен имаше подобен проблем със запушен дехидратор, и моя дехидратор е вътре в радиатора (кондензатора) В Рея МП, шапка им свалям, направихме следната процедура по мое желание:
                  Дехидратора се вади много лесно (моя е цилиндричен, незнам какъв е твоя - писъл си сферичен ??? ) разглобихме го, извадихме силикагела, цедката я продухахме хубаво и след това разглобихме един друг дехидратор( незнам за каква кола беше), за да му извадим неговия силикагел и да го сложим в моя. Така си реших проблема, алтернативата беше цял радиатор в комлект с дехидратор който струваше по спомени над 500 лв.
                  Ex 156 SW 2,4 JTD .
                  Renault Megane Grandtour 2010
                  Ex Dedra 2.0 ieLS

                  Comment


                  • #24
                    Да използвам темата ако може? Та имам следния въпрос: Когато говорите за включване -изкючване какво имате предвид. Нормално ли е, когато климатикът е включен на Auto, навън е около 22-25 градуса, аз съм му задал 22, а той мени температурата на подавания въздух през няколко минути (студен като от климатик с топъл като от парно)? През това време лампичката на AC/DC копчето си свети постоянно. Климатикът е от колата от подписа.

                    Благодаря ви предварително
                    Last edited by bochkata; d.m.y г., 10:39.
                    Alfa Romeo 146 ti, K&N replacement
                    Alfa Romeo 156 Arese

                    Comment


                    • #25
                      Нормално е.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #26
                        Дехидратора е сдал багажа при мен, трябва нов и всичко ще е ОК, системата си е чиста, но дехидратора е пълен с "каша"
                        Сега стои въпроса, къде да отида в София за нов. Стария, мога да го взема за мостра.
                        Мерси!

                        Comment


                        • #27
                          А ако почнете да не си спирате климатиците през зимата проблемите ще намалеят драстично. Това като допълненетие по темата.
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            А ако почнете да не си спирате климатиците през зимата проблемите ще намалеят драстично. Това като допълненетие по темата.
                            След като оправиха всичко и мен това ме посъветваха специалистите - по-често пускане през всички сезони. Било препоръчително особено за поостарелите климатици.
                            Ex 156 SW 2,4 JTD .
                            Renault Megane Grandtour 2010
                            Ex Dedra 2.0 ieLS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
                              (моя е цилиндричен, незнам какъв е твоя - писъл си сферичен ??? ) разглобихме го, извадихме силикагела, цедката я продухахме хубаво и след това разглобихме един друг дехидратор( незнам за каква кола беше), за да му извадим неговия силикагел и да го сложим в моя. Така си реших проблема, алтернативата беше цял радиатор в комлект с дехидратор който струваше по спомени над 500 лв.
                              Цилиндричен е и моя, но ти за кое говориш? За филтъра на дехидратора или за самия кондензер? Щото филтърът на дехидратора не е 500 лв. и се купува, като консуматив. Ако тоя гел е в него - пак ще го сменя, ама защо се запушва толкова бързо?! При мен в Рея-та също избушваха нещо и май беше точно тоя гел, но климатика не работеше добре с избушен дехидратор.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment


                              • #30
                                Има два варианта на дехидратори единия я външен (на схемата 15 с кондензатор 1)и се продава като консуматив, а другия я вграден в радиатора(на схемата позиция 2) и не успях да го намеря като консуматив, а заедно със радиатора(кондензатора). Та ако си с вграден в радиатора както е при мен ти обясних какво направихме и как се оправи при мен, а ако твоя дехидратор е външен както е на схемата номер 15 си лесен- има ги и се сменя.
                                на снимката ограденото с червено е мястото където се намира дехидратора на моята колата (т.е варинат 2 на схемата).
                                Attached Files
                                Ex 156 SW 2,4 JTD .
                                Renault Megane Grandtour 2010
                                Ex Dedra 2.0 ieLS

                                Comment

                                Working...
                                X