Известие

Collapse
No announcement yet.

Баланс на маховик и вал - в София ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Баланс на маховик и вал - в София ?

    Колеги кажете къде мога да закарам маховика да го балансират заедно с коляновия вал? Говорим за София и околностите...

    Благодаря
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  • #2
    Отнемал ли си от маховика или вала, че се налага балансиране? Или за олекотяване говориш?
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      Ще отнема от маховика като се колебая дали да отнема и от вала...И в двата случая знам, че трябва да се балансира кадърно, за да не ме четете после по вестниците

      Идеи?

      Един колега ми писа на ЛС, че някъде в МЕИ балансирали, ама къде точно в МЕИ ?

      п.с. Целта на цялото упражнение е колата да се развърта малко по-добре или казано с други думи...намирам си работа хаха
      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:16.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        А наясно ли си със страничните ефекти от олекотяването?
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Говориш за по-добрите характеристики при ниски и средни за сметка на високите обороти ли? Загубата на "въртящ момент" и усиления ефект на т.нар. "моторна спирачка" ?

          Ако са тези, то...Да запознат съм Ако имаш нещо друго в предвид драсни тук или на ЛС
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            А на празен ход? Или под 2000 оборота няма да сваляш
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Ами принципно освен теоретично съм се допитал и до хора каращи с олекотени маховици

              Няма да споменавам имена (те, ако искат да драснат тук), но и двамата са от форума и може да им се вярва на 100% На единия маховика му е 4,2кг, ако не се лъжа, а на другия към 6кг (фабрично е около 9)...И двете коли се карат, както на гонки, така и като ежедневки (МПС-тата са 2.0ТС)

              За проблеми с празния ход не са споменавали, а изрично ги питах дали колата може да се кара нормално, както по задръстванията, така и на дълъг път...Отговора беше положителен

              Значи не знам дали не съм създал грешното впечатление, че ще олекотявам зверски Нищо подобно...Леко ще взема от маховика да речем 2 максимум 3 килца И най-важното..Имам още един стоков маховик Ако нещо не ми хареса може да се върне към стария по всяко време
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                А на празен ход? Или под 2000 оборота няма да сваляш
                Какво имаш точно предвид за празния ход я ни обясни подробно моля
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                  А на празен ход? Или под 2000 оборота няма да сваляш
                  Те такова нещо от олекотяване неможе да се получи !!!!!!!

                  Аз карах от стоков 7,1кг на 3,5кг и нямаше проблеми!!!

                  Коляновият вал не е желателно да пада под 11кг,което означава ,че имате 7кг дисбаланс за стъргане,ако ви стиска.


                  Много е важно да знаете по колко и от къде да сваляте кг. иначе ще станат инциденти.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                    Много е важно да знаете по колко и от къде да сваляте кг. иначе ще станат инциденти.

                    Добри ти можеш ли да ме насочиш към някой, който знае как да го направи читаво Пиши на ЛС
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      Аз карах от стоков 7,1кг на 3,5кг и нямаше проблеми!!!
                      Подкрепям за клатенето на оборотите - 4.2кг от кована стомана, оборотите са бетон......страничния ефект е че иска една идея повече газ на тръгване......
                      Мисля да правя упражнението и с 2.5 двигателя някой слънчев ден като се наложи да сваля все вал с маховик и шайба, че при тоя двг и тъпата шайба трябва да е в уравнението.....
                      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 14:37.
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment

                      Working...
                      X