Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде да ми демонтират и промият радиаторите - 156 JTD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
    Перката тръгва над определено налягане в системата на климатика. Примерно 11 бара. Поне на нормалните автомобили. А такова липсва (по-ниско е) при движение извън града.
    Кога се получават тези 11бра?
    В смисъл при определени обороти или......?

    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Екзактли!



    Виж какво е писал колегата по-горе. Това имах предвид






    Тези 100 и 150 км/ч бяха условни. И при по-ниски скорости не се налага да се включва перката. Това имах предвид и колегата го е обяснил по-горе.
    Освен това има фундаментална разлика м/у това да тръгне да ти се качва температурата в задръстване и това да ти тръгне да грее при изкачване на голям баир, т.е. когато двигателят грее, защото е под голям товар, а не защото няма обдухване/охлаждане. При втория случай температурата се вдига много по-бързо и рискът от прегряване е по-голям
    Кво значи по-ниски скорости?
    Обороти на двигателя или км.ч.?

    И все пак когато температурата подмине 92гр. перката тръгва, без значение кво му е на климатика..........

    Ми нали точно това казах, че ако се кара под 2000об. на баир се мъчи и тогава загрява.
    Но ако колата е в оборот и всичко е изправно, НЕ е нормално да стига 100гр.
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Кога се получават тези 11бра?
      В смисъл при определени обороти или......?
      didod каза "примерно", в действителност са повече.
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
        Кво значи по-ниски скорости?
        Обороти на двигателя или км.ч.?
        Естествено, че км/ч, защото от това зависи температурата в кондензатора, респективно - налягането в системата.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Термостата го сменях скоро, а и го проверих - отваря си когато трябва.
          Абе той и моя отваряше когато трябва, ама явно не докрай и после също не затваряше хубаво. Резултатът беше 70 градуса на извънградско и над 100 по баирите или при 160 км/ч. лятото. Същия тоя термостат го взимах от Аутоиталия за 130 лв. Сега съм с такъв за 50 лева от ТинКар и си работи добре.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Абе той и моя отваряше когато трябва, ама явно не докрай и после също не затваряше хубаво. Резултатът беше 70 градуса на извънградско и над 100 по баирите или при 160 км/ч. лятото. Същия тоя термостат го взимах от Аутоиталия за 130 лв. Сега съм с такъв за 50 лева от ТинКар и си работи добре.
            Извънградско седи малко над 90, при скорости между 100 и 160, моят термостат също беше от Т&N, само че за моята кола беше около 130 кинта Behr
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Извънградско седи малко над 90, при скорости между 100 и 160
              Ами не е нормално сякаш
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                Ами не е нормално сякаш
                Знам, въпросът е дали ако отстраня теча от радиаторчето на парното в купето (което ще правя утре) проблемът ще се оправи или трябва да се разкачва и бронята плюс главният радиатор и кондензатора на климатика, та да ги мия и тях?
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Знам, въпросът е дали ако отстраня теча от радиаторчето на парното в купето (което ще правя утре) проблемът ще се оправи или трябва да се разкачва и бронята плюс главният радиатор и кондензатора на климатика, та да ги мия и тях?
                  най-добре питай в сервиза, където ще правят парното. Аз все си мисля, че имаш някаква драма с тоя радиатор
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #54
                    Четох, четох - никъде не прочетох дали са изключени като възможни аномалии от датчика и уреда.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #55
                      Не, не са изключени, но щом имам лек теч на антифриз от радиаторчето на парното предполагам, че проблемът ми е "хардуерен", а не "софтуерен"
                      Giulietta 1,6 JTDm 2013
                      156 SW 1,9 JTD 2003

                      Comment


                      • #56
                        при мен положението е следното:

                        при външна температура от 30+гр.
                        каране по равно до 150км/ч - 91-92 гр.
                        над 150 стига до 96-97гр.
                        на баир снормално каране 91-92гр.
                        с даване на газ 96-97гр.
                        на Калояново с всичката газ 97-99гр.
                        с включен климатик 2-3 гр надолу
                        1-ва степен на перката ми включва на 97гр.
                        2-ра на 99гр.
                        климатика включва перката на 20 бара налягане в системета
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
                          при мен положението е следното:

                          при външна температура от 30+гр.
                          каране по равно до 150км/ч - 91-92 гр.
                          над 150 стига до 96-97гр.
                          на баир снормално каране 91-92гр.
                          с даване на газ 96-97гр.
                          на Калояново с всичката газ 97-99гр.
                          с включен климатик 2-3 гр надолу
                          1-ва степен на перката ми включва на 97гр.
                          2-ра на 99гр.
                          климатика включва перката на 20 бара налягане в системета
                          Не знам доколко има разлики м/у моя и вашите двигатели, но при мен над 90 съм я виждал да отива точно 4 пъти за повече от 3 години ползване - 3 пъти при яко газ по баир и един път на място, докато учих жената на полигон. При всичките случаи не съм я оставял да отиде над средата м/у 90 и 100 градуса. На равно с 150+ не ми е минавала 90-те градуса никога. Климатикът си е постоянно включен при мен.
                          По принцип си лепи под 90 градуса (88 или колкото са там) и не мърда.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #58
                            Вчера ходих при Румен в "клубния". Радиаторите ми са с яко изкривени ламели и ще трябва да се изправят и чистят (от там е загряването), като за целта ще се махат брони и прочее. Течът е от някаква друга течност, жълтееща на цвят, по-скоро спирачна (нищо, че си имам спирачки), отколкото антифриз и влиза в купето по ел. инсталацията... Другата седмица ще я правим и ще разберем какво точно и откъде тече.
                            Giulietta 1,6 JTDm 2013
                            156 SW 1,9 JTD 2003

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
                              при мен положението е следното:

                              при външна температура от 30+гр.
                              каране по равно до 150км/ч - 91-92 гр.
                              над 150 стига до 96-97гр.
                              на баир снормално каране 91-92гр.
                              с даване на газ 96-97гр.
                              на Калояново с всичката газ 97-99гр.
                              с включен климатик 2-3 гр надолу
                              1-ва степен на перката ми включва на 97гр.
                              2-ра на 99гр.
                              климатика включва перката на 20 бара налягане в системета
                              Хммм, тва при реални измервания или по уред?

                              Миналата година като си смених термостата и на мен ми се получиха такива стойности по уред /което си беше претиснително/ а преди това уреда си беше точен и след 2-дни мерене и главоблъскане, си сложих стария датчик и всичко си дойде на мястото.......
                              Сега при нормално каране стрелката стои малко преди 90гр. Както в тази тема е показал колегата.
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...8&postcount=11
                              Като е понастъпя на някой светофар стига 90гр. но много бързо се връща на 88гр./да речем/ като поотпусна.
                              Иначе 150км. е малко над 3000об. не би трябвало да ти загрява толкова много!!!!

                              RPWWD добре, че сте установили проблема , дано има подобрение.
                              sigpic
                              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                              147 JTDm 140-Малката манекенка
                              GT- JTDm 150

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                                Хммм, тва при реални измервания или по уред?

                                Миналата година като си смених термостата и на мен ми се получиха такива стойности по уред /което си беше претиснително/ а преди това уреда си беше точен и след 2-дни мерене и главоблъскане, си сложих стария датчик и всичко си дойде на мястото.......
                                Сега при нормално каране стрелката стои малко преди 90гр. Както в тази тема е показал колегата.
                                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...8&postcount=11
                                Като е понастъпя на някой светофар стига 90гр. но много бързо се връща на 88гр./да речем/ като поотпусна.
                                Иначе 150км. е малко над 3000об. не би трябвало да ти загрява толкова много!!!!

                                RPWWD добре, че сте установили проблема , дано има подобрение.

                                При реални
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                                Comment

                                Working...
                                X