Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Ламбда сондата или ECU-то

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Придържайте се към темата!Не я "раздувайте" с излишнo спорeне!
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #32
      Гледам доста теоретично сте развили въпроса за ламбдата след моя пост.
      Аз малко по-лаишки ще го обясня за автора на темата... за да разбере защо написах, че трябва да ресетне ЕКУ-то.
      Не случайно попитах ОЕМ колко сонди забили на 0.45 е сменил.
      Това напрежение, както знаете се подържа от ЕКУ-то, след като "прецени", че сондата не се държи адекватно.
      След като сложите нова сонда ЕКУ-то не решава веднага да я вземе предвид, защото знае, че не работи. Точно затова се налага ресет.
      Не твърдя, че няма да тръгне и без, но със сигурност на става следващите няколко часа. За съжаление никога не съм имал търпение да изчакам за да видя ще се нормализират ли нещата без ресет.
      Предполагам, че нещо подобно се случва и при колегата дето сменя с работеща и не работи...
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
        Гледам доста теоретично сте развили въпроса за ламбдата след моя пост.
        Аз малко по-лаишки ще го обясня за автора на темата... за да разбере защо написах, че трябва да ресетне ЕКУ-то.
        Не случайно попитах ОЕМ колко сонди забили на 0.45 е сменил.
        Това напрежение, както знаете се подържа от ЕКУ-то, след като "прецени", че сондата не се държи адекватно.
        След като сложите нова сонда ЕКУ-то не решава веднага да я вземе предвид, защото знае, че не работи. Точно затова се налага ресет.
        Не твърдя, че няма да тръгне и без, но със сигурност на става следващите няколко часа. За съжаление никога не съм имал търпение да изчакам за да видя ще се нормализират ли нещата без ресет.
        Предполагам, че нещо подобно се случва и при колегата дето сменя с работеща и не работи...
        Колега. Моля ти се. Няма такова нещо. Кой ти напални главата с това?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Явно сам съм си я напълнил...
          Кое точно го няма?
          0,45 волта не се подържат от ЕКУ-то?
          Ламбдата тръгва веднага?
          Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:17.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #35
            Не, не тръгва веднага. Трябва да загрее. Загряването може да трае 5 мин или 10 мин ако времето е студено и работи на празен ход. Поддържа се не след като прецени, че не работи адекватно, а като е студена.

            След като сложиш новата сонда, или която и да е друга сонда еку-то не знае нищо. То не знае, че си сменил сондата. Знае единствено, че е студена. За това не се налага ресет. Новата сонда си тръгва когато загрее. А за това са и нужни от 5 до 10 мин. Може да и се помага като се подава газ. Стигнал си до малко грешни изводи най-вероятно защото си я чакал и не си дочакал да загрее, а тя тъкмо е загряла и ти сигурно си изгасил мотора, ресетнал си и си запалил пак и тя е загряла и е проработила. Нещо такова се е случило.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Не, не тръгва веднага. Трябва да загрее. Загряването може да трае 5 мин или 10 мин ако времето е студено и работи на празен ход. Поддържа се не след като прецени, че не работи адекватно, а като е студена.

              След като сложиш новата сонда, или която и да е друга сонда еку-то не знае нищо. То не знае, че си сменил сондата. Знае единствено, че е студена. За това не се налага ресет. Новата сонда си тръгва когато загрее. А за това са и нужни от 5 до 10 мин. Може да и се помага като се подава газ. Стигнал си до малко грешни изводи най-вероятно защото си я чакал и не си дочакал да загрее, а тя тъкмо е загряла и ти сигурно си изгасил мотора, ресетнал си и си запалил пак и тя е загряла и е проработила. Нещо такова се е случило.
              Че то закво и е нагревател на тая сонда ако ше загрява 5-10 минути бреее Той хаспиха ше си я загрее за толко време Времената за загряване които споменаваш са изключително неверни за читава сонда

              ---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:43 ----------



              Ако искащ да ти направя клипче как от 30 градуса на мотора за 10 секунди заработва сондата и то на осцилоскоп
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #37
                Това го казах като максимално време да е. Понеже един път на 5 градуса на вън чаках бая време една сонда да загрее и да почне да работи нормално без да прекъсва.

                Иначе да прав си, че тя тръгва много рано на осцилоскопа, но все още е студена и графиката която дава не е съвсем равномерна. За 30 секунди чак не работи много правилно. До 1 минута - 2 започва да рабти адекватно особено като и подаваш и газчица да и помагаш.

                Че аз мойта като я изгася сега в жегата и след 10 мин като я запаля гледам права черта. И пак и отнема около минута и половина работа на място докато тръгне синусоидата. Това за ЛС05 говоря в случая. 190-то сондата тя почва да отчита и съвсем студена. За това я разкарах.

                Това не е толкова важно сега. Темата беше друга и колегата или се е подвел някак си или не е гледал където трябва или и аз не съм гадател да знам какво е станало, но не е нужно ресет за ад тръгне новата сонда. Нужно е само да загрее
                Last edited by oem; d.m.y г., 00:01.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #38
                  Надявам се автора на темата да сподели развитието на проблема.
                  Повече няма смисъл да си чатиме...
                  Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                  Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                  Comment


                  • #39
                    Аз съм готов да се обзаложа,че и тази сонда дето я е слложил е мъртва,само един път с Бобо сме имали случай на прекъсната маса на сондата
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Това го казах като максимално време да е. Понеже един път на 5 градуса на вън чаках бая време една сонда да загрее и да почне да работи нормално без да прекъсва.

                      Иначе да прав си, че тя тръгва много рано на осцилоскопа, но все още е студена и графиката която дава не е съвсем равномерна. За 30 секунди чак не работи много правилно. До 1 минута - 2 започва да рабти адекватно особено като и подаваш и газчица да и помагаш.

                      Че аз мойта като я изгася сега в жегата и след 10 мин като я запаля гледам права черта. И пак и отнема около минута и половина работа на място докато тръгне синусоидата. Това за ЛС05 говоря в случая. 190-то сондата тя почва да отчита и съвсем студена. За това я разкарах.

                      Това не е толкова важно сега. Темата беше друга и колегата или се е подвел някак си или не е гледал където трябва или и аз не съм гадател да знам какво е станало, но не е нужно ресет за ад тръгне новата сонда. Нужно е само да загрее
                      Разбирам значи аз да гледам какво пишат инженерите за сондите или да чета твоите времена за загряване - мисля да си остана с знанията които имам от хората дето са измислили сондите а теб да оставя да спамиш във форума на алфа

                      ---------- Post added at 10:21 ---------- Previous post was at 10:19 ----------

                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Аз съм готов да се обзаложа,че и тази сонда дето я е слложил е мъртва,само един път с Бобо сме имали случай на прекъсната маса на сондата
                      Остави го ти Бобо той не разбира - говорете си тука - и ако си водиш статистика, почни я наново че да не съм те заблудил нещо
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Аз вярвам на това което виждам.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Разбирам значи аз да гледам какво пишат инженерите за сондите или да чета твоите времена за загряване - мисля да си остана с знанията които имам от хората дето са измислили сондите а теб да оставя да спамиш във форума на алфа

                          ---------- Post added at 10:21 ---------- Previous post was at 10:19 ----------



                          Остави го ти Бобо той не разбира - говорете си тука - и ако си водиш статистика, почни я наново че да не съм те заблудил нещо
                          Не си ме заблудил споко,което си е,си е,казвал съм ти го хиляди пъти,ма щом си решил [COLOR="Silver"]

                          ---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:47 ----------
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment

                          Working...
                          X