Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба мощност след ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба мощност след ремонт

    Колеги дайте съвет къде бих могъл да отида на преглед, диагностика и т.н. Трябва ми разбирач.

    Ситуацията е следната: Преди няколко месеца се връщах от Варна и колата ми спря посредата на магистралата абсолютно без предизвестие и признаци за проблем. Та оказа се, че се е скъсал дистрибуционния ремък и съответно счупени клапани. Колата беше в реномиран сервиз, където беше отремонтирана, сложени нови клапани и т.н. като за след такъв проблем.

    До тук добре, но колата след този случай падна наполовина в мощността си. И това не е по чувство. Преди случая беше 140 коня на колела на диното в Хеед, след ремонта я мерихме и се оказа 80. От там правиха разни неща и аз не знам какво и като че ли се пооправи, но в никакъв случаи не е осичката, която беше преди.

    Особено ми прави впечатление, че преди някъде след 4000 до 7000 оборота се усещаше много сериозен прилив на мощност. Сега над 4500 оборота е мъка, усеща се как колата се мъчи, пък за кик в мощността изобщо не може да се говори.

    Та дайте жокер - има ли някой, който да ги разбира тези неща ?

    Става въпрос за GTV 2002-a, 2.0L

    Мерси предварително !

  • #2
    според мен неправилно зацепен ангренажен ремък или някоя случка с вариатора по време на ремонта.
    точка

    Comment


    • #3
      Въпроса е дали в "реномирания сервиз" са я зацепили с пети или са играли на риск печели риск губи.
      145 QV ex.
      146 Boxer TOTAL ex.
      147 T.S. Sele top

      Lancia Dedra 2000 16

      Comment


      • #4
        абе може и нещо по датчиците да е - ако свети чек на панела!

        Иска си да я види някои който прави такива коли редовно и той ще й намери болката.


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          ми то тая работа с клапаните не е шега - напасване, ала-бала...зацепването на ремъка по неправилен начин има точно описаните от теб ефекти, но все пак в хеед ми се струва, че пичовете трябва да са наясно и да са го проверили това нещо... иначе най-компетентното (и правилно) мнение което можеш да получиш според мен, е да я закараш в някой от тук посочените сервизи за диагностициране на проблема

          Comment


          • #6
            Не споменах къде е правена колата умишлено, точно защото смятам, че са направили всичко възможно, не е коректно да пишеш къде и какво от мое име. Просто смятам, че действително трябва някой, както казвате, който ги прави тези коли редовно, да погледне и да й види болката. Защото определено има още такава, съвсем не е това, което трябва да бъде колата.

            Моля препоръчайте ми някой сервиз или майстор, който може да извърши такава диагностика.

            Лампата на двигателчето свети, но тя светеше и преди, защото е със сменена генерация, а компютърът не е препрограмиран за различните резултатите от ламбдите.

            Comment


            • #7
              Колега, явно не си запознат много със автомобилите и техните периферни датчици. Също така явно някой ти обяснява нещата по неправилен начин.
              Тъй наречената "ламбда сонда" следи отработилите газове, тя не се влияе от това с каква генерация си.
              AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
              Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                Колега, явно не си запознат много със автомобилите и техните периферни датчици. Също така явно някой ти обяснява нещата по неправилен начин.
                Тъй наречената "ламбда сонда" следи отработилите газове, тя не се влияе от това с каква генерация си.
                Чак много не съм запознат, но толкова съм Поради сменената генерация няма катализатори и позицията(ите) на ламбда сондата(ите) е различна. Когато тя отчите некоректни стойности (тоест такива излизащи от норамлния режим на работа на двигателя при пълна комплектовка - с катализатори и т.н.) светва лампата с двигателчето.

                Имам още две коли с абсолютно същия "симптом", поради абсолютно същите причини. Не това ме притеснява. Притесняваме защо преди след 4500 оборота преди имаше ритник отзад колата, а сега след 4500 оборота е жетока клизма. Вдига ги до 7000, но е мъка, не го прави с желание. Преди като че ли само това чакаше - газ да й дадеш, че да скочи в горните и да се роди.

                Comment


                • #9
                  Aз не съм сигурен, че тоя мотор е с 2 ламбди, че катализаторите да го бъркат?Да не говорим, че от ламбда сонда да ти светне чек-а е сложна работа...

                  Най-вероятно не е зацепена правилно.
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                    Aз не съм сигурен, че тоя мотор е с 2 ламбди
                    Че да не са и 3
                    2011 Giulietta MA-ex
                    1995 155 1.8 TS 8V
                    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

                    Comment


                    • #11
                      С 3 сонди е колата най-вероятно и му светва чека от диагностичната сонда след катализатора. За това е нужно софтуера да се коригира.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        За мен колата не е зацепена правилно. Въпросът е, че трябва да отидеш там където го правят освен с пети и с индикатор за горна мъртва точка. В повечето сервизи или рисуват с маркер по колелата, или ако ползват пети, то бъркат с отверка през свеща вместо с индикатор.
                        Идеята ми беше на кратко, че най вероятно колата ти не е зацепена, но не бива да я караш за проверка на случайно място. Успех!
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          Колев го каза, а останалото е чешане на езици!
                          Сервиза е и е за !!!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Колев го каза, а останалото е чешане на езици!
                            Сервиза е и е за !!!
                            Не мога да се сетя що плюете по хората при положение че дори не ви е ясно каква точно е колата и дали просто не и е блокирала спирачката - веднага требва да се оплюе някой! Айде успех и дано я оправите
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              е то ако беше задържаща спирачка , гражданска защита до сега да са отцепили дино стенда и да се борят с облака от феродо
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X