Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба мощност след ремонт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колегата говори "примерно"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
      За мен колата не е зацепена правилно. Въпросът е, че трябва да отидеш там където го правят освен с пети и с индикатор за горна мъртва точка. В повечето сервизи или рисуват с маркер по колелата, или ако ползват пети, то бъркат с отверка през свеща вместо с индикатор.
      Идеята ми беше на кратко, че най вероятно колата ти не е зацепена, но не бива да я караш за проверка на случайно място. Успех!
      Казвай де да ходя. Там дето зацепват и бъркат, и пишат с маркер и т.н.

      Хубавото е, че се стига до мнозинство по въпроса. Зацепване с "пети" и индактор за горна мъртва точка.
      Last edited by Kuker; d.m.y г., 21:22.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от tutin Покажи съобщение
        Казвай де да ходя. Там дето зацепват и бъркат, и пишат с маркер и т.н.

        Хубавото е, че се стига до мнозинство по въпроса. Зацепване с 5-и и индактор за горна мъртва точка.
        За да има такава зверска разлика във вървежа на автомобила, ремъка трябва да е направо сбъркан при монтажа.
        Бих обърнал повече внимание на светещата лампа, защото преди ремнта може да е светела само заради ламбда сонда, а сега да свети и заради нещо друго.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          е то ако беше задържаща спирачка , гражданска защита до сега да са отцепили дино стенда и да се борят с облака от феродо
          Колега явно метафорите са непознати за някой ма иначе за плюене всички сте на линия
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            колега, човека очевидно не е технически грамотен и пита що колата му няма мощност. той нито е казвал кой е сервиза, нито как му е ремонтирана и зацепена колата.като най-вероятна причина му се посочва зацепването на ремъка и му се препоръчва изчитане на грешките, за да се види какво става.
            такива оффтопици като тоя за спирачките в техническия раздел мисля че са неуместни щото утре ще цъфне в сервиза да пита що му задържат накладките
            точка

            Comment


            • #21
              За плюенето сме царе всички, но когато говориме за толкова важна операция, като зацепването на един мотор, не става въпрос за плюене, а за съвсем градивна критика.
              Зацепвам мотори от повече години, отколкото е средната въраст на членовете на форума и не съм се провалил нито веднъж, защото получих навреме няколко урока от един стар майстор, с компютър в главата, който за съжаление не е вече между живите.
              Уроците са само три и ще ги споделя с вас!
              Първо намери точните белези за тоя мотор.
              Маркери, телчета и прочие са пълни простотии.Не един или два мотора са ми идвали неправилно зацепени.С маркера пак ще повториш грешката.
              За това отверката в първи цилиндър и започваш: маховик, предна шайба или дупка за щифт в кожуха на съединителя, все някъде трябва да има. Ако не намериш, почвай да четеш. На валовете пак така. Има и мотори, които се зацепват при средно положение на буталата и при тях е още по-объркващо за някои.
              Намерили сме ги и сме блокирали мотора и сме сигурни, че правилно сме зацепили ремъка.
              Тука идва вторият урок!
              Абе ти , дечко, си сигурен, ама я превърти на ръка мотора два оборота!
              Ако нещо може да се обърка-винаги ще се обърка!
              Довеян от някъде боклук, неподходящ ремък или просто единия вал е измърдал, необрана хлабина....
              Развърташ бавно два оборота на ръка и опа...
              Грешка!
              Хайде на ново!
              Ако трябва и трети път!
              Много често самоувереността води до неспазване на това правило и давай да палиме направо, а точно тогава може и клапаните да се изкривят, а можеби не и мотора си работи, ама виж тяга и обороти няма.
              Компа се побърква и се почва, както винаги да се ръчка по него, до като не се разхвърчи хеви метъл из картера и не се види от какво е проблема.
              За индикатора Венци е прав, но дори и с отверката, пак се открива лесно белега на вала.Все пак, ширината на един зъб е поне 3-4 пъти по-голяма на вала и трудно ще ти избяга толкова много. Но ако имаш съмнеия-индикатора!
              И трети урок:
              Като не си сигурен, просто не го прави, а се обади на приятел!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                За това отверката в първи цилиндър и започваш:
                Още със започването на първи урок усрахме колата Никога не зацепвайте мотор с раздвижни колела с подобно устройство Явно мордохай си ги зацепва ма вие недейте че после ше има чуденки кво стана

                ПС>Тва си е мое лично мнение и във всяка литература е споменат точен вид инструмент за определяне горна мъртва точка или равновесната точка на буталата и това НЕ е отверка
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Още със започването на първи урок усрахме колата Никога не зацепвайте мотор с раздвижни колела с подобно устройство Явно мордохай си ги зацепва ма вие недейте че после ше има чуденки кво стана

                  ПС>Тва си е мое лично мнение и във всяка литература е споменат точен вид инструмент за определяне горна мъртва точка или равновесната точка на буталата и това НЕ е отверка
                  Май пак не четеш и се изказваш неподготвен.
                  По-долу съм написал, че мотора се блокира, а това означава всички валове.Дали с пети при ТС или с гаечен ключ на Голг-2 дизел или с калибровани дорници на ситроен е все тая!
                  Отверката е само за начален ориентир, когато е непознат двигател и нямаме никаква информация за него.
                  Иначе комуникации имаме навсякъде, но не всеки има специализиран инструмент и точно за тия случаи говорех, както и , че понякога просто е безумие да зацепваш без такъв. Дадох просто общия случай!
                  Не всеки има сервиз, оборудван с инструменти за 50 000 лева.
                  Поста ми е точно за тия, които нямат тия възможности. Може и по-бавно да го направят, но поне ще стане.
                  А иначе и инструмент да имаш, като не знаеш за какво служи и как да работиш с него , никой не може да ти помогне!
                  Примери колкото искаш!
                  Инструмента не е фетиш или панацея. По-важен е човека, който работи с него!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Пак се усра тая тема.

                    Проблема на колегата няма да се реши във форума защото никой тук не знае какво е правено по колата и какъв е евентуално проблема.

                    За зацепването Бобо и Еньо са прави както винаги но съм сигурен и че те не отдават загубата на такава мощност от зацепване.
                    Аз съм сигурен че колата е зацепена с инструмент, дано да е зацепена и правилно защото наличието на инструмент не ти дава готов резултат.
                    Друго. С каква гарнитура е сложена главата, ами ако е била метална и са сложили друга. Разликата е повече от 1 мм.
                    Никой не спомена че колата има спортна генерация и други подобрения. Колата е с евро 3 мотор има повече от една сонда. ЧЕКА СВЕТИ....
                    Колата може да има куп проблеми.

                    Истината е че колата е за сервиз. Във форума има много изброени в техническия раздел. Плюс това Христо Петров познава Бобо и мен много добре и към когото и да се обърнат ще получат помощ. Някой да слага катинар за да не счупим мотора във форума!!!!
                    Last edited by ne0; d.m.y г., 10:17.

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment

                    Working...
                    X