Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с дебитомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с дебитомер

    ЕКУ-то е EDC15C7
    дава грешка аир мас флоу сигнал инкорект

    кабелите между куплунга на ЕКУ-то и дебитомера са прозвънени няма прекъсване

    ЕКУ-то отчита температура на постъпващият въздух

    към дебитомера идва захранване +12V, +5V, идва и калибрирана маса.
    на сигналният ако се върнат +5V към ЕКУ-то, то отчита максимални стойности

    всичко това е при неработещ,
    по обективни причини за сега двигателят не може да бъде запален, за да се види какви ще са стойностите тогава.


    та някой някакви идеи?
    Last edited by голямата риба; d.m.y г., 10:35.

  • #2
    Случайно друго EDC под ръка за проба?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      разбира се
      пробвано е и с друго ЕКУ
      пробвано е и с други дебитомери

      Comment


      • #4
        Датчик за налягане в смукателния колектор - може и с него да пробвате, макар чр нрзнам какви признаци дава като не бачка.
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Може да е малко тъпо, но - при EDC15 указва ли се смяната на дебитомера? При някои EDC16 го има.
          Иначе остава все пак проблем по жицата или това, че мотора не работи, да го бърка по странен начин. Температурата коректно ли я мери? Освен за прекъсване, мерихте ли да няма късо/утечка между захранванията и сигналния?
          Last edited by didod; d.m.y г., 11:17.
          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
          Lancia Kappa JTD '98 -

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
            ЕКУ-то е EDC15C7
            дава грешка аир мас флоу сигнал инкорект

            кабелите между куплунга на ЕКУ-то и дебитомера са прозвънени няма прекъсване

            ЕКУ-то отчита температура на постъпващият въздух

            към дебитомера идва захранване +12V, +5V, идва и калибрирана маса.
            на сигналният ако се върнат +5V към ЕКУ-то, то отчита максимални стойности

            всичко това е при неработещ,
            по обективни причини за сега двигателят не може да бъде запален, за да се види какви ще са стойностите тогава.


            та някой някакви идеи?
            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
            разбира се
            пробвано е и с друго ЕКУ
            пробвано е и с други дебитомери
            Какъв е точно въпроса, че не мога точно да го схвана.
            Демек, слагаш друго ЕКУ пак същата грешка, слагаш друг дебитомер, пак същата грешка, слагаш ново ЕКУ с дебитомер, пак същата грешка?
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #7
              Демек това още на контакт си записва грешката така ли? Ако е така и всичко друго е ок по инсталацията да не би 4-ти пин на буксата да е хлътнал и да не контактува с този на МАФ-а? На контакт МАФ-а трябва да връща едно константно напрежение по 4-ти пин. Не помня обаче колко беше точно. Ако там няма нищо ще запише тази грешка.
              Last edited by oem; d.m.y г., 14:47.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Демек това още на контакт си записва грешката така ли? Ако е така и всичко друго е ок по инсталацията да не би 4-ти пин на буксата да е хлътнал и да не контактува с този на МАФ-а? На контакт МАФ-а трябва да връща едно константно напрежение по 4-ти пин. Не помня обаче колко беше точно. Ако там няма нищо ще запише тази грешка.
                Референтното напрежение трябва да е 0.9 волта. Допуска се до около 1.2 волта. Над тези и под тези обикновено пише грешка.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #9
                  проблема е отстранен
                  а той беше, че съм дървена тиква и по някога не се вслушвам в съветите на другите

                  при транспорта единият от кабелите беше прокъсан и въпреки, че при замерване с мултицет дава, че не е прекъснат, все пак правеше проблем

                  благодаря на отзовалите се

                  Comment


                  • #10
                    Енчо, пробна лампа нямаш ли бре?
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Пробна лампа имам, и би ми било интересно да науча, как би ми помогнала тя.

                      Comment


                      • #12
                        Свети различно на здрав и на полускъсан кабел
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          Свети различно на здрав и на полускъсан кабел
                          Ако имаш вграден светломер в окото става,иначе........
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment

                          Working...
                          X