ЕКУ-то е EDC15C7
дава грешка аир мас флоу сигнал инкорект
кабелите между куплунга на ЕКУ-то и дебитомера са прозвънени няма прекъсване
ЕКУ-то отчита температура на постъпващият въздух
към дебитомера идва захранване +12V, +5V, идва и калибрирана маса.
на сигналният ако се върнат +5V към ЕКУ-то, то отчита максимални стойности
всичко това е при неработещ,
по обективни причини за сега двигателят не може да бъде запален, за да се види какви ще са стойностите тогава.
та някой някакви идеи?
дава грешка аир мас флоу сигнал инкорект
кабелите между куплунга на ЕКУ-то и дебитомера са прозвънени няма прекъсване
ЕКУ-то отчита температура на постъпващият въздух
към дебитомера идва захранване +12V, +5V, идва и калибрирана маса.
на сигналният ако се върнат +5V към ЕКУ-то, то отчита максимални стойности
всичко това е при неработещ,
по обективни причини за сега двигателят не може да бъде запален, за да се види какви ще са стойностите тогава.
та някой някакви идеи?
Comment