If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да се обучава дросел клапата след почистване-TwinSpark
При новите мотори е по-лесно но след това трябва да се прави обучение на клапата.
Това обучение не се и прави само ако се свали и ТПС потенциометъра? Аз не съм го свалял в моя случай.
И после не се ли самообучават? В Уоркшоп мануала за моя двигател прочетох, че ТПС-а се самоадаптирал, това при условие че съм го свалял и него.
Не е зле колегите с по-новите мотори да знаят какво ги очаква.
Иначе на око си спазих и правилото при монтажа на жилото на газта, при затворена клапа да има провес от 5мм.
Май не.
Единственото което ме успокоява е, че вече всичко свети от чистота, тъй като зимата ми чистиха и колекторите.
Иначе днес като се събудя ще я запаля студена и покарам, да видя как ще се държи. Единствено при чистенето на МПХ-то имаше разлика, но тази операция я извърших преди няколко месеца. В тази тема писах, че е добре и то да се изчисти, така и така е свалено от дросела. Трябва да се има предвид, че диаметъра на неговите отвори и канали беше значително намален заради маслените отлагания. Гнусотиите се виждат се ясно на една от снимките.
Браво за ентусиазма и снимковия материял - при твоя мотор обучение на тпс, дросел или моторче - няма И освен това освен почистването на моторчето другото при нормално работещ дросел е безмисленна операция за този тип двигател Но пък както казваш ти друго си е да лъщи Иначе понякога и на нас ни се налага да чистим така дросели, само дето ги пускам във ултразвуковата вана и стават нови
Е добре бе Боби, това за колко време го направи, че и снимки по време на работа...Чудно как не си видял, че казанчето с антифриз в свободната от антифриз горна част е почернело и защо успоредно с таз операция не проми и охладителната система ? Евала бате - и ти си "луд умора нема" , аз вчера три смени на масло за 1 час, поне един шмекер тука хакна минерално масло и ми е.. мамата, че и филтър без клапа сложи да ми спести пари и се разтропаха клапаните при палене...Е това е СПАМ, а?
Е добре бе Боби, това за колко време го направи, че и снимки по време на работа...Чудно как не си видял, че казанчето с антифриз в свободната от антифриз горна част е почернело и защо успоредно с таз операция не проми и охладителната система ? Евала бате - и ти си "луд умора нема" , аз вчера три смени на масло за 1 час, поне един шмекер тука хакна минерално масло и ми е.. мамата, че и филтър без клапа сложи да ми спести пари и се разтропаха клапаните при палене...Е това е СПАМ, а?
Роска, отне ми не повече от 2 - 3 часа, при условие, че го правя за първи път, чета само от мануалите, а и търках като луд с тая четка за зъби.
Иначе за казанчето - много съм чувствителен на тази тема. Засечено е с масло от едни стари големи драми. Вадил съм го да го чистя с разни химии, но без особен ефект. А преди буквално светеше. Вижда се от първите снимки, които съм ги правил зимата. Вероятно ще си търся ново, или много добре запазено старо. В тази връзка малко офф: ако на някой му се намира - да врътне едно ЛС.
И да споделя наблюдения от вчера: Никакви.
Колата пак си гасне (или много се замисля дали да изгасне) при първо палене, докато е студена. Вече всичко смених по тоя мотор - кабели, големи свещи 2 пъти, малки свещи - веднъж, регулатор на налягането в бензиновата рейка, дебитомер... само дюзи не съм чистил още от нещата, които се сещам, че са свързани с проблема. Иначе преди 2 месеца бях почистил МПХ-то и от тогава има леко подобрение.
на мен ми отне 20 минути да го сваля и почистя и монтирам пак.дръпнах го настрана без да откачам жилото на газ-та и го почистих с АМБ от прозрачния,че жълтото АМБ е мазно и не чисти.почисти се за секунди.после още веднъж го минах с чисто парцалче и светна.при теб що така,че чак и четка за зъби...
на мен ми отне 20 минути да го сваля и почистя и монтирам пак.дръпнах го настрана без да откачам жилото на газ-та и го почистих с АМБ от прозрачния,че жълтото АМБ е мазно и не чисти.почисти се за секунди.после още веднъж го минах с чисто парцалче и светна.при теб що така,че чак и четка за зъби...
Ми защото се престарах да е перфектно изчистено по всяко ръбче на каналчетата на масления отдушник и на МПХ-то. Също така и на самата клапа имаше много полепнала мазга по канта.
Общо взето всичко зависи от степента на замърсяване. Със сигурност нямаше да мога да го почистя така, ако не го бях свалил. Така или иначе жилото на газта ми е най-малкия проблем
С какъв спрей се чисти иначе и има ли начин да се изведе някаде другаде маркуча за маслените пари за да не цапа дросела ?
С карбураторен, или в практикер има един за чистене на сп апарати, 5 кинта е, върши перф работа.......има поне 10 начина да се изведът маркучите за карт пари към друго място, въпроса е да запушиш правилно да не смуче въздух.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Comment