Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да се обучава дросел клапата след почистване-TwinSpark

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трябва ли да се обучава дросел клапата след почистване-TwinSpark

    Много добре онагледено

    При новите мотори е по-лесно но след това трябва да се прави обучение на клапата.
    Alfa Romeo 147 1,6TS 120CV
    Skype: nmilev64

  • #2
    Първоначално публикувано от Nimi Покажи съобщение
    Много добре онагледено

    При новите мотори е по-лесно но след това трябва да се прави обучение на клапата.
    Това обучение не се и прави само ако се свали и ТПС потенциометъра? Аз не съм го свалял в моя случай.
    И после не се ли самообучават? В Уоркшоп мануала за моя двигател прочетох, че ТПС-а се самоадаптирал, това при условие че съм го свалял и него.



    Не е зле колегите с по-новите мотори да знаят какво ги очаква.
    Иначе на око си спазих и правилото при монтажа на жилото на газта, при затворена клапа да има провес от 5мм.
    Attached Files
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

    Comment


    • #3
      Много си се постарал колега,браво! А има ли ефект от цялата работа?
      156 2.0TS 155к.с.+ремап

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщение
        А има ли ефект от цялата работа?
        Май не.
        Единственото което ме успокоява е, че вече всичко свети от чистота, тъй като зимата ми чистиха и колекторите.
        Иначе днес като се събудя ще я запаля студена и покарам, да видя как ще се държи. Единствено при чистенето на МПХ-то имаше разлика, но тази операция я извърших преди няколко месеца. В тази тема писах, че е добре и то да се изчисти, така и така е свалено от дросела. Трябва да се има предвид, че диаметъра на неговите отвори и канали беше значително намален заради маслените отлагания. Гнусотиите се виждат се ясно на една от снимките.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • #5
          Браво за ентусиазма и снимковия материял - при твоя мотор обучение на тпс, дросел или моторче - няма И освен това освен почистването на моторчето другото при нормално работещ дросел е безмисленна операция за този тип двигател Но пък както казваш ти друго си е да лъщи Иначе понякога и на нас ни се налага да чистим така дросели, само дето ги пускам във ултразвуковата вана и стават нови
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            спам

            Е добре бе Боби, това за колко време го направи, че и снимки по време на работа...Чудно как не си видял, че казанчето с антифриз в свободната от антифриз горна част е почернело и защо успоредно с таз операция не проми и охладителната система ? Евала бате - и ти си "луд умора нема" , аз вчера три смени на масло за 1 час, поне един шмекер тука хакна минерално масло и ми е.. мамата, че и филтър без клапа сложи да ми спести пари и се разтропаха клапаните при палене...Е това е СПАМ, а?
            блаженни са низшите духом...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mayhem Покажи съобщение
              Е добре бе Боби, това за колко време го направи, че и снимки по време на работа...Чудно как не си видял, че казанчето с антифриз в свободната от антифриз горна част е почернело и защо успоредно с таз операция не проми и охладителната система ? Евала бате - и ти си "луд умора нема" , аз вчера три смени на масло за 1 час, поне един шмекер тука хакна минерално масло и ми е.. мамата, че и филтър без клапа сложи да ми спести пари и се разтропаха клапаните при палене...Е това е СПАМ, а?
              Роска, отне ми не повече от 2 - 3 часа, при условие, че го правя за първи път, чета само от мануалите, а и търках като луд с тая четка за зъби.
              Иначе за казанчето - много съм чувствителен на тази тема. Засечено е с масло от едни стари големи драми. Вадил съм го да го чистя с разни химии, но без особен ефект. А преди буквално светеше. Вижда се от първите снимки, които съм ги правил зимата. Вероятно ще си търся ново, или много добре запазено старо. В тази връзка малко офф: ако на някой му се намира - да врътне едно ЛС.

              И да споделя наблюдения от вчера: Никакви.
              Колата пак си гасне (или много се замисля дали да изгасне) при първо палене, докато е студена. Вече всичко смених по тоя мотор - кабели, големи свещи 2 пъти, малки свещи - веднъж, регулатор на налягането в бензиновата рейка, дебитомер... само дюзи не съм чистил още от нещата, които се сещам, че са свързани с проблема. Иначе преди 2 месеца бях почистил МПХ-то и от тогава има леко подобрение.
              Last edited by b_angelov; d.m.y г., 11:06.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #8
                re

                .....търках като луд с тая четка за зъби.

                на мен ми отне 20 минути да го сваля и почистя и монтирам пак.дръпнах го настрана без да откачам жилото на газ-та и го почистих с АМБ от прозрачния,че жълтото АМБ е мазно и не чисти.почисти се за секунди.после още веднъж го минах с чисто парцалче и светна.при теб що така,че чак и четка за зъби...
                brava 1.4 sx
                alfa 156 1.8

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщение
                  .....търках като луд с тая четка за зъби.

                  на мен ми отне 20 минути да го сваля и почистя и монтирам пак.дръпнах го настрана без да откачам жилото на газ-та и го почистих с АМБ от прозрачния,че жълтото АМБ е мазно и не чисти.почисти се за секунди.после още веднъж го минах с чисто парцалче и светна.при теб що така,че чак и четка за зъби...
                  Ми защото се престарах да е перфектно изчистено по всяко ръбче на каналчетата на масления отдушник и на МПХ-то. Също така и на самата клапа имаше много полепнала мазга по канта.
                  Общо взето всичко зависи от степента на замърсяване. Със сигурност нямаше да мога да го почистя така, ако не го бях свалил. Така или иначе жилото на газта ми е най-малкия проблем
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                  Comment


                  • #10
                    За да е пълна темата, включих и снимки на почистения вече МПХ и на новата му гарнитурка.
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                    Comment


                    • #11
                      С какъв спрей се чисти иначе и има ли начин да се изведе някаде другаде маркуча за маслените пари за да не цапа дросела ?
                      Алфа 156 1.8 16в ТС

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от bobisz Покажи съобщение
                        С какъв спрей се чисти иначе и има ли начин да се изведе някаде другаде маркуча за маслените пари за да не цапа дросела ?
                        С карбураторен, или в практикер има един за чистене на сп апарати, 5 кинта е, върши перф работа.......има поне 10 начина да се изведът маркучите за карт пари към друго място, въпроса е да запушиш правилно да не смуче въздух.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment

                        Working...
                        X