Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за т.н. "ключ-маса"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за т.н. "ключ-маса"

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 11:12.

  • #2
    правилно мислиш колега, голям ток = дебел кабел или по големи ампери ключ маса
    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

    Comment


    • #3
      Имай впредвид, че оттам протича и тока на стартера.Нормалните ключ-маси провеждат за кратко време стотици ампери. Освен едно удобство за мърлячи с неизправна инсталация, са и както забеляза една язва в инсталацията.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        На ладата имах такова чудо... на времето баща ми помоли майстор да го сложи (и на предната имахме).
        Ключа беше от някакъв камион... тупуз 12 см диаметър и около 15 см дълъг, кабелите които отиваха от масата до него и от него до купето бяха с дебелина около 3 см. с изолацията... но така и не разбрах колко кв. са и колко им е номиналния ток, само разбрах, че било сметнато да издържи на тоците на ЗИЛ.

        Голям кеф беше тоя ключ в Лада де... преди да слезе той или аз после го изкл. и няма утечки, забравени фарове, радио или плафони... народа едно време буташе от заплес.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #5
          Е що не пита днес бе

          мин 600А ток трябва, добре е да е 1000
          Другото е, че за да върши работа трябва да прекъсва и запалването
          Т.е. 462 от тия на омп дето си показал.
          Подсети ме да ти донеса да видиш как изглежда хубав ключ маса.

          Има няколко типа - дето дърпаш и ключето излиза и такива, дето ключа остава.

          Всъщност каква ти е идеята?

          ПП Зиловия всъщност е соленоид, а не механичен ключ.
          Last edited by търтей; d.m.y г., 00:28.
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Механика беше с някаква пружина... натискаш яко (правено е явно с крак да се натиска) щрака, отстрани имаше лост който се избутва много лесно, за изключване.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
              Механика беше с някаква пружина... натискаш яко (правено е явно с крак да се натиска) щрака, отстрани имаше лост който се избутва много лесно, за изключване.
              Е начи са ви преебали. За ЗИЛ си има много хубав ключ маса със соленоид и културно дистанционно управление с копче. Ся верно че е голям токмак, ма то в ЗИЛа е се 200


              ПП Амперите дето съм дал по-горе са за кратковременен ток. Постоянният е доста по-малък.
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Оспамихме темата... ама айде.
                Не съм казвал, че е от ЗИЛ а, че може да издържи тоците на ЗИЛ (кабеляка и самия ключ) ... така казваха на времето... инак от какво беше, идея нямам.
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                  Оспамихме темата... ама айде.
                  Не съм казвал, че е от ЗИЛ а, че може да издържи тоците на ЗИЛ (кабеляка и самия ключ) ... така казваха на времето... инак от какво беше, идея нямам.
                  Абе има и чисто механични за ЗИЛ, ама са само на първите версии. Кой знае от къде са го изкопали.

                  Аз чакам Иво да каже каква му е идеята, че има разни уловки в тия ключове при колите с електроника.
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Абе просто се замислих така за една "добавка" към сигурността на колата, особено като е оставена за седмица-две паркирана на едно място, в който случай кил-суйч-а ще върши двойна работа (да пази акумулатора, че като е минус 10 хич да няма отечка пак си пада батерийката)... Т'а е, няма да се слага на рейсинг бегачка
                    В този случай не става ли тоя по-простия (модела е 460) и да се сложи само на дебелия кабел от минуса за купето..? И пак не е ясно как да проверя за колко ампера товар е предвиден
                    За това става.
                    Мога да ти изровя български, тествани са на офроуд натоварвания с лебедка, работят безотказно. Някъде около 30-40 лв ми се върти да беше цената.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от badmadafaka
                      Абе просто се замислих така за една "добавка" към сигурността на колата, особено като е оставена за седмица-две паркирана на едно място, в който случай кил-суйч-а ще върши двойна работа (да пази акумулатора, че като е минус 10 хич да няма отечка пак си пада батерийката)... Т'а е, няма да се слага на рейсинг бегачка
                      В този случай не става ли тоя по-простия (модела е 460) и да се сложи само на дебелия кабел от минуса за купето..? И пак не е ясно как да проверя за колко ампера товар е предвиден
                      ОК за зимата супер,ама като го включиш,нали се сещаш че ти спира централното,и като е минус 10 и замръзне всичко кво правиме,въртиме се 30 мин.около колатаОще повече че твоят акумулатор е в багажника,и трябва да ти е изрядна ключалката,което е рядко срещано при ГТВ
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        абе както е казал мордохай, тоя ключ в нормална кола е една голяма язва, да не говорим че на съвременен автомобил с толкова електроника вътре направо си е вредно. старите шкоди имаха такова нещо.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Нямам го на снимка.
                          Абе подобно е, само че е с врътка тип кран и не се вади врътката от ключа.
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            не съм казал, че е за ГТВ
                            говорех по принцип, защото на повечето коли минуса на батерията е хванат за купето с един-единствен кабел и там ключето ще е перфектно...
                            за това с ключалките ок, ама пък другия риск ако падне батерията в студа е същата работа - пак няма да има ключалки...
                            @търтей: дай да ги видим тия как изглеждат... то ако става това с двата полюса и на омп-то цената е горе-долу толкова... само тая случка с тока ме притеснява, ама то и не съм тръгнал да го правя де...
                            ОК,ама може да се случи в единични случаи,а това с ключ масата ще е всеки път,за мен е пълна безмислица да се слага това на ежедневна кола,ако няма да я караш често,по добрия вариант е просто да си сваляш акумулатора на топло,ма ти си знаеш
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment

                            Working...
                            X