...
Известие
Collapse
No announcement yet.
въпрос за т.н. "ключ-маса"
Collapse
X
-
Имай впредвид, че оттам протича и тока на стартера.Нормалните ключ-маси провеждат за кратко време стотици ампери. Освен едно удобство за мърлячи с неизправна инсталация, са и както забеляза една язва в инсталацията.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
На ладата имах такова чудо... на времето баща ми помоли майстор да го сложи (и на предната имахме).
Ключа беше от някакъв камион... тупуз 12 см диаметър и около 15 см дълъг, кабелите които отиваха от масата до него и от него до купето бяха с дебелина около 3 см. с изолацията... но така и не разбрах колко кв. са и колко им е номиналния ток, само разбрах, че било сметнато да издържи на тоците на ЗИЛ.
Голям кеф беше тоя ключ в Лада де... преди да слезе той или аз после го изкл. и няма утечки, забравени фарове, радио или плафони... народа едно време буташе от заплес.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Е що не пита днес бе
мин 600А ток трябва, добре е да е 1000
Другото е, че за да върши работа трябва да прекъсва и запалването
Т.е. 462 от тия на омп дето си показал.
Подсети ме да ти донеса да видиш как изглежда хубав ключ маса.
Има няколко типа - дето дърпаш и ключето излиза и такива, дето ключа остава.
Всъщност каква ти е идеята?
ПП Зиловия всъщност е соленоид, а не механичен ключ.Last edited by търтей; d.m.y г., 00:28.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Механика беше с някаква пружина... натискаш яко (правено е явно с крак да се натиска) щрака, отстрани имаше лост който се избутва много лесно, за изключване.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеМеханика беше с някаква пружина... натискаш яко (правено е явно с крак да се натиска) щрака, отстрани имаше лост който се избутва много лесно, за изключване.
ПП Амперите дето съм дал по-горе са за кратковременен ток. Постоянният е доста по-малък.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Оспамихме темата... ама айде.
Не съм казвал, че е от ЗИЛ а, че може да издържи тоците на ЗИЛ (кабеляка и самия ключ) ... така казваха на времето... инак от какво беше, идея нямам.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеОспамихме темата... ама айде.
Не съм казвал, че е от ЗИЛ а, че може да издържи тоците на ЗИЛ (кабеляка и самия ключ) ... така казваха на времето... инак от какво беше, идея нямам.
Аз чакам Иво да каже каква му е идеята, че има разни уловки в тия ключове при колите с електроника.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaАбе просто се замислих така за една "добавка" към сигурността на колата, особено като е оставена за седмица-две паркирана на едно място, в който случай кил-суйч-а ще върши двойна работа (да пази акумулатора, че като е минус 10 хич да няма отечка пак си пада батерийката)... Т'а е, няма да се слага на рейсинг бегачка
В този случай не става ли тоя по-простия (модела е 460) и да се сложи само на дебелия кабел от минуса за купето..? И пак не е ясно как да проверя за колко ампера товар е предвиден
Мога да ти изровя български, тествани са на офроуд натоварвания с лебедка, работят безотказно. Някъде около 30-40 лв ми се върти да беше цената.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaАбе просто се замислих така за една "добавка" към сигурността на колата, особено като е оставена за седмица-две паркирана на едно място, в който случай кил-суйч-а ще върши двойна работа (да пази акумулатора, че като е минус 10 хич да няма отечка пак си пада батерийката)... Т'а е, няма да се слага на рейсинг бегачка
В този случай не става ли тоя по-простия (модела е 460) и да се сложи само на дебелия кабел от минуса за купето..? И пак не е ясно как да проверя за колко ампера товар е предвиденОще повече че твоят акумулатор е в багажника,и трябва да ти е изрядна ключалката,което е рядко срещано при ГТВ
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaне съм казал, че е за ГТВ
говорех по принцип, защото на повечето коли минуса на батерията е хванат за купето с един-единствен кабел и там ключето ще е перфектно...
за това с ключалките ок, ама пък другия риск ако падне батерията в студа е същата работа - пак няма да има ключалки...
@търтей: дай да ги видим тия как изглеждат... то ако става това с двата полюса и на омп-то цената е горе-долу толкова... само тая случка с тока ме притеснява, ама то и не съм тръгнал да го правя де...Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment