Колеги, помогнете кажете каква трябва да е компресията на двигател 1.9 чист дизел за да пали нормално когато е студен ... става въпрос за Fiat Ducato
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каква компресия трябва? Не пали студен!
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщениекак ще коментираш това
1ви - 20, 2ри- 19, 3ти-18, 4ти-20Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение22-24 бара
И още един въпрос при JTD колко трябва да бъде и като цяло за дизелите или е различно според двигателя, защото навсякъде чувам различни мнения!
Ще съм благодарен да ми отговорите!
ПП: Нещото което разбрах е че на 2.4JTD степента на сгъстяване я дават 18,5 сега само трябва да се каже колко е и компресиятаLast edited by Jivko7777; d.m.y г., 00:35.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениепали нормално или пали изобщо
защото според мен с тази компресия, ще пали дори на студеноДа Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеТова колкото да пали или е нормалната?
И още един въпрос при JTD колко трябва да бъде и като цяло за дизелите или е различно според двигателя, защото навсякъде чувам различни мнения!
Ще съм благодарен да ми отговорите!
ПП: Нещото което разбрах е че на 2.4JTD степента на сгъстяване я дават 18,5 сега само трябва да се каже колко е и компресията
иначе колкото по хлабав е един дизел, толкова по-лесно трябва да пали.как е мерена компресията , на студен или топъл мотор.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеколега, прави разлика между степен на сгъстяване и компресия. първото няма как да го измериш, но може да съдиш за него от второто.
иначе колкото по хлабав е един дизел, толкова по-лесно трябва да пали.как е мерена компресията , на студен или топъл мотор.Степента на сгъстяване е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре, а компресията е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото
Това долу горе казано
Просто само степента на сгъстяване е показана от производителя че е 18,5И тук във офроуд форума има една таблица, от която би трябвало да се добие представа!
Степен сгъстяване <-> Компресия - Сравнителна таблица
За всички автомобили - бензин и дизел
Степен на ____ Р, Начално _____ Р, Гранично
сгъстяване _______ Bar ___________ Bar
6,0 ---------------> 7,7 <----------------5,4
6,5 ---------------> 8,5 <----------------6,0
7,0 ---------------> 9,3 <----------------6,5
7,5 ---------------> 10,1 <----------------7,1
8,0 ---------------> 10,9 <----------------7,6
8,5 ---------------> 11,7 <----------------8,2
9,0 ---------------> 12,6 <----------------8,8
9,5 ---------------> 13,4 <----------------9,4
10 ---------------> 14,3 <----------------10,0
16 ---------------> 25,1 <----------------17,6
17 ---------------> 27,0 <----------------18,9
18 ---------------> 28,9 <----------------20,2
19 ---------------> 30,8 <----------------21,6
20 ---------------> 32,8 <----------------22,9
21 ---------------> 34,7 <----------------24,3
22 ---------------> 36,7 <----------------25,7
Р, Начално - Означава: Колата (двигателя) като нов. Така излиза от завода.
Р, Гранично - Означава, че под тази граница двигателя е за ремонт ..... или скраб.
ПП: Общо взето за старите дизели компресията за нов е над 30, да сравним примерно 2.5TD на Алфа вече при под 27-28 вече работата на зле отива, докато при по новите турбо мотори до колкото има по различните източници ги дават с по ниска компресия от порядъка на 18-24 и варира според моделаLast edited by Jivko7777; d.m.y г., 14:09.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Степен на сгъстяване е съотношението между обема, който се образува от хода на буталото и обема на горивната камера.
При посочената компресия мотора трябва да пали безотказно, но какато посочи Еньо, причините са други, а не компресията.
Или не хвърля достатъчно нафта или, което е по-вероятното е липса на потгряване- клеми, нагоряло реле изобщо всичко онова, което ограничава тока или времето за подгряване на свещитеНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Абе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????
Такъв дизел под 22-24 бара зимата нема палене,само теглене или предварителен подгрев.
Кой чул или недучул,веднага коментира,ами ще ви кажа ,че сте в голяма заблуда,ако са дюзи ще пали избирателно,но ще пали.
Това е дизел който зависи само от компресията му и наличието на впръскана нафта,при положение ,че подгревните свещи са наред!
Колега не се ослушвай ами направо отваряй докато е време,иначе зимата си пеш.
Разбирачи из форума колкото си щеш,но най много да те объркат тотално и да хвърлиш една шапка пари за излишни проби тестове и прочие.
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеАбе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????
Такъв дизел под 22-24 бара зимата нема палене,само теглене или предварителен подгрев.
Кой чул или недучул,веднага коментира,ами ще ви кажа ,че сте в голяма заблуда,ако са дюзи ще пали избирателно,но ще пали.
Това е дизел който зависи само от компресията му и наличието на впръскана нафта,при положение ,че подгревните свещи са наред!
Колега не се ослушвай ами направо отваряй докато е време,иначе зимата си пеш.
Разбирачи из форума колкото си щеш,но най много да те объркат тотално и да хвърлиш една шапка пари за излишни проби тестове и прочие.
п.с Личи си кой разбира и кой не!!!Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!
Comment
Comment