Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква компресия трябва? Не пали студен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Каква компресия трябва? Не пали студен!

    Колеги, помогнете кажете каква трябва да е компресията на двигател 1.9 чист дизел за да пали нормално когато е студен ... става въпрос за Fiat Ducato
    Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
    Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

  • #2
    22-24 бара
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #3
      как ще коментираш това
      1ви - 20, 2ри- 19, 3ти-18, 4ти-20
      Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
      Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Galof Покажи съобщение
        как ще коментираш това
        1ви - 20, 2ри- 19, 3ти-18, 4ти-20
        Ако знаеш как се мери компресия начи си за ремонт.
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Батко ти Търтей ти го е казал!!!!
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #6
            пали нормално или пали изобщо

            защото според мен с тази компресия, ще пали дори на студено

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
              22-24 бара
              Това колкото да пали или е нормалната?
              И още един въпрос при JTD колко трябва да бъде и като цяло за дизелите или е различно според двигателя, защото навсякъде чувам различни мнения!
              Ще съм благодарен да ми отговорите!

              ПП: Нещото което разбрах е че на 2.4JTD степента на сгъстяване я дават 18,5 сега само трябва да се каже колко е и компресията
              Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 00:35.
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                пали нормално или пали изобщо

                защото според мен с тази компресия, ще пали дори на студено
                на студено Не пали, топъл пали без проблем (свещите са сменени)
                Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
                Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

                Comment


                • #9
                  според мен проблема с не паленето не е в компресията

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Това колкото да пали или е нормалната?
                    И още един въпрос при JTD колко трябва да бъде и като цяло за дизелите или е различно според двигателя, защото навсякъде чувам различни мнения!
                    Ще съм благодарен да ми отговорите!

                    ПП: Нещото което разбрах е че на 2.4JTD степента на сгъстяване я дават 18,5 сега само трябва да се каже колко е и компресията
                    колега, прави разлика между степен на сгъстяване и компресия. първото няма как да го измериш, но може да съдиш за него от второто.
                    иначе колкото по хлабав е един дизел, толкова по-лесно трябва да пали.как е мерена компресията , на студен или топъл мотор.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      колега, прави разлика между степен на сгъстяване и компресия. първото няма как да го измериш, но може да съдиш за него от второто.
                      иначе колкото по хлабав е един дизел, толкова по-лесно трябва да пали.как е мерена компресията , на студен или топъл мотор.
                      Знам че няма нищо общо Степента на сгъстяване е съотношение между обемите на цилиндъра в долна и горна мъртва точка и показва колко пъти се намалява този обем при движението на буталото нагоре, а компресията е какво налягане се формира на газовете при движението на буталото Това долу горе казано
                      Просто само степента на сгъстяване е показана от производителя че е 18,5 И тук във офроуд форума има една таблица, от която би трябвало да се добие представа!

                      Степен сгъстяване <-> Компресия - Сравнителна таблица

                      За всички автомобили - бензин и дизел


                      Степен на ____ Р, Начално _____ Р, Гранично
                      сгъстяване _______ Bar ___________ Bar

                      6,0 ---------------> 7,7 <----------------5,4
                      6,5 ---------------> 8,5 <----------------6,0
                      7,0 ---------------> 9,3 <----------------6,5
                      7,5 ---------------> 10,1 <----------------7,1
                      8,0 ---------------> 10,9 <----------------7,6
                      8,5 ---------------> 11,7 <----------------8,2
                      9,0 ---------------> 12,6 <----------------8,8
                      9,5 ---------------> 13,4 <----------------9,4
                      10 ---------------> 14,3 <----------------10,0
                      16 ---------------> 25,1 <----------------17,6
                      17 ---------------> 27,0 <----------------18,9
                      18 ---------------> 28,9 <----------------20,2
                      19 ---------------> 30,8 <----------------21,6
                      20 ---------------> 32,8 <----------------22,9
                      21 ---------------> 34,7 <----------------24,3
                      22 ---------------> 36,7 <----------------25,7

                      Р, Начално - Означава: Колата (двигателя) като нов. Така излиза от завода.
                      Р, Гранично - Означава, че под тази граница двигателя е за ремонт ..... или скраб.

                      ПП: Общо взето за старите дизели компресията за нов е над 30, да сравним примерно 2.5TD на Алфа вече при под 27-28 вече работата на зле отива, докато при по новите турбо мотори до колкото има по различните източници ги дават с по ниска компресия от порядъка на 18-24 и варира според модела
                      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 14:09.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Степен на сгъстяване е съотношението между обема, който се образува от хода на буталото и обема на горивната камера.
                        При посочената компресия мотора трябва да пали безотказно, но какато посочи Еньо, причините са други, а не компресията.
                        Или не хвърля достатъчно нафта или, което е по-вероятното е липса на потгряване- клеми, нагоряло реле изобщо всичко онова, което ограничава тока или времето за подгряване на свещите
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Колега проблема с паленето според мен не го търси в компресията, а хубаво си прегледай и си измери дебита на дюзите!
                          Audi A6 3.0 TDI
                          Infiniti FX35

                          Comment


                          • #14
                            Абе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????

                            Такъв дизел под 22-24 бара зимата нема палене,само теглене или предварителен подгрев.


                            Кой чул или недучул,веднага коментира,ами ще ви кажа ,че сте в голяма заблуда,ако са дюзи ще пали избирателно,но ще пали.

                            Това е дизел който зависи само от компресията му и наличието на впръскана нафта,при положение ,че подгревните свещи са наред!

                            Колега не се ослушвай ами направо отваряй докато е време,иначе зимата си пеш.

                            Разбирачи из форума колкото си щеш,но най много да те объркат тотално и да хвърлиш една шапка пари за излишни проби тестове и прочие.
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Абе господа професори,кога сте виждали чист дизел с предкамерно горене?????

                              Такъв дизел под 22-24 бара зимата нема палене,само теглене или предварителен подгрев.


                              Кой чул или недучул,веднага коментира,ами ще ви кажа ,че сте в голяма заблуда,ако са дюзи ще пали избирателно,но ще пали.

                              Това е дизел който зависи само от компресията му и наличието на впръскана нафта,при положение ,че подгревните свещи са наред!

                              Колега не се ослушвай ами направо отваряй докато е време,иначе зимата си пеш.

                              Разбирачи из форума колкото си щеш,но най много да те объркат тотално и да хвърлиш една шапка пари за излишни проби тестове и прочие.
                              Мерси много за компетентния отговор!

                              п.с Личи си кой разбира и кой не!!!
                              Да Бъдеш Алфист Това Е Религия!!!
                              Алфа Ромео - колата която харасваш, не заради това което прави, а заради начина, по които те кара да се чустваш!

                              Comment

                              Working...
                              X