Първоначално публикувано от ne0
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каква компресия трябва? Не пали студен!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеБе аз много не ги разбирам тия работи..........
Ама я кажи господин "професоре", как може да даваш толкова категорично мнение от 1000+лв. във форума, като нито познаваш човека, нито си му виждал колата, нито знаеш какво и как точно е мерил...........
И не е ли редно да се започва от най-простото и лесното и чак тогава да стигнем до сложното и скъпото...........
Нищо лично ,но според теб кое е най-простото и лесното???
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщениеНе съм объркан! Забрави за момент абревиатурите на различните марки автомобили,и прочети внимателно това което ще Ти кажа!
Когато нафтата се впръсква в камера в главата е предкамерно горене! Какво мислиш че има "зад" бренерите?
Какво мислиш че се случва в тая дупка в главата затапена от бренера когато дюзата "цръкне" там нафтата?
Директоното впръскване в съвременния двигател с вътрешно горене е когато горивото се подава директно в цилиндъра под високо налягане и там се възпламенява!
Така сега за тези буквички отзад на колите:
sdi и tdi има и с предкамерно и с директно впръскване,но когато е второто има eдно допълнение което не го пише отзад,а именно PD(помпа-дюза)
PD и common rail са с директно впръскване,но за това можеш да прочетеш и откриеш разликата м/у двете и сам.
И за да не е спам. Когато системата не е херматична нафтата се връща обратно в резервоара като преседи цяла нощ. Също така ако на тоя двигател клапаните се регулират с пулове, може и там да има проблем.
Липса на достатъчно компресия!!!!!!!
Нафтата се врща ако клапана на помпата е прецакан,но това не означава ,че няма да запали!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеЗнам ,че дигностиката ви е чужда,малко ти е стажа!!!
Нищо лично ,но според теб кое е най-простото и лесното???
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
Ама и 40г. стаж да имах пак не бих дал такава диагноза от растояние.......
Имам предвид категорично направи си основен ремонт, щот колата не пали..............100%
Достатъчно добри майстори съм виждал дето сменят здрави части, които уж били развалени!!!!!!!!!!!!!
Просто можеше да извадиш една таблица за да се види кое колко трябва да е..........а не да се обяснява кво е D, TDI ,HDI и т.н.
И просто на такива като теб /където това ви е работата/.
НЕ ти прави чест да даваш категоричен отговор без да си се убедил лично в него..........
Извода може всеки сам да си го направи за себеси............sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Извода е направен от собственника и е правилният!!
А ти къде видя да съм казал ,че е за основен ремонт????
Потвърдих ,че проблема е в занижената компресия,а от там нататък всеки си решава какво и как да го прави!
Спирам да пиша в тази тема ,не ми се спори с хора които не си правят ни най малко усилие да вникнат в нещата,а говорят заучени глупости.
Първо трябва да познаваш теорията,после да трупаш опит от практиката и най накрая се става диагностик,а при добро желание се помага и на околните със съвети,защото никой не длъжен да ви дава безплатни уроци,безплатен обяд няма.
Дерзайте!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеКакво имаш предвид под 'всмукване'?
на всмукване работи, демек атмосферен мотор.... така са го кръстили швабите
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Да използвам темата която е пуснал колегата.Мотора е също 1,9 но JTD.Също пали доста тежко но не само зимата.Всичко с подгрева е ок.Компресия не съм мерил.На какво друго мога да обърна внимание.При какво налягане в рейла трябва да пали?
Comment
-
Първоначално публикувано от hrsitow Покажи съобщениеДа използвам темата която е пуснал колегата.Мотора е също 1,9 но JTD.Също пали доста тежко но не само зимата.Всичко с подгрева е ок.Компресия не съм мерил.На какво друго мога да обърна внимание.При какво налягане в рейла трябва да пали?
---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеЗнам ,че дигностиката ви е чужда,малко ти е стажа!!!
Нищо лично ,но според теб кое е най-простото и лесното???
---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------
И в крайна сметка какво излиза?????
Липса на достатъчно компресия!!!!!!!
Нафтата се врща ако клапана на помпата е прецакан,но това не означава ,че няма да запали!!!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеОколо 130-140 бара трябва да запали,иначе не е лошо да измериш компресия,и да си провериш дюзите.Като запали сутрин пуши ли бяло
---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------Last edited by Kuker; d.m.y г., 16:51.
Comment
-
[QUOTE=hrsitow;784271]Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеОколо 130-140 бара трябва да запали,иначе не е лошо да измериш компресия,и да си провериш дюзите.Като запали сутрин пуши ли бяло
---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------
Не.Като запали оборотите и са стабилни.Като паля се налага прекалено дълго да я въртя на стартер.Понякога се налага да пусна ключа и да я завъртя още веднъж за да запали.После ако я загася и запаля пали на момента.Аз си мисля че е нещо свъразно с налягането в рейла,защото не виждам признаци за износване на двигателя
---------- Post added at 16:49 ---------- Previous post was at 16:32 ----------
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениеМурдеж
сега ще кажеш, че и голф двойка TDI не е с предкамерноFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеОколо 130-140 бара трябва да запалиAlfa Romeo 145 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Max Покажи съобщениеСигурен ли си в стойностите? Не трябва ли да по-високо налягането при паленето?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение300 бара е налягането при запалил мотор,на празен ход,иначе около 130-160 бара,мотора пали
During cranking, fuel pressure peaks at the start of the waveform. A value of approximately 350 Bar is common for the average passenger car. What to look for is a sharp, almost instantaneous pressure rise. Faults like excessive injector leak back can affect the rate and peak of the pressure rise. When the engine starts, pressure settles down at idle speed to a value of approximately 280-300 Bar.
Което за мен означава че си дал половината от отговораAlfa Romeo 145 1.9 JTD
Comment
-
Aaa сигурно нещо не е съвсем точно в тази техническа документация.
Нищо чудно де ако е писана от 'талянци.Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001
Comment
Comment