Известие

Collapse
No announcement yet.

Каква компресия трябва? Не пали студен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
    Отпреди 10 фодини вече:
    TDI - дизелово впръскване с принудително пълнене
    SDI - дизелово впръскване (на всмукване) с атмосверно пълнене......
    и двата вида са с инжектор помпа
    Какво имаш предвид под 'всмукване'?
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
      Бе аз много не ги разбирам тия работи..........

      Ама я кажи господин "професоре", как може да даваш толкова категорично мнение от 1000+лв. във форума, като нито познаваш човека, нито си му виждал колата, нито знаеш какво и как точно е мерил...........
      И не е ли редно да се започва от най-простото и лесното и чак тогава да стигнем до сложното и скъпото...........
      Знам ,че дигностиката ви е чужда,малко ти е стажа!!!

      Нищо лично ,но според теб кое е най-простото и лесното???

      ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

      Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
      Не съм объркан! Забрави за момент абревиатурите на различните марки автомобили,и прочети внимателно това което ще Ти кажа!
      Когато нафтата се впръсква в камера в главата е предкамерно горене! Какво мислиш че има "зад" бренерите?
      Какво мислиш че се случва в тая дупка в главата затапена от бренера когато дюзата "цръкне" там нафтата?
      Директоното впръскване в съвременния двигател с вътрешно горене е когато горивото се подава директно в цилиндъра под високо налягане и там се възпламенява!
      Така сега за тези буквички отзад на колите:
      sdi и tdi има и с предкамерно и с директно впръскване,но когато е второто има eдно допълнение което не го пише отзад,а именно PD(помпа-дюза)
      PD и common rail са с директно впръскване,но за това можеш да прочетеш и откриеш разликата м/у двете и сам.
      И за да не е спам. Когато системата не е херматична нафтата се връща обратно в резервоара като преседи цяла нощ. Също така ако на тоя двигател клапаните се регулират с пулове, може и там да има проблем.
      И в крайна сметка какво излиза?????
      Липса на достатъчно компресия!!!!!!!

      Нафтата се врща ако клапана на помпата е прецакан,но това не означава ,че няма да запали!!!
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
        Знам ,че дигностиката ви е чужда,малко ти е стажа!!!

        Нищо лично ,но според теб кое е най-простото и лесното???

        ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------

        Стажа ще си го мерим кат наближим време за пенсия.......

        Ама и 40г. стаж да имах пак не бих дал такава диагноза от растояние.......
        Имам предвид категорично направи си основен ремонт, щот колата не пали..............100%
        Достатъчно добри майстори съм виждал дето сменят здрави части, които уж били развалени!!!!!!!!!!!!!
        Просто можеше да извадиш една таблица за да се види кое колко трябва да е..........а не да се обяснява кво е D, TDI ,HDI и т.н.

        И просто на такива като теб /където това ви е работата/.
        НЕ ти прави чест да даваш категоричен отговор без да си се убедил лично в него..........

        Извода може всеки сам да си го направи за себеси............
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #34
          Извода е направен от собственника и е правилният!!

          А ти къде видя да съм казал ,че е за основен ремонт????

          Потвърдих ,че проблема е в занижената компресия,а от там нататък всеки си решава какво и как да го прави!

          Спирам да пиша в тази тема ,не ми се спори с хора които не си правят ни най малко усилие да вникнат в нещата,а говорят заучени глупости.
          Първо трябва да познаваш теорията,после да трупаш опит от практиката и най накрая се става диагностик,а при добро желание се помага и на околните със съвети,защото никой не длъжен да ви дава безплатни уроци,безплатен обяд няма.

          Дерзайте!!!
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            Какво имаш предвид под 'всмукване'?
            пропуснал съм запетя примерно..... всмукването не се отнася за горивото, а за въздуха

            на всмукване работи, демек атмосферен мотор.... така са го кръстили швабите

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #36
              Да използвам темата която е пуснал колегата.Мотора е също 1,9 но JTD.Също пали доста тежко но не само зимата.Всичко с подгрева е ок.Компресия не съм мерил.На какво друго мога да обърна внимание.При какво налягане в рейла трябва да пали?

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от hrsitow Покажи съобщение
                Да използвам темата която е пуснал колегата.Мотора е също 1,9 но JTD.Също пали доста тежко но не само зимата.Всичко с подгрева е ок.Компресия не съм мерил.На какво друго мога да обърна внимание.При какво налягане в рейла трябва да пали?
                Около 130-140 бара трябва да запали,иначе не е лошо да измериш компресия,и да си провериш дюзите.Като запали сутрин пуши ли бяло

                ---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------

                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Знам ,че дигностиката ви е чужда,малко ти е стажа!!!

                Нищо лично ,но според теб кое е най-простото и лесното???

                ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:34 ----------



                И в крайна сметка какво излиза?????
                Липса на достатъчно компресия!!!!!!!

                Нафтата се врща ако клапана на помпата е прецакан,но това не означава ,че няма да запали!!!
                Обаче остана въпроса дали ТДИ-то е с предкамерно горене,щот май ще се окаже че е
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Мурдеж
                  сега ще кажеш, че и голф двойка TDI не е с предкамерно

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Около 130-140 бара трябва да запали,иначе не е лошо да измериш компресия,и да си провериш дюзите.Като запали сутрин пуши ли бяло

                    ---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------
                    Не.Като запали оборотите и са стабилни.Като паля се налага прекалено дълго да я въртя на стартер.Понякога се налага да пусна ключа и да я завъртя още веднъж за да запали.После ако я загася и запаля пали на момента.Аз си мисля че е нещо свъразно с налягането в рейла,защото не виждам признаци за износване на двигателя
                    Last edited by Kuker; d.m.y г., 16:51.

                    Comment


                    • #40
                      [QUOTE=hrsitow;784271]
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Около 130-140 бара трябва да запали,иначе не е лошо да измериш компресия,и да си провериш дюзите.Като запали сутрин пуши ли бяло

                      ---------- Post added at 15:44 ---------- Previous post was at 15:43 ----------
                      Не.Като запали оборотите и са стабилни.Като паля се налага прекалено дълго да я въртя на стартер.Понякога се налага да пусна ключа и да я завъртя още веднъж за да запали.После ако я загася и запаля пали на момента.Аз си мисля че е нещо свъразно с налягането в рейла,защото не виждам признаци за износване на двигателя
                      Може да са няколко неща но трябва диагностика

                      ---------- Post added at 16:49 ---------- Previous post was at 16:32 ----------

                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      Мурдеж
                      сега ще кажеш, че и голф двойка TDI не е с предкамерно
                      Аз май никъде не съм твърдял обратното
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                        Около 130-140 бара трябва да запали
                        Сигурен ли си в стойностите? Не трябва ли да по-високо налягането при паленето?
                        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                        Comment


                        • #42
                          Аз поне съм чувал за около 300 бара.
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Max Покажи съобщение
                            Сигурен ли си в стойностите? Не трябва ли да по-високо налягането при паленето?
                            300 бара е налягането при запалил мотор,на празен ход,иначе около 130-160 бара,мотора пали
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              300 бара е налягането при запалил мотор,на празен ход,иначе около 130-160 бара,мотора пали
                              Друго чета по разните технически документации...

                              During cranking, fuel pressure peaks at the start of the waveform. A value of approximately 350 Bar is common for the average passenger car. What to look for is a sharp, almost instantaneous pressure rise. Faults like excessive injector leak back can affect the rate and peak of the pressure rise. When the engine starts, pressure settles down at idle speed to a value of approximately 280-300 Bar.

                              Което за мен означава че си дал половината от отговора
                              Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                              Comment


                              • #45
                                Aaa сигурно нещо не е съвсем точно в тази техническа документация.
                                Нищо чудно де ако е писана от 'талянци.
                                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                                Comment

                                Working...
                                X