Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно напрежение от алтернатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от bemy Покажи съобщение
    14,2 V предполагам е добре за зарядно напрежение .

    Перфектно
    sigpic Alfasud/156 1.8ex
    156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

    Comment


    • #62
      А напрежение 14.6V как е ? Знам че 0.2 десети не са много но все пак е извън границите.

      Това напрежение ми е на малки обороти независимо от разредеността на акумулатора. В обороти отново е 14.6.

      Мерих го с мултицет и дисплея на кондензатора също показва толкова.
      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
        А напрежение 14.6V как е ? Знам че 0.2 десети не са много но все пак е извън границите.

        Това напрежение ми е на малки обороти независимо от разредеността на акумулатора. В обороти отново е 14.6.

        Мерих го с мултицет и дисплея на кондензатора също показва толкова.
        По принцип 14.6 е стандарт за японските коли.
        При нашите се получава, когато си тръгне акумулатора!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          По принцип 14.6 е стандарт за японските коли.
          При нашите се получава, когато си тръгне акумулатора!
          Акумулатора е сменен и преди и сега пак си е 14.6V
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #65
            14,6 е ок. на някои автомобили е 14,8 - малко повечко но пак няма проблеми. то зависи и с какъв уред е мерено.
            точка

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              14,6 е ок. на някои автомобили е 14,8 - малко повечко но пак няма проблеми. то зависи и с какъв уред е мерено.
              Аз досега такива стойности на читав алтернатор не съм виждал
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #67
                +1!
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #68
                  причината за да се следи напрежението е за да не се допуска кипене на електролита /което всъщност е електролиза на водата/. при 14,8 волта няма кипене - факт!

                  ето каталог с алтернатори и границите в които регулират напрежението
                  http://www.microcom7.com/VTA_TID_MID/Alternators.pdf

                  ето мануал на тойота
                  http://www.toyotabg.net/download/file.php?id=14286

                  та 14,6 е перфе особено на нова кола. като се поокислят буксите след няколко години и ще падне с 200-300 миливолта та всички да са доволни
                  точка

                  Comment


                  • #69
                    А на някой да му хрумва, че може батерията на уреда да е паднала?
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #70
                      бе може, но едва ли. нормални са такива стойности, кой е казал че напрежението трябва да е 14,398765(4) волта.
                      отделно има и температурна компенсация. лятото можеш да премериш на една кола 13,7 , а зимата 14,7. може като запалиш да вдигне 14,6 и след 30 минути каране да падне до 14. щом не кипи акумулатора и не горят крушките, значи всичко е ток и жица . вече мога да ти напиша цяла дисертация за акумулатори и алтернатори заради такива "експерти" дето се хващат за 100миливолта. да не говорим че напрежението е косвен признак за зареденоста. най-малкото не знаеш каква е гъстотата на електролита и при каква температура е замерено това.
                      точка

                      Comment


                      • #71
                        Причината за да се ограничава напрежението на алтернатора не е за да се избегне кипенето, защото напрежението на напълно-зареден акумулатор (при което започва бурно кипене и гъстотата на електролита достига 1,28 e над 15,5 V.
                        Причената за да се ограничи напрежението на 14,2 - 14,7 V. е това да се ограничи стойността на зарядния ток, който не е добре да надвишава 1/10 от капацитета на акумулатора.
                        Поради това не е добра идея да се слага акумулатор с капацитет по-малък от предписания.
                        Може да се каже, че колкото акумулаторът на един автомобил е с по-малък капацитет, толкова максималното напрежение на алтернатора е по-ниско и обратното.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #72
                          не мога да се съглася.
                          колата няма как да разбере колко голям акумулатор си и сложил и с какъв ток да го зарежда. по тая логика на оловен акумулатор 6 ампер часа колко трябва да му е зарядното напрежение щото то пак си е 14,4 волта.
                          14,4 волта е прието за граница след която започва кипене. в действителност е повече. един акумулатор в автомобила никога не се зарежда на 100% от алтернатора. за да е напълно зареден, трябва да го включиш на зарядно, то да го "кипне" за Н часа и след това да продължи с поддържащ заряд.
                          точка

                          Comment


                          • #73
                            Съвсем отговорно мога да ви заявя, че колкото по-скапан е акумулатора, толкова е по-високо напрежението. Тая зависимост я има и съобразно капацитета на акумулатора.Колкото по-голям, толкова по-ниско е замереното напрежение. Причината е различното съпротивление и пада.
                            Нищо революционно.
                            Колкото до тока, той се ограничава и от руги неща, не само от регулатора.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #74
                              http://www.berga-batterien.de/techno...powerblock.php

                              ето тука едни "специални" берга за системи 14,8в
                              точка

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                не мога да се съглася.
                                колата няма как да разбере колко голям акумулатор си и сложил и с какъв ток да го зарежда. по тая логика на оловен акумулатор 6 ампер часа колко трябва да му е зарядното напрежение щото то пак си е 14,4 волта.
                                14,4 волта е прието за граница след която започва кипене. в действителност е повече. един акумулатор в автомобила никога не се зарежда на 100% от алтернатора. за да е напълно зареден, трябва да го включиш на зарядно, то да го "кипне" за Н часа и след това да продължи с поддържащ заряд.
                                На това превозно срество, което е със 6 А/H акумулатор, едва ли алтернаторът му е с мощност 1 kW.

                                Напрежението на регулатора е съобразено от производителя с капацитета на акумулатора и с мощността на алтернатора.

                                Сложи един 6 A/H акумулатор на един 1 kW алтернатор с напрежение 14, 7 V и ще го скапеш за отрицателно време.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X