Известие

Collapse
No announcement yet.

Зарядно напрежение от алтернатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Зарядно напрежение от алтернатор?

    Колко волта трябва да има на клемите на акумулатора ако зарежда нормално алтернатора и влияе ли се от това колко е разреден?
    Че на 146 нещо увехна акумулатора, сега се зарежда на домашно зарядно, но в колата същия показваше 13.4 волта след като го позаредихме малко да запали и да я приберем.
    Уф да допиша... на изгасен двигател показваше 12.2 волта преди паленето вързан.
    Last edited by morfius; d.m.y г., 20:33.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

  • #2
    Типично за разреден акумулатор е 12.2 волта.
    13.4 пък е типично за преебан диод или фаза на генератора, но може и да е по-елементарно!
    Хлабав ремък или недобре контактуващи четки.
    Разбирай, че са на предела си на износване!
    Ако на плюса на генератора спрямо маса ти дава 900-1500 ома, означава , че намотката и диодите са си наред.
    Ако е по-малко значи имат проблеми.
    Ротора е в границите на няколко ома.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      morfius,а лампичката на таблото свети ли ти?
      brava 1.4 sx
      alfa 156 1.8

      Comment


      • #4
        Светва в началото както е нормално, после изгасва.
        Пущинята още кара така, след едно зареждане доволно вкъщи на зарядно.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #5
          Питам за лампичката,щото моята от няколко седмици свети и то постояно.По-рано след запалване си изгасяше.
          Съмнява ме акумулатара,щото е някъв италянски и отдавна би трябваро да се е предал.Иначе пали от раз.
          На фичо акумулатора е 2г бош силвер s4 или s5 за около 150лв и като го чукна с мултисета показва 12.7-12.8в,а при запалена кола 13.4.Тоя на алфата показва 12.5 при откачен акумулатор,при запален двигател 13.2-13.3в.Което ме навежда на мисълта,че зарежда.Или лампта се е*ава или нещо електрониката го отчита,че си заминава и ме предупреждава,ама чак пък толкоз да и чувствителна е*ахти,не вярвам.
          Last edited by Kuker; d.m.y г., 01:28. Основание: *
          brava 1.4 sx
          alfa 156 1.8

          Comment


          • #6
            Алтернатора ти зарежда малко. 13.2 е слабо. За това ти свети вътре. Добър заряд е между 13.8 и 14.4.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Алтернатора ти зарежда малко. 13.2 е слабо. За това ти свети вътре. Добър заряд е между 13.8 и 14.4.
              14 волта или 14 и малко е нормално
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                Колко волта трябва да има на клемите на акумулатора ако зарежда нормално алтернатора и влияе ли се от това колко е разреден?
                Че на 146 нещо увехна акумулатора, сега се зарежда на домашно зарядно, но в колата същия показваше 13.4 волта след като го позаредихме малко да запали и да я приберем.
                Уф да допиша... на изгасен двигател показваше 12.2 волта преди паленето вързан.
                аз на твое място бих премерил и с друг уред и ако покаже същото, щях да сваля четките да ги видя как са и да почистя всички клеми.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  аз на твое място бих премерил и с друг уред и ако покаже същото, щях да сваля четките да ги видя как са и да почистя всички клеми.
                  Уреда до сега не ме е подвеждал ... ГДР производство професионално

                  Всъщност питанката ми беше може ли заминаващ си и недозареден акумулатор да срине толкова зарядното напрежение.

                  Колкото до четките и другите чарколя ... ако е нещо за ремонт ще му търся майстор.
                  Но за момента търкаля така от както е пусната темата, като акумулатора определено е хахав - беше паднало под 5 градуса една от сутрините и запали с клизма, а от както е над 5 ... не е правил проблем.
                  Чуденки всякакви...
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Алтернатора ти зарежда малко. 13.2 е слабо. За това ти свети вътре. Добър заряд е между 13.8 и 14.4.
                    Това е верният отговор .

                    13,8v - 14,2v без консуматори . С включени консуматори мощни като светлини , парно и други не трябва да пада под 13,4v при около 2000 об/мин което е номиналното за добър заряд на акумулатора .
                    Акумулатора не трябва да събаря зарядния ток на алтернатора освен ако не е много разреден .
                    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                    Comment


                    • #11
                      Престанете да обсъждате напрежение под 14 волта.
                      Това е минало, някъде преди Москвич 412. След него говориме за 14.2-14,4 волта.
                      До 14-13,8 при включени всички консуматори, казваме, че е приемливо.
                      Под това е смукане на пръсти!
                      Колев ме изпревари, щото два пъти си разглобих генератора, до като разбера, че ветерана ме е предал- показваше с един волт по-малко!
                      Така, че юстирайте си урОдите!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Ако на плюса на генератора спрямо маса ти дава 900-1500 ома, означава , че намотката и диодите са си наред.
                        При мен дава 1800, това нормално ли е?
                        Video meliora proboque deteriora sequor.

                        Comment


                        • #13
                          Да
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Престанете да обсъждате напрежение под 14 волта.
                            Това е минало, някъде преди Москвич 412. След него говориме за 14.2-14,4 волта.
                            До 14-13,8 при включени всички консуматори, казваме, че е приемливо.
                            Под това е смукане на пръсти!
                            Колев ме изпревари, щото два пъти си разглобих генератора, до като разбера, че ветерана ме е предал- показваше с един волт по-малко!
                            Така, че юстирайте си урОдите!
                            Няма 155-ца 8 клапанова която да го потвърждава това!!!
                            На празен ход с включени всички консуматори напрежението е далеч под 14 волта... Мерено е на една от сбирките ни (на 4-5 коли) и всички бяха... зле.... Невярвам и при другите (155 8в) да е по-различно...
                            И не ме наплюваите сега ,че имам лабави връзки и тн... Електрически колата е дооста добре прегледана и даже са и направени някои модове за да е по-стабилно напрежението...
                            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 23:29.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #15
                              Колега, никъде не съм твърдял, че на нашите кошници оригиналните динама са добри! Единствения начин да ги накараш да работят добре е да им сложиш външен реле-регулатор, който пък да се захрани по една особена схема.
                              Тогава или хоро ще се кине или тупан ще се пука!
                              Тоест или ще издържи на тоя режим или ще се скапят диодите, които са основните виновници заедно с реле-регулатора, дето си бае сам на себе си!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X