Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за съвсем чуждия за нашия форум орган- Диференциал!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за съвсем чуждия за нашия форум орган- Диференциал!!!

    Момчета , някой има ли опит с тази част от колата и дали ги ремонтират . При мене проблема е в сателитните и планетарни колела и след много ровене намерих само един майстор , който ми обясни че няма да стане )) , и едни които правят зъбни колела искат 500 лв. но не знаят дали ще паснат....

    Някой да знае някъкъв магазин за зъбни колела или къде могат да се поръчат , или пък някакво друго решение на проблема????
    Знам че винаги съществува варианта с втора употреба , ама аз този вариант съм го оставил за краен случай(друго си е ремонтираното).
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

  • #2
    Купи си втора употреба. Ремонта ще ти излезе поне колкото 2 използвани дифа.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
      Купи си втора употреба. Ремонта ще ти излезе поне колкото 2 използвани дифа.
      Аз вече си купих един , той се оказа с друго предавателно число и с луфт сега моя е в нас и разглобен и за това се чудя .
      Last edited by Kuker; d.m.y г., 23:07.
      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

      Comment


      • #4
        какво точно му е на твоя и употребявания който си взел от какво е.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          какво точно му е на твоя и употребявания който си взел от какво е.
          Значи чакай да ви обясня как са нещата, че така звуча като малоумник ( купил съм друг диференциал)!!!

          Значи търсих дълго като моя със щпер намерих 2-3 в софия ама на извънземни цени ( от порядъка на 650 - 700лв) После намерих един в пазарджик със шпер само че от ръчни скорости от 124 с предавателно число 3.64 ( моята е автомат 3.09) питах "майстора" който се занимава с диференциали каква ще е разликата , той ми каза ( дали да си отмъсти за това че се отказах от него , дали от незнание - не знам) че няма проблем разликата ще е че ще набира по бързо и максималната скорост малко ще ми падне . Отчасти се оказа прав , да ама аз не си представях че на магистралата със 120 км/ч вместо да съм на 3000 об/мин ще съм на 4000/ 4200 оборота.
          Както и да е качих си го , се оказа че и тоя има луфт , и после вече не ми се занимаваше ( за вграда горе/долу става) . Реших да си оправя моя вместо да купувам стари дифове ( а те са сигурно на по половин милион километри) и вместо да си ги сменям като луд, да взема да оправя моя . Та това е общо взето .
          Моя диф виеше (това явно от лагери и лесно се оправя) и имаше огромен луфт сега е отворен и планетарните и сателитни колела са бая износени. След малко ще видя да кача снимки . Знам за някакви пластини дето се сменят но не съм сигурен дали ще стане само с това!!!!
          Last edited by Orm; d.m.y г., 11:05.
          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

          Comment


          • #6
            това на каква кола, че аз си помислих че за боксера става въпрос.
            точка

            Comment


            • #7
              На C220 . Пробвах в техния форум да питам два три пъти за разни неща, ама нещо много куца работа е там . Вместо да ти отговорят тръгват да се подиграват.
              [ATTACH][ATTACH]Click image for larger version

Name:	Image0124.jpg
Views:	1
Size:	91.6 Килобайта
ID:	2303097[/ATTACH][/ATTACH]
              Attached Files
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #8
                тоя мисля че трябва направо към кофата да го засилиш и да си търсиш употребяван със същото предавателно число.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  тоя мисля че трябва направо към кофата да го засилиш и да си търсиш употребяван със същото предавателно число.
                  То това е ясно че накрая така ще стане ама може пък някой да знае каде продават или ги правят тия зъбни колела. Че според мене по добрия вариант е с нови отколкото диф втора употреба .

                  Сетих се за нещо интересно Ходих в Балкан стар да ги питам за номер на дифа искаха ми 60 лв за распечатка , а за нов диф 4600лв
                  Last edited by Orm; d.m.y г., 11:52.
                  Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                  Comment


                  • #10
                    като гледам ти е паднала циментацията и имаш сериозни язви, тия по-добре се откажи да ги правиш.
                    тука има една тема къде и как правят
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=16489&page=1
                    но според мен най-добре взимай употребявана. ако не можеш да намериш тук или ти искат много пари, може да видиш в ebay
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Не, не става дума да ги оправя тия а да ги сменя!Са ще видя темата! Мерси!
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • #12
                        Какво имаш предвид под луфт...тропа ли?
                        Просто преди да си купиш втора употреба се уговори с някой които разбира да го ревизира...
                        Иначе разликата в предавателните числа си я разбрал Майсторът не те е излъгал..по голямо число = по къси скорости

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
                          Какво имаш предвид под луфт...тропа ли?
                          Просто преди да си купиш втора употреба се уговори с някой които разбира да го ревизира...
                          Иначе разликата в предавателните числа си я разбрал Майсторът не те е излъгал..по голямо число = по къси скорости
                          Като карам не тропа толкова, по скоро на място като сменям от D на R все едно някой ме рита по гъзянгата
                          Значи викате да се откажа от търсене на зъбни колела така ли?!??
                          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
                            Като карам не тропа толкова, по скоро на място като сменям от D на R все едно някой ме рита по гъзянгата
                            Значи викате да се откажа от търсене на зъбни колела така ли?!??
                            Такова глухо тупкане отзад при превключване и все едно някой те ритва отзад при БМВ-тата е от тампона на диференциала...На моето се оправи след смяна.
                            Само като идея.А,този диференциал си е за хвърляне...
                            Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 18:41.
                            Mercedes ML 63 AMG 07'
                            159 TI 2.4JTDm SW 09'
                            156 2.0 20V Turbo
                            VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Няма кой да ти направи колела за дифа като хората на смислена цена. Луфт се регулира стига майстора ти да знае кво прави.
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X