Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
    Във Варна не вярвам да не се справят даже съм убеден че ще от към мапване,настроиване нещатата ще са от добри по добри
    Всеки който знае какво прави ще се справи не по-зле от другия. Така, че дали във Варна, дали София, дали в Горно Нанадолнище е все тая. Стига мапера да е на ясно какво трябва да се направи Тунинг на стоковица сравнително по-лесно се прави ама такива неща не всеки може. Но не е вярно и че само един го може

    ---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:50 ----------

    Първоначално публикувано от 146_TTI Покажи съобщение
    Да, но така е много лесно,трябва да има гимнастика на мозака......
    Повярвай ми и това не е лесно
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #62
      До 250 коня няма проблем никакъв - м/у другото имам всичко необходимо за такъв сетъп и цената ще е доста ефтина, нямам време да пиша днес но утре или вдругиден ще ви обърна подобаващо внимание
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от 146_TTI Покажи съобщение
        Да, но така е много лесно,трябва да има гимнастика на мозака......
        Не до откриване на топлата вода а гимнастиката на мозъка е хубаво нещо но както писах за мене наи добрата смяна на двигател е с от ГТА

        ---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:17 ----------

        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Всеки който знае какво прави ще се справи не по-зле от другия. Така, че дали във Варна, дали София, дали в Горно Нанадолнище е все тая. Стига мапера да е на ясно какво трябва да се направи Тунинг на стоковица сравнително по-лесно се прави ама такива неща не всеки може. Но не е вярно и че само един го може
        Не твърдя че само един го може или да обезличавам някого уважавам всички които правят както трябва и сериозно нещата но от опита ми с първата ми кола леко потунингована аз бих закарал за настроиване на едно място,нищо лично към никого но там имам наи голямо доверие от опит просто

        ---------- Post added at 13:25 ---------- Previous post was at 13:23 ----------

        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        До 250 коня няма проблем никакъв - м/у другото имам всичко необходимо за такъв сетъп и цената ще е доста ефтина, нямам време да пиша днес но утре или вдругиден ще ви обърна подобаващо внимание
        Чакам
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          До 250 коня няма проблем никакъв - м/у другото имам всичко необходимо за такъв сетъп и цената ще е доста ефтина, нямам време да пиша днес но утре или вдругиден ще ви обърна подобаващо внимание
          Я дай цена че тук в Гърция за такава процедура главата до кръста ще ми я резнат.
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
            Я дай цена че тук в Гърция за такава процедура главата до кръста ще ми я резнат.
            Те пък уж са в криза не поумняха ли тези елини
            Амбицията е последното убежище на неудачника

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
              Те пък уж са в криза не поумняха ли тези елини
              Кризата е нещо относително тук.......
              Ще поумнеят,няма къде да ходят,ама засега.....................
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Така сега гледам сайта на Autodelta и гледам са направили доста сполучлив модел на 156 2.0 ТС с турбо , направили са го то 225 bhp и ускорение от 0-100 за 5.8 сек. Обаче естествено не пиши какво е сменяно по двг. но поне знаем , че е напълно възможно и е ежедневка и то доста бързичка
                е ти на тва ускорение ли му викаш като от 1372 кубика се прай същото с сток карантия в купе на пунто
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                  е ти на тва ускорение ли му викаш като от 1372 кубика се прай същото с сток карантия в купе на пунто
                  Пунтото е по леко от 156 с 200 кг а конете да речем са са с малка разлика и при двете нормално ускорението да е различно от 0-100 км/ч но нагоре по големия турбо мотор ще дърпа повече
                  Амбицията е последното убежище на неудачника

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                    Пунтото е по леко от 156 с 200 кг а конете да речем са са с малка разлика и при двете нормално ускорението да е различно от 0-100 км/ч но нагоре по големия турбо мотор ще дърпа повече
                    много си прав но като се замислиш колко места има в бг където можеш да видгнеш 200, камо ли да ги поддържаш

                    едно време като закрепя алфата на 190 -200 - така до софия , сега не мога , много трафк и куки навсякъде
                    днеска предисвиках едно ауди и на 140 забелязах бяла кола
                    така се натика в шамарите , незнам как ще се оправи
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      е ти на тва ускорение ли му викаш като от 1372 кубика се прай същото с сток карантия в купе на пунто
                      Е аз не казвам , че е много бързо, но е досто доволно за сток карантия

                      ---------- Post added at 01:18 ---------- Previous post was at 01:15 ----------

                      Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                      Пунтото е по леко от 156 с 200 кг а конете да речем са са с малка разлика и при двете нормално ускорението да е различно от 0-100 км/ч но нагоре по големия турбо мотор ще дърпа повече
                      За кг си прав , че там компенсира по-малката кола за ускорение , ама да ти кажа и нагоре не е 100% вярно , което си го написал , защото да ти кажа лично се обедих , че зависи от сетъпа на колата или там как да го нарека и аз нз , преди време бях писал ,че се гоних с една хонда сивик 1.5 с доста модове ( колектор,генерация,чип, по-големи дюзи(пълна инжекция) и т,н.) та тогава на 1ва и 2ра хондата ме държеше(съвсем леко я дърпах) и нагоре на 3та просто му правих точка , сега човека си сложи Vtec системата направихме гонка и пак същия сценарии на 30км/ч 1ва го дърпам леко , отива на заден калник на 2ра леко идва, на 3та ми стига до преден калник и нагоре вървим кантар цяла 3та ми седи на калника а преди на 3та му правих точка , такаче аз мисля , че и малолитражка може да върви нагоре , ако си е направена като хората.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Е аз не казвам , че е много бързо, но е досто доволно за сток карантия

                        ---------- Post added at 01:18 ---------- Previous post was at 01:15 ----------



                        За кг си прав , че там компенсира по-малката кола за ускорение , ама да ти кажа и нагоре не е 100% вярно , което си го написал , защото да ти кажа лично се обедих , че зависи от сетъпа на колата или там как да го нарека и аз нз , преди време бях писал ,че се гоних с една хонда сивик 1.5 с доста модове ( колектор,генерация,чип, по-големи дюзи(пълна инжекция) и т,н.) та тогава на 1ва и 2ра хондата ме държеше(съвсем леко я дърпах) и нагоре на 3та просто му правих точка , сега човека си сложи Vtec системата направихме гонка и пак същия сценарии на 30км/ч 1ва го дърпам леко , отива на заден калник на 2ра леко идва, на 3та ми стига до преден калник и нагоре вървим кантар цяла 3та ми седи на калника а преди на 3та му правих точка , такаче аз мисля , че и малолитражка може да върви нагоре , ако си е направена като хората.
                        В-тека не беше ли 160 коня а и със същите модове ще върви повече няма как.Но си мисля че по обемния турбо прави повече нютони и съответно ще дърпа повече при големите скорости или от 100 км/ч нагоре
                        Амбицията е последното убежище на неудачника

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                          В-тека не беше ли 160 коня а и със същите модове ще върви повече няма как.Но си мисля че по обемния турбо прави повече нютони и съответно ще дърпа повече при големите скорости или от 100 км/ч нагоре
                          формулата за кубатурата нали знаеш как се смята
                          аз съм някъде към 3 литров мотор ( атмосферен )
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            формулата за кубатурата нали знаеш как се смята
                            аз съм някъде към 3 литров мотор ( атмосферен )
                            Това добре то тогава колко ще се получи от 2.0 атмосфес с турбо лошо а и нали знаеш че повече кубици с турбо съответно и всичко е повече,виждал съм на Бобо как върви 145
                            Амбицията е последното убежище на неудачника

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                              В-тека не беше ли 160 коня а и със същите модове ще върви повече няма как.Но си мисля че по обемния турбо прави повече нютони и съответно ще дърпа повече при големите скорости или от 100 км/ч нагоре
                              Е толкова си върви колата , тя стоковица е 90 коня, обаче вече е с доста модове , незнам , колко коня му е не е мерена на дино , и си върви точно колкото и трябва де , не е много коне, леко по лека е с тия модове да се е добрал до "заводски 150" а моята е "заводски 170" и кантара заради кг
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                                Това добре то тогава колко ще се получи от 2.0 атмосфес с турбо лошо а и нали знаеш че повече кубици с турбо съответно и всичко е повече,виждал съм на Бобо как върви 145
                                ми ти сметни с какъв надув с каква турбина на тези карантии какво ще излезе
                                подковеш ли я сметкище ще са коренно различни
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X