Първоначално публикувано от oem
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбиниране на Туин Спарк 16 в двигател в 156
Collapse
X
-
8.5:1 сгъстяване, мазане от тапите на маслената помпа с подходящия рестриктор , отичането става с бормашината в картера, бутала стокови, колектор хоум меидAlfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...
Comment
-
Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение8.5:1 сгъстяване, мазане от тапите на маслената помпа с подходящия рестриктор , отичането става с бормашината в картера, бутала стокови, колектор хоум меидАмбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Аз знам едно ГТВ къде не е разреждал нищо и си надува на 0.5 - 0.6 и си кара.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеАз знам едно ГТВ къде не е разреждал нищо и си надува на 0.5 - 0.6 и си кара.Амбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
http://www.vbox7.com/play:6d80ebfb&start=1 Това е най евтиния вариант, за мазането на турбината е взето масло от помпата като му е намалено и налягането и дебита може да се вземе и от главата ако има извод за дат4ик,оттичането става с дупка в картера,тази "кола" не е разреждана и си е с стоковите железа,пика на турбото стига до 1 бар. но понеже момчето не слуша си кара с карбуратор които постоянно ръчка и понякога некои бутало дава фира,когато сместа си е наред(ДЕМЕК КОГАТО СИ ВЪРВИ) си е окAlfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.
Comment
-
Не са мъка нито едно от двете. Извади парите и ела и ще видиш, че няма проблемИма CNC за фланеца към турбото и за колектора, тръби от инокс колкото искаш, аргончик имам познат мн, добър, софтуер който ще сметне колектора, пробиването на картера и резбата оставиш на мен, маркучи за маслото има човек дето ги прави по-добри от заводските с метална оплетка.... ти дай частите, парите и колата тука и стой та гледай
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе са мъка нито едно от двете. Извади парите и ела и ще видиш, че няма проблемИма CNC за фланеца към турбото и за колектора, тръби от инокс колкото искаш, аргончик имам познат мн, добър, софтуер който ще сметне колектора, пробиването на картера и резбата оставиш на мен, маркучи за маслото има човек дето ги прави по-добри от заводските с метална оплетка.... ти дай частите, парите и колата тука и стой та гледай
Амбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
Ако става въпрос за нашия човек....окей, телефона ми го има в профила
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Значи първото което е по-важно е да се види мотора. Да се направи главата да се провери долу как са нещата и чак тогава да се мисли за другото. Да не стане да пръдне на първата газ и айде всичко с начале. Той е на ясно, че при такава операция парите вървят като вестници. За да стане всичко както трябва.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
-
Тука си говорим за едни минимум 4 хилядарки и минимум 1 месец колата в бокса.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
По-добре един фиат 16в турбо и не се занимаваме с глупости според мен ама... ще говорим като искашDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment