Известие

Collapse
No announcement yet.

Права тръба от турбото до бронята?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Права тръба от турбото до бронята?

    Имам питане породено от това че:днес реших да махна цялата генерация от турбото до последното гърне,и да я заменя с тръба с ф70/примерно/.Обаче човека при които отидох отказа!?!?Каза че било пълна глупост и съм щял да съсипя двигателя?Казва че нямало какво да задържа газовете и от там по бързото му износване ще е факт.
    Ако съм искал такива работи да ходя при арабите.
    Аз първият ли съм на които му отказват да му вземат парите или това до някъде е вярно?Казах му тогава да остави последното и да го избуши,ама пак отказа.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

  • #2
    Тоя може да му кажеш да се гръмне
    Да ако нямаш дори ремап, няма смисъл, много...но направи ремап и опъни от край до край на 63мм и си готов, не само няма да го издухаш ами ще му е много леко на мотора!
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      ремапа е ясно,че на драга се видя че стокова не става
      Защо на 63?70 много ли е?
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
        ремапа е ясно,че на драга се видя че стокова не става
        Защо на 63?70 много ли е?
        Мииииииии адски много е.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Стига бреее, тва нали е лимузина..........
          Трябва да ти е приятно и комфортно кат се возиш в нея.....
          Изтърбуши си там катализатора/и и си свиркай.......
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Той е махнат,ама нали на печките не се променя звука??
            На Роман поне като се заслушвам не намирам голяма разлика
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              Той е махнат,ама нали на печките не се променя звука??
              На Роман поне като се заслушвам не намирам голяма разлика
              Променя се, ама към по-добре
              "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

              Comment


              • #8
                Ако забодеш по голямо турбо, с 360 лагери да речем, голяма тръба ще е ОК, при Купето да речем битува мнението че ако си махнеш катализатора и "отпушиш" колата назад, уплътненията на стоковото турбо заминавали много бързо......ся чесно казано не знам колко е вярно, но пък всички са единодушни че с по голямо турбо, с т.нр "бал беърингс" колкото по широчко е назад - толкова по добре....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Хммм ще карам с това докато не излезне отзад после ако има пара ще има и по-голямо
                  Днес ще търсим да правят тръба на 60мм
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    ремапа е ясно,че на драга се видя че стокова не става
                    Защо на 63?70 много ли е?
                    Да множко е, простоя нямаш необходимите модове за това!

                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Той е махнат,ама нали на печките не се променя звука??
                    На Роман поне като се заслушвам не намирам голяма разлика
                    Роман е дори на 76мм...

                    Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                    Хммм ще карам с това докато не излезне отзад после ако има пара ще има и по-голямо
                    Днес ще търсим да правят тръба на 60мм
                    Оригинално си на 55, таке че търси 63 или 65 Ако е за 60 не си заслужава
                    Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:05.
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #11
                      Така де правописна грешка
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        На 63 вътрешен размер е добра генерация трябва по избирателно да се вземат гърнетата за да няма излишен шум и да се возиш комфортно примерно две гърнета по дълги да обират шума.С по голям размер генерация двигателя диша по добре така да се каже.Дали износват турбината-не вярвам
                        Амбицията е последното убежище на неудачника

                        Comment


                        • #13
                          Трябва ремап след такива генерации. Има риск от прекалено много пикове на турбината. Трябва да се бутне N75 контрола иначе турбото ще се развърта на тласъци (естествено това може и да не го усетиш но със сигурност няма да има равномерен холд на буста), а това не е хубаво.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 12:39.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Трябва ремап след такива генерации. Има риск от прекалено много пикове на турбината. Трябва да се бутне N75 контрола иначе турбото ще се развърта на тласъци (естествено това може и да не го усетиш но със сигурност няма да има равномерен холд на буста), а това не е хубаво.
                            Е да ама той ремап, първо ще прави
                            Иначе ако си остане сток колата мисля че най-добре е оригиналната генерация (55мм) на мястото на катализатора и крайното гърне да се заменят с права тръба
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #15
                              Ми няма значение. След като направи генерацията който му е правил ремапа ще трябва да го бутне пак. Едно от най-вредното за турбото са точно тези пикове, а тях ги има дори при махнат само катализатор
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X