Известие

Collapse
No announcement yet.

Права тръба от турбото до бронята?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Ми няма значение. След като направи генерацията който му е правил ремапа ще трябва да го бутне пак. Едно от най-вредното за турбото са точно тези пикове, а тях ги има дори при махнат само катализатор
    Е кво ше му стане тя сток ако задържи на 1,4 бууст ще светне като елха
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Е сток може и нищо да не му стане ама е редно да се направи. Мисля, че би трябвало да си на същото мнение. Ако трябва да се прави както трябва така трябва да се бутне и клапана. Теоретично и правилно е, а вече кой, как, какво.... това не го коментирам.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Е сток може и нищо да не му стане ама е редно да се направи. Мисля, че би трябвало да си на същото мнение. Ако трябва да се прави както трябва така трябва да се бутне и клапана. Теоретично и правилно е, а вече кой, как, какво.... това не го коментирам.
        Ясно бе ма не го плаши, нищо и няма ако колата е в час си има таргет бууст и ще си настрои сама N75 картата
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Да е в час колко да е в час?Над 200 000 км....
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #20
            Пичове аз имам едни наблюдения, че само с накрайник от такъв вид http://pitstopshop.eu/popup_image.php?pID=9521 вади доста приличен звук и мисля, че точно тези дупчици вътре в накрайника завихрят по някакъв начин изгорелите газове..чува се едно.. http://www.youtube.com/watch?v=gE4MjJbGV3k а и един чип да вдигне налягането на турбото..

            Comment


            • #21
              Още преди да имам какъвто и да е ремап съм с права тръба. Въобще не се притеснявайте,аз от 30 000 км насам съм така, накрая накрайник , чийто дупки правят звука още по-готин. И не съм имал никакви грижи по турбини и т.н. А звука е маниашки, особено при разтоварване между предавките, съска като прахосмукачка И всички се обръщат да чуят кво е това животно
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #22
                ReLeFNIQ може ли някакъв да направиш да чуем за какво става въпрос..
                А значи правата генерация при дизела е правила този звук http://www.youtube.com/watch?v=NiDnGox1ygk или.. http://www.youtube.com/watch?v=uZBi5AtR0mo&feature=related
                Също до колкото знам имаш и спортен филтър тип конус да не би от него да вади този звук при смяна на предавка.. http://www.youtube.com/watch?v=xrNtV...tailpage#t=88s
                Last edited by Gena7a_Turb0; d.m.y г., 13:56.

                Comment


                • #23
                  Ми ето я мойта http://www.youtube.com/watch?v=pZbggXhSuqo
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Ето тук:
                    http://www.youtube.com/watch?v=HK9w7...4&feature=plcp
                    Само че тук съм със стоковата турбина на 136 к.с, след като сложих 2256 която се слага после в 140/150 . разтоварването стана още по-зрелищно, а и в момента съм с друг накрайник който прави по-дрезгав звука, а и то на място не е толкова показно колкото при смяна между 1-ва и 2-ра .
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #25
                      Много ми харесва какъв звук вадят и двете.аа и на ReLeFNIQ как се чува турбината накрая докато спре да върти
                      А бе гледам и двамата със 156-ци може ли да ми дадете някакво мнение как ще да е за студент.. ?
                      За сега карам 146 ТД..но лятото ми предстой покупка..на Алфа, но каква 145 JTD или 156 JTD

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                        Много ми харесва какъв звук вадят и двете.аа и на ReLeFNIQ как се чува турбината накрая докато спре да върти
                        А бе гледам и двамата със 156-ци може ли да ми дадете някакво мнение как ще да е за студент.. ?
                        За сега карам 146 ТД..но лятото ми предстой покупка..на Алфа, но каква 145 JTD или 156 JTD
                        145 по добре щото подръжката ти остава същата , ама не си струва по добре си стой с твойта
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          Колега колата е семейната по-точно на брат ми..за това и питам..а и просто ми липсва климатика лятото и АБС зимата.. мм и да опъва от 2000 оборота..а бе като цяло JTD си е JTD.. знаеш за какво ти говоря..

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                            Колега колата е семейната по-точно на брат ми..за това и питам..а и просто ми липсва климатика лятото и АБС зимата.. мм и да опъва от 2000 оборота..а бе като цяло JTD си е JTD.. знаеш за какво ти говоря..
                            Е това е друго щом търсиш своя кола взимай 145/146 1,9jtd и си цар
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Не знам зависи при избора коя ще излезе по читава, че с по тия 100 000-120 000 км 2000/2001 година
                              Иначе много благодаря за съвета Jivko7777 ..

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                                Не знам зависи при избора коя ще излезе по читава, че с по тия 100 000-120 000 км 2000/2001 година
                                Иначе много благодаря за съвета Jivko7777 ..
                                успех с търсенето
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X