Тая помпа може и 1700 бара да направи.Не е там проблема.Щом лъжете сензора значи отпада моето предположение.Добре де кажи последно на какво налягане караш и каква ти е макс температурата на горивото?Според мен нямаш проблем с температурата.По-скоро търси проблема в помпата или регулатора.Какви точно грешки записва като изгасне?Нещо лог-че ала бала?Кулера така или иначе ще е в плюс така че слагай смело.Аз бих го сложил на линията за обратното гориво,демек на изхода,а не на входа,но ти си знаеш.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Fuel cooler на 2,4 jtd
Collapse
X
-
Ами колега карам на 1450 бара, а като бяха минусовите температури карах на 1580 бара колата откачаше поне 230 коня ги имаше, ако успея да я накарам да работи с тоя софт по всяко време( сега лятото ми гасне ) ще е резачка обаче уви до сега не мога да разбера къде бъркаме. Мислех и аз че е от помпата като се постопли времето, смених цялата помпа с такава от мултиджет 2003 година заедно с регулатора направо, почти 99% съм сиг че тая помпа няма никви проблеми, а то нищо не се промени пак си забива. Викам хайде за лятото да карам на 1450 бара, поне не ми гасне, само като я гоня ми забива между предавките и във високите. Лога на еку скана показва High Pressure над 1500 бара, някакви ненормални пикове удря. Правих и тест на обратното гориво на дюзите - еми няма никаква фрапантна разлика между отделните дюзи, с добавки карах, сега карам с бензин в нафтата( колата върви още повече) ама на пак не се оправя... Вече си мисля че просто много гориво се опитваме да вкараме а помпата не може да смогне на толкова особено като стане топло. Темп на горивото не я зная, но си прав сигурно не е от нея или поне не е главната причина. Ама след като съм сменил помпа регулатор и знам че дюзите си работят, а софта е добре направен не знам къде може още да се търси проблема. За положението на кулера мисля че ако е преди помпата и нафтата така ще влиза максимално охладена и помпата по ще сварва на дебита ама това малко са си мой интерпретации. А иначе по другите форуми съм чел че тая помпа държи до към 1550 бара на 5 цилиндрово jtd нагоре не може да го храни, но пак всичко зависи колко мг ще пръснеш, защото то може да караш на високо налягане ама с малко гориво..AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Добре де,а колко е исканото гориво при тея 1450-1600 бара и при какви обороти?Щото ако искаш примерно над 100мм^3 гориво при 3500-4000 и нагоре оборота и 1500-1600 бара помпата просто няма да може да смогне и предполагам ще изгасне колата.Пробвайте да намалите малко исканото гориво и виж дали ще гасне пак така.
Значи казваш и със старата помпа и с новата от мултиджет все едно и също прави?Странно.
Comment
-
Първоначално публикувано от janyboy Покажи съобщениеДобре де,а колко е исканото гориво при тея 1450-1600 бара и при какви обороти?Щото ако искаш примерно над 100мм^3 гориво при 3500-4000 и нагоре оборота и 1500-1600 бара помпата просто няма да може да смогне и предполагам ще изгасне колата.Пробвайте да намалите малко исканото гориво и виж дали ще гасне пак така.
Значи казваш и със старата помпа и с новата от мултиджет все едно и също прави?Странно.
Според мен сложи ли се м-джетовото колело на тая помпа, по този начин ще и се увеличат оборотите с около 10-15% ( не съм си играл да го смятам ) и оттам ще и се увеличи дебита с горе долу пак толкова. Колелото не е проблем да се сложи - просто няма подходящ по къс ремък
прави едно и също и с двете помпи, защото те просто са си еднакви - и двете са с 6,5 мм диаметър на буталцата, за хода мисля че нямат разлика но не съм сигурен.Last edited by pininfarina; d.m.y г., 21:50.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеПомпата не прави достатъчно дебит за големите дюзи.
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеправи едно и също и с двете помпи, защото те просто са си еднакви - и двете са с 6,5 мм диаметър на буталцата, за хода мисля че нямат разлика но не съм сигурен.
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеПроблемът не е във високата температура на нафтата а в това че тогава и пада вискозитета и оттам губи малко от дебита
За мен щом гасне значи исканото гориво е пракалено много и помпата не може да смогне.Както казах пробвайте да намалите горивото пък да видим.
Comment
-
Тази помпа, която си сложил от мултиджет ли е или от 150 коня алфа. При положение, че колелото е по-голямо от нейното, няма как да се достигне нормалния й дебит.
Закачете една диагностика и вижте какво става с налягането на помпата като гасне, също и каква грешка записва. Вижте и положението на горивния регулатор. Веднага ще стане ясно какъв е проблема.FIAT Bravo 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеНовата помпа е от 2.7 20в 175 коня, 166-ца!
Явно с някои колеги говоим на различни езици, затова няма да пиша повече по тази тема
Междудругото ти за пръв път казваш от каква кола сте взели помпата.Щото "мултиджетска помпа" е широко понятие по нашите географски ширини.
ПС:Предполагам си объркал 4 с 7 и се е получил нов 20В ЖТД моторТова в кръга на шегата разбира се.
Поздрави и не се връзвай толкова
Comment
-
Първоначално публикувано от janyboy Покажи съобщениеЩо бе колега,нещо някой те обиди ли или какво?
Междудругото ти за пръв път казваш от каква кола сте взели помпата.Щото "мултиджетска помпа" е широко понятие по нашите географски ширини.
ПС:Предполагам си объркал 4 с 7 и се е получил нов 20В ЖТД моторТова в кръга на шегата разбира се.
Поздрави и не се връзвай толкова
Не бе, такъв казаха че бил - бил на 6-ти ремонт и станал 2,7
За помпата Иво беше писал в тунинг проекти.
Last edited by pininfarina; d.m.y г., 11:54.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Помпата си е от 175 к.с версията и е задвижвана от по малко ангренажно колело обаче всички много знаят затова не могат да ми кажат каква е разликата с стоковата помпа. За мен разликата е само в номера, тъю като колата се държи абсолютно еднакво с двете помпи. И колега то много ясно че като намалим горивото няма да забива ама и няма да върви.... Грешката е ясна правил съм и логове на графики и тя е високо налягане в рейла над 1500 бара при искани 1350 ест това реално не е 1350 а 1450 в случая тъй като се манипулират стойностите. Е как като не сварва с гориво дига ненормално налягяне ли според вас?AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщениеПомпата си е от 175 к.с версията и е задвижвана от по малко ангренажно колело обаче всички много знаят затова не могат да ми кажат каква е разликата с стоковата помпа. За мен разликата е само в номера, тъю като колата се държи абсолютно еднакво с двете помпи. И колега то много ясно че като намалим горивото няма да забива ама и няма да върви.... Грешката е ясна правил съм и логове на графики и тя е високо налягане в рейла над 1500 бара при искани 1350 ест това реално не е 1350 а 1450 в случая тъй като се манипулират стойностите. Е как като не сварва с гориво дига ненормално налягяне ли според вас?
Когато помпата не сварва с гориво регулатора отваря много и когато трябва да се затвори неможе да наваксазатова се променят и картите на самия регулатор и налягането се прави да се покачва плавно, както и да няма големи пикове
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Мерси Бобо сега разбирам на какво се дължиЕдин вид пиковете са отражение на несмогващата на дебита помпа. Но доколкото разбирам тея пикове могат да се избегнат при същото количество гориво но по-плавно покачвайки се така ли?
AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
Comment