If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Аз пък мисля Бояне че се занимаваш с абсолютни глупости
Мда, до филтъра(ако е така както е на снимката) в движение влиза достатъчно студен въздух, ся когато си на светоф и колата не се движи е друго, но с двойката си правих тест с два сензора, единия до филтъра, другия между филтъра и двигателя, но по близо до двгто, и сравнение в същото време с това което вижда екуто като темп на въздуха - при 40кмч разликата между 3те сензора беше 2-4 градуса, като само тоя на екуто виждаше малко по топъл въздух....но така или иначе двата отделни бяха на 2-3 градуса разлика в полза на тоя до двгто.....
Така че упражнението не си струва...
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ама на тоя безработен индивид Боян му е монтиран спортен филтър и то на единственното подходящо място в колата, а за кулера само глупости мисли щял да се прецака дизайна а това че кара със счупена броня преебани прагове и строшен преден капак от 2 години
Comment