Предно ляво вътрешно каре е прекалено близо до купето , опира в ръб на купето и се къса маншона откъм най-широката си страна. Най-интересно е че преди първата им смяна маншоните не бяха скъсани а само размекнати. Вече два скъсах докато разбера , че се къса принудително. Моля за съвет каква може да е причината за изместването на полуоската към купето.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем ПОЛУОСКА Алфа 156JTD 2.4 136к.с
Collapse
X
-
Маншоните са по размер пазя оригиналния и ги сравних интересно е че взе да се къса след като смених първия и така вече два броя ляв вътрешен маншон. На канал лява полуоска е видимо по-близо до купето и най-широката част на маншона се срязва от него.
Comment
-
Ами така както разправяш двигателя ти е изместен - провери първо тампоните, вследствие на удар ли е, няма какви мнения повече да очакваш - това са двете причини ДВГ да стои не където трябваAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
-
Вече на много места слагат полиуретанови тампони виж повече тук:http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%EC%EF%EE%ED
Comment
Comment