Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем ПОЛУОСКА Алфа 156JTD 2.4 136к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем ПОЛУОСКА Алфа 156JTD 2.4 136к.с

    Предно ляво вътрешно каре е прекалено близо до купето , опира в ръб на купето и се къса маншона откъм най-широката си страна. Най-интересно е че преди първата им смяна маншоните не бяха скъсани а само размекнати. Вече два скъсах докато разбера , че се къса принудително. Моля за съвет каква може да е причината за изместването на полуоската към купето.

  • #2
    Най вероятно тампони на двигател,или скоростна кутия!

    Comment


    • #3
      Благодаря за съвета ще погледна

      Comment


      • #4
        А маншоните такива, каквито трябва ли да са или просто са избрани по размери? Ако маншона е по "тумбест" пак опира.
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • #5
          Маншоните са по размер пазя оригиналния и ги сравних интересно е че взе да се къса след като смених първия и така вече два броя ляв вътрешен маншон. На канал лява полуоска е видимо по-близо до купето и най-широката част на маншона се срязва от него.

          Comment


          • #6
            Още мнения по темата???

            Comment


            • #7
              Ами така както разправяш двигателя ти е изместен - провери първо тампоните, вследствие на удар ли е, няма какви мнения повече да очакваш - това са двете причини ДВГ да стои не където трябва
              AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

              Comment


              • #8
                благодаря няма да чакам повече мнения

                Comment


                • #9
                  Може да погледнеш и за скъсани болтове между ДВГ и скоростната кутия.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря

                    Comment


                    • #11
                      Един познат ми препоръча да повдигна както е на канал с крик малко двигателя и ако се намести карето значи задният тампон на двигателя ми е омекнал и е за смяна (60 лeва нов) не знам обаче дали ще е здрав(издръжлив) като оригиналния
                      Last edited by rumes; d.m.y г., 22:10.

                      Comment


                      • #12
                        Всички тампони на двигателя ми са здрави и почвам да замервам скъсаните маншони и да ги сравнявам с оригиналния свален маншон после ще видим

                        Comment


                        • #13
                          Не всички са здрави преден ляв на двигателя не беше , вече е сменен

                          Comment


                          • #14
                            аз лично съм сменил за година и половина 2пъти ляв външен маншон.. 1 ляв вътрешен и 1 десен Външен... нз поради каква причина... Тампоните на двигателя са ми уш* добре.. единствено задните тампони на долните носачи са ми Тотална трагедия..
                            Alfa 147 1.9JTD 16v 140hp

                            Comment


                            • #15
                              Вече на много места слагат полиуретанови тампони виж повече тук:http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E0%EC%EF%EE%ED

                              Comment

                              Working...
                              X