Известие

Collapse
No announcement yet.

Дистанционно "палене" на ДВГ - как?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Naso
    Не ги кефят бре !
    ем да ама според ЗДП

    Първоначално публикувано от ЗДП
    Чл. 181. Наказва се с глоба до 50 лв.:
    5. водач, който не спре двигателя, когато моторното превозно средство е в престой или е
    паркирано, освен ако работата му е необходима за извършване на товарно-разтоварна или
    друга технологична дейност;

    не мое да си паляут двигателите гат им текне
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #32
      [quote=търтей]
      Първоначално публикувано от Naso
      Не ги кефят бре !
      ем да ама според ЗДП

      Първоначално публикувано от "ЗДП":322ryipv
      Чл. 181. Наказва се с глоба до 50 лв.:
      5. водач, който не спре двигателя, когато моторното превозно средство е в престой или е
      паркирано, освен ако работата му е необходима за извършване на товарно-разтоварна или
      друга технологична дейност;

      не мое да си паляут двигателите гат им текне
      [/quote:322ryipv]

      ебре дебре философее
      Audi A6 & Alfa GTV

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от sharky
        ебре дебре философее
        еми законите (били те идиотски) са за да се спазват
        пък ми викай като искаш
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #34
          е да. а за да ми работи печката не трябва ли да е запален мотора?
          Audi A6 & Alfa GTV

          Comment


          • #35
            за тея "евтиниките" не трябва. То просто си тегли бензин/нафта от резервоара и гори.
            I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
            Roosevelt

            Comment


            • #36
              еми ако се организира клубно закупуване + бири за бобо предполагам че цената може да падне доста
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #37
                лично според мен, дори и на 1/3 да падне цената, пак е висока за такова нещо.
                I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                Roosevelt

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Pinky
                  лично според мен, дори и на 1/3 да падне цената, пак е висока за такова нещо.
                  а виж тук не съм съгласен
                  щото риска да ти гръмне колата при некачествена изработка е голям
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #39
                    Значи нищо лично против тия печки ама ....

                    1. Как ще ми пусне климатроника след като е затоплила антифриза при положение, че работи само на контакт - пак ще трябва бърникане.
                    2. Трябва друг алтернатор, ако ще е на ток - щот трябва още един акумулатор, който заедно с основния сегашният няма да може да зарежда - доработка допълнителна.
                    3. Ако ще е на бензин/нафта трябват модификаций по горивната система който ако не са правени фабрично и не е пригодено да работи по този начин си е нож с 2 остриета - или се слага допълнителен резервоар за печката или отпада.
                    4. В пъти по лесно е да пали мотора и да боботи докато загрее и да си духа после топличко - отностно закона не мисля, че ще ми лепнат акт при положение, че дори няма да разберат, че колата ми е запалена като е спряна на уличка дето патрулка не минава, а и надали ще им направи впечатление.

                    Като цяло единственно ме притеснява факта как ще се излъже имобилайзера. Това с печката няма в БГ кой да го направи качественно.
                    Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                    Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от DeX
                      Значи нищо лично против тия печки ама ....

                      1. Как ще ми пусне климатроника след като е затоплила антифриза при положение, че работи само на контакт - пак ще трябва бърникане.
                      2. Трябва друг алтернатор, ако ще е на ток - щот трябва още един акумулатор, който заедно с основния сегашният няма да може да зарежда - доработка допълнителна.
                      3. Ако ще е на бензин/нафта трябват модификаций по горивната система който ако не са правени фабрично и не е пригодено да работи по този начин си е нож с 2 остриета - или се слага допълнителен резервоар за печката или отпада.
                      4. В пъти по лесно е да пали мотора и да боботи докато загрее и да си духа после топличко - отностно закона не мисля, че ще ми лепнат акт при положение, че дори няма да разберат, че колата ми е запалена като е спряна на уличка дето патрулка не минава, а и надали ще им направи впечатление.

                      Като цяло единственно ме притеснява факта как ще се излъже имобилайзера. Това с печката няма в БГ кой да го направи качественно.
                      ...явно мислим в една посока
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от DeX
                        Значи нищо лично против тия печки ама ....

                        1. Как ще ми пусне климатроника след като е затоплила антифриза при положение, че работи само на контакт - пак ще трябва бърникане.
                        2. Трябва друг алтернатор, ако ще е на ток - щот трябва още един акумулатор, който заедно с основния сегашният няма да може да зарежда - доработка допълнителна.
                        3. Ако ще е на бензин/нафта трябват модификаций по горивната система който ако не са правени фабрично и не е пригодено да работи по този начин си е нож с 2 остриета - или се слага допълнителен резервоар за печката или отпада.
                        4. В пъти по лесно е да пали мотора и да боботи докато загрее и да си духа после топличко - отностно закона не мисля, че ще ми лепнат акт при положение, че дори няма да разберат, че колата ми е запалена като е спряна на уличка дето патрулка не минава, а и надали ще им направи впечатление.

                        Като цяло единственно ме притеснява факта как ще се излъже имобилайзера. Това с печката няма в БГ кой да го направи качественно.
                        За всичките неща е помислено, А за последното изречение си в силна заблуда има такива хора
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #42
                          Ок. Вероятно си прав ама не знам защо да давам толкова пари за печка примерно. А дори да дам каква е гаранцията, че ще работи по добре от паленето дистанционно. А пък за единия живот на двигателя .. айде нямам намерени е да я карам тая кола 500 000 км за да ми е голям проблем тоя студен старт дето без печка така или иначе си го има. Вълнува ме как да си излъжа имобилайзера. Това е по тоя въпрос.
                          Alfa Romeo Stelvio 2.0T
                          Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

                          Comment

                          Working...
                          X