Известие

Collapse
No announcement yet.

Проверка на масло на АР 156?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Пада, щот отначало филтъра е празен....аз като сменям,сипвам точно 5,5 и на пръчката е на макс..но след като запаля и си идва на мястото-точно до средата....
    Еми точно и аз това казах
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Пада, щот отначало филтъра е празен....
      По принцип не слагам филтър дето да няма задържащ клапан......така при първоначален старт сутрин да речем системата е почти веднага пълна, иначе отнема малко повече време.......а студения старт скапва доста нещата......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
        наливаш до пружината и натоварваш маслената помпа и и след ивестно време нова! Карай все така. Както минимума е лош така и максимума, то затова хората са ги измислили !
        Ха сега с 300 милилитра повече как точно ще се натовари маслената помпа,че да и се отрази на дълговечноста.5,5 +-0,5 си е в нормите

        Comment


        • #34
          Ако маслото е до максимума това е точно толкова вредно колкото когато е до максимума антифриза ,спирачната течност ,тази за чистачките ,та даже и течноста в резервоара ако щете ...
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #35
            За резервоара е силно препоръчително да е пълен догоре заради евентуално образуване на конденз от въздуха.спирачната течност също,хидравлики с ел.помпа с потопена в маслото управляваща електроника също до мах.течността в чистачките и тя.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
              За резервоара е силно препоръчително да е пълен догоре заради евентуално образуване на конденз от въздуха.спирачната течност също,хидравлики с ел.помпа с потопена в маслото управляваща електроника също до мах.течността в чистачките и тя.
              ами нали това казвам и аз
              sigpicAlfa 155 2.0 16v

              Comment


              • #37
                Колега, за този мотор изобщо не е нормално на 3000 км маслото да е под средата. Дано е от неподходящо масло както ти каза колегата по-горе. На ЖТД като го напълниш (ок. 1 мм под макс) до следващата смяна не пада под средата. Смени си маслото, както разбирам скоро си купил колата и с това ще се получи една хубава промивка, сложи подходящо масло и ако пак се наложи доливане след 3000 км търси откъде го харчи.
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #38
                  Значи колата ми е на 196 000 км? Selenia 10W40 TD подходящо ли е това масло (в момента съм с него) ???
                  Гледам, че за по запазени двигатели се слагат 5W40 WR
                  Without heart we would be mere machines

                  Comment


                  • #39
                    Ми моята е на 290 000 и пак сипвам 5/40. Иначе Selenia TD 10/40 става.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment

                    Working...
                    X