Известие

Collapse
No announcement yet.

Драма с туйнспарк след дълго не-каране...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Драма с туйнспарк след дълго не-каране...

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:14.

  • #2
    виж си налягането на бензиновата помпа, и моята кола беше така преди да я сменя друго според мен няма да има и съм почти 1000% сигурен че това ти е проблема... успех
    sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
    Suzuki GSXR 750 W настоящ
    Kawasaki KZ 440A вече бивш

    Comment


    • #3
      Покарай я малко , за 1-2 дена трабва да се обучи какво да прави и моята ако махна акумулатора така прави
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
        Покарай я малко , за 1-2 дена трабва да се обучи какво да прави и моята ако махна акумулатора така прави
        Щях да пиша същото, трябва му време на простия мозък да осмисли къде бърка
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Подкрепям White Power, покарай я 100-тина километра. Според мен ще се оправи!
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #6
            Аз само бих добавил 90сек. на МАR - 90сек. OFF - 90сек. на празен ход с изключени консуматори. При мен се получава
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Абе ти си голям професор бре. Нито знаеш за каква кола става въпрос, нито какъв евентуално е проблема... изобщо си нямаш на идея кое какво работи по колите... не те ли е срам да спамиш по цял ден във форума и да се подиграваш с хората които евентуално от не знание ще ти повярват... искрено се надявам никога да не получиш помощ в този форум специално ТИ! Пожелавам ти както ти помагаш на хората тук така и на теб да ти помагат. По същия начин!

              Засрами се!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Абе ти си голям професор бре. Нито знаеш за каква кола става въпрос, нито какъв евентуално е проблема... изобщо си нямаш на идея кое какво работи по колите... не те ли е срам да спамиш по цял ден във форума и да се подиграваш с хората които евентуално от не знание ще ти повярват... искрено се надявам никога да не получиш помощ в този форум специално ТИ! Пожелавам ти както ти помагаш на хората тук така и на теб да ти помагат. По същия начин!

                Засрами се!
                oem, те хората знаят какво да четат, не се хаби. Който не е наясно, че тук може да получи 20 съвета как да си счупи колата, по-добре да не задава въпроси. Демек трябва да може да си отсява зърното от плявата
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Абе ти си голям професор бре. Нито знаеш за каква кола става въпрос, нито какъв евентуално е проблема... изобщо си нямаш на идея кое какво работи по колите... не те ли е срам да спамиш по цял ден във форума и да се подиграваш с хората които евентуално от не знание ще ти повярват... искрено се надявам никога да не получиш помощ в този форум специално ТИ! Пожелавам ти както ти помагаш на хората тук така и на теб да ти помагат. По същия начин!

                  Засрами се!
                  не се хаби. какво се оплакваш, нека си пише пък така ще има повече работа за теб. никой не плаща вредни че даваме съвети във форума
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    Абе на мен това ми е ясно, че тя е забравила какво точно се очаква от нея за толкова време... Драмата е, че оборотите падата прекалено много (толкова, че да мъждука осветлението), което някакси колкото и да си е забравила заглавието, пак ми се струва, че не трябва да го прави... Или..?
                    Запали колата да работи на място,и я остави да поработи 10-15 мин./даже я изчакай да пусне перки/,толкова трябва да му стигне на МПХ-то да се адаптира,после я покарай да се адаптира и в режимите в движение...........и пиши пак
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=badmadafaka;984790]

                      На място работи напълно нормално, но като вече на загрял мотор се форсира двигателя, при пускането на педала оборотите падат за момент под 500 (ако се съди по оборотомера), след което почти се нормализират, но пак са под нормалното според мен (може би са към 700 нещо такова)...
                      Когато паднат веднага след форсирането, за момент започва да мъждука светлината на таблото и даже ми се стори, че стрелката на километража потрепва - предполагам, че заради слабото напрежение - явно оборотите падат под минимума за алтернатора (който мисля, че трябва да е около 600 об/мин)...

                      И моята е със същите грижи,даже и оборотите й играят в същите граници-между 500 и 700,даже ламбата на батерията премигва за момент като паднат.Завчера смених акумулатора и се почна.Явно когато остане без ток си забравя настройките и й трябва време за да ги възстанови.Не знам каква й е болежката,ама след около стотина километра се оправя.
                      Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                      Comment


                      • #12
                        покарай я малко ако не се оправичистене на МПХ и ще сеоправи
                        носъм почти убеден че и трябва време
                        моята и трябва 1 седмица явное глупава малко
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          я да си кажа и аз -понякога е нужно да се покара ден два да се адаптира напълно .но само ако си сигурен че си почистил клапата добре и правилно ..често пъти има неусещащи се с раката задържания в оста на клапата и правилната и работа е затруднена.послушай орлин и мурджев..и и раздай малко газ по улиците
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщение
                            я да си кажа и аз -понякога е нужно да се покара ден два да се адаптира напълно .но само ако си сигурен че си почистил клапата добре и правилно ..често пъти има неусещащи се с раката задържания в оста на клапата и правилната и работа е затруднена.послушай орлин и мурджев..и и раздай малко газ по улиците
                            Маме тук става въпрос за Евро 1,а там дрпсела дали е чист е се тая,важното е моторчето да е чисто.........
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Да използвам темата на БМФ...Септември след като ме удариха и колата отвися в сервиз при бояджията около месец...Откачали са ми акумулатора през това време итн...

                              След като взех колата забелязах, че в движение като пусна колата по инерция и освободя от скорост, оборотите ми играят леко от 850 до 1100 някъде...Преди това оборотите си бяха бетон. Помислих, че ще се адаптира, но вече над 1000км си е все същото...Дросела ли е за чистене (не е чистен от как е сглобен мотора - 28 000км), адаптация с компютър ли трябва... На място оборотите са бетон(заковават на 850), нямам проблеми със студения старт итн...Само в движение и на свободна скорост ми играят...
                              Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 12:17.
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X