Известие

Collapse
No announcement yet.

ШИМ за 4х4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    съгласявам се
    точка

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Той на 555 изходът му е средна точка на противотактово стъпало:



      Така, че този резистор не е необходим. Но не пречи да се сложи за подсигуряване. Аз бих го пойнал директно на изводите на транзистора, за да свърши работа ако му прекъсне управлението по някаква причина.
      Точно това ще направя!
      Направо на платката на транзистора ще запоя едно съпротивление 4.7- 5.6 килоома.
      Все пак е кола и то 33-ка!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Мацката, дето ми продаде транзисторите ме увери, че нямат диоди, за това аз си му сложих.
        По напрежение тоя транзистор не ми много харесва, ама...
        Използвам си захранващата линия на старата схема. На нея си има бушон 30А, но мисля да го понамаля на 20А, защото бобината когато е натопорчена с бордовото напрежение, тока се вдига до 26-28 А.
        Тоест бобината ще изгори, а бушона не!
        В нито една схема не видях резистор на гейта.
        За сега си работи задоволително.
        Разбира се приемам всякакви идеи!
        Едит: лек брум в радиото има, но не беше много комфортно да започна да го чистя и него.
        Разбира се бръмчи леко само когато е включено.
        Слага се резистор м/у гейта и изхода на таймера около 75 ома.
        Каква е тая бобина в двигателния отсек?

        ---------- Post added at 20:04 ---------- Previous post was at 20:04 ----------

        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Точно това ще направя!
        Направо на платката на транзистора ще запоя едно съпротивление 4.7- 5.6 килоома.
        Все пак е кола и то 33-ка!
        Този не е нужен в случая
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #34
          Това не е бобина , а резистор!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            друго което се сещам е да премериш на какво бордово напрежение ще изключи. то като въртиш на стартер със сигурност ще щрака, ама въпроса е да не се изключва от колебанията на напрежението при работа. ако трябва малко да повишиш запълването че да държи включено до към 11 волта примерно.
            точка

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Това не е бобина , а резистор!
              ОК, и за кво е?

              ---------- Post added at 13:20 ---------- Previous post was at 13:19 ----------

              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              друго което се сещам е да премериш на какво бордово напрежение ще изключи. то като въртиш на стартер със сигурност ще щрака, ама въпроса е да не се изключва от колебанията на напрежението при работа. ако трябва малко да повишиш запълването че да държи включено до към 11 волта примерно.
              Фабрично на стартер се изключва
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                ми той е писал. да ограничава тока и да му работи системата докато събере шим-а.
                точка

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  ми той е писал. да ограничава тока и да му работи системата докато събере шим-а.
                  Що има нужда от ограничаване на тока??? Нали е захранено с 12V, 2кHz. Toq навинтен резистор е и бобина и няма смисъл от него. Само скапва правоъгълната форма на импулсите
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Що има нужда от ограничаване на тока??? Нали е захранено с 12V, 2кHz. Toq навинтен резистор е и бобина и няма смисъл от него. Само скапва правоъгълната форма на импулсите
                    Както ти каза колегата Колев, човекът вече го е обяснил.
                    Само трябва някой да го прочете.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Както ти каза колегата Колев, човекът вече го е обяснил.
                      Само трябва някой да го прочете.
                      Не ме удряй, ще следвам. Ама някой не е чел моите писания отпреди - 1кHz 50% коефициент на запълване!!! Всичко друго е излишно, само чесане на езици.
                      Изтеглям се от тук вече, казах всичко и съм се занимавал доста с това
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Не ме удряй, ще следвам. Ама някой не е чел моите писания отпреди - 1кHz 50% коефициент на запълване!!! Всичко друго е излишно, само чесане на езици.
                        Изтеглям се от тук вече, казах всичко и съм се занимавал доста с това
                        Че те твоите писания, смогва ли човек да ги прочете?


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Кита под номер 403 на горе-упоменатата фирма е преобразовател на напрежение в честота.
                          По твоите данни беше перфектен. Има два изхода. За правоъгълни и трионообразни импулси, с 50% запълване.
                          Смених един кондензатор и докарах честотата на 1 килохерц.
                          При това положение, ел. магнита не даде никакви признаци на живот. Тока беше в рамите на 5.8-6А.
                          Това наложи да търся 402, който намерих с бая зор, защото новогодишно се бяха свършили.
                          Приех, че тоя ток служи само за самоподръжка, като първоначално за съвсем кратко се подава бордово напрежение.
                          Оказа се, че няма нищо подобно.
                          Шибаните 1000 херца и 50% -ното запълване не вършеха никаква работа.
                          Системата работи много стабилно при малко по-висока честота.
                          Най-добре е всеки индивидуално да си я настройва.
                          Все пак, това е само заместител!
                          Всеки трябва да внимава, когато го включва и изключва, а освен това и когато използва спирачки.
                          Оригиналната електроника за включване следи дали се движи вала, дали е натисната спирачката, както и с колко километра в час се движиш.
                          Всичките тия неща тука ги няма и за това се изисква особено внимание.
                          Да не се включва в движение или в пълен покой.
                          Най-добре е в леко движение и с натиснат съединител.
                          Като се натискат спирачките, това да става много плавно и леко.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Кита под номер 403 на горе-упоменатата фирма е преобразовател на напрежение в честота.
                            По твоите данни беше перфектен. Има два изхода. За правоъгълни и трионообразни импулси, с 50% запълване.
                            Смених един кондензатор и докарах честотата на 1 килохерц.
                            При това положение, ел. магнита не даде никакви признаци на живот. Тока беше в рамите на 5.8-6А.
                            Това наложи да търся 402, който намерих с бая зор, защото новогодишно се бяха свършили.
                            Приех, че тоя ток служи само за самоподръжка, като първоначално за съвсем кратко се подава бордово напрежение.
                            Оказа се, че няма нищо подобно.
                            Шибаните 1000 херца и 50% -ното запълване не вършеха никаква работа.
                            Системата работи много стабилно при малко по-висока честота.
                            Най-добре е всеки индивидуално да си я настройва.
                            Все пак, това е само заместител!
                            Всеки трябва да внимава, когато го включва и изключва, а освен това и когато използва спирачки.
                            Оригиналната електроника за включване следи дали се движи вала, дали е натисната спирачката, както и с колко километра в час се движиш.
                            Всичките тия неща тука ги няма и за това се изисква особено внимание.
                            Да не се включва в движение или в пълен покой.
                            Най-добре е в леко движение и с натиснат съединител.
                            Като се натискат спирачките, това да става много плавно и леко.
                            Не съм сигурен само за амплитудата на напрежението. А и за бобината се използва мостова схема на управление, а не от един самотен транзистор. Тоя начин на включване е равносилен на включването с бутон, но не на Перманент 4. Но с липсата на комп става опасно ... може да си видиш кардана в купето. Липсата на виско съединителя също е налице - той не е случаен там
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #44
                              Ако ще и шест транзистора да сложиш, тока на бобината не са правоъгълни импулси с 50% запълване при напрежение 13-14.5 волта.
                              При 18-20 може и да върши работа, но не и при нормални напрежения
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Ако ще и шест транзистора да сложиш, тока на бобината не са правоъгълни импулси с 50% запълване при напрежение 13-14.5 волта.
                                При 18-20 може и да върши работа, но не и при нормални напрежения
                                А като видя, че не става с 1KHz и 50% КЗ, защо просто не вдигна КЗ ?

                                100% КЗ при произволна честота си е кажи речи равносилно на постоянно напрежение върху товара.
                                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:35.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X