Известие

Collapse
No announcement yet.

ШИМ за 4х4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Ей, ще ви пердаша! Тони, и теб! Наистина тази схема е за реверсиране на мотор. Ама я ми кажете защо същата схема се ползва за крайни стъпала на усилватели за колони, а? А там е бобина. И на други места се използва. Явно не мислите.
    Хайдеееее, заканих се на модератор . Ама като ....
    Ако има някой за пердах, това си ти. Вервай ми!
    Мостови схеми се ползват там където се налага обръщане на поляритета (както правилно отбеляза Тонов). НЧ крайни стъпала се замостват когато се гони висока изходна мощност при ниско захранващо напрежение. Примерно в автомобилите. Това, поради факта, че и през двете полувълни на сигнала, през товара тече ток.
    И понеже си се запънал като магаре на мост с тая мостова схема, спомни си, какво каза Mordohy в първия си пост: Сложил жично съпротивление, за да ограничи напрежението върху намотката. Без него е щяла да изпуши. Което означава, че му трябва способ да намали плавно напрежението върху товара до стойност, която го устройва. А не да гони високи мощности.

    Ама от писане, не ти остава време да четеш.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:10.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Ако има някой за пердах, това си ти. Вервай ми!
      Мостови схеми се ползват там където се налага обръщане на поляритета (както правилно отбеляза Тонов). НЧ крайни стъпала се замостват когато се гони висока изходна мощност при ниско захранващо напрежение. Примерно в автомобилите. Това, поради факта, че и през двете полувълни на сигнала, през товара тече ток.
      И понеже си се запънал като магаре на мост с тая мостова схема, спомни си, какво каза Mordohy в първия си пост: Сложил жично съпротивление, за да ограничи напрежението върху намотката. Без него е щяла да изпуши. Което означава, че му трябва способ да намали плавно напрежението върху товара до стойност, която го устройва. А не да гони високи мощности.

      Ама от писане, не ти остава време да четеш.
      Първи пост - постоянно захранване и съпротивление - не си вникнал в нещата илин ти си чел през пръсти
      Следващ пост - реализиран ШИМ на 1KHz с един транзистор - не ще да включи и вдигнал честотата. Извод - трябва му повече мощност -> по-голямо напрежение или ток -> напрежение няма от къде да вземе, остава значи ток -> мостова схема, ти го каза. А сега обърни тая картечница към теб, сложи доматено пюре или желатин, па пуцай ли пуцай.
      Пернишки друже - успех с начинанието. Аз бях до тук
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Първи пост - постоянно захранване и съпротивление - не си вникнал в нещата илин ти си чел през пръсти
        Следващ пост - реализиран ШИМ на 1KHz с един транзистор - не ще да включи и вдигнал честотата. Извод - трябва му повече мощност -> по-голямо напрежение или ток -> напрежение няма от къде да вземе, остава значи ток -> мостова схема, ти го каза. А сега обърни тая картечница към теб, сложи доматено пюре или желатин, па пуцай ли пуцай.
        Пернишки друже - успех с начинанието. Аз бях до тук
        Понеже те мързи да отидеш до първия пост и да го прочетеш, ще ти го paste - на тук:

        За сега съм решил временно проблема с едно яко съпротивление, достойно за "Селски тунинг", но губя около 200-250

        Ти това как го разбираш бре момко???

        По твоята следваща точка от дневния ред:

        реализиран ШИМ на 1KHz с един транзистор - не ще да включи и вдигнал честотата.

        Пропусна 50% КЗ, което не е никакъв ШИМ !!!

        Чети бре, преди да пишеш, че го обърнахме на дърдорене!!!




        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Понеже те мързи да отидеш до първия пост и да го прочетеш, ще ти го paste - на тук:

          За сега съм решил временно проблема с едно яко съпротивление, достойно за "Селски тунинг", но губя около 200-250

          Ти това как го разбираш бре момко???

          По твоята следваща точка от дневния ред:

          реализиран ШИМ на 1KHz с един транзистор - не ще да включи и вдигнал честотата.

          Пропусна 50% КЗ, което не е никакъв ШИМ !!!

          Чети бре, преди да пишеш, че го обърнахме на дърдорене!!!


          Аз отдавна съм казал, че не е ШИМ, ама па няма кой да чете. И все ШИМ го наричате, та аз по вас
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Аз отдавна съм казал, че не е ШИМ, ама па няма кой да чете. И все ШИМ го наричате, та аз по вас
            Неам нерви да се разправям повече с теб.

            Аз с тъщата по-лесно излизам на глава.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:33.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #66
              важното че му работи колата и повече няма да има проблеми с тая електроника.
              точка

              Comment


              • #67
                Цецо-Цецоооо!
                Ето за това изяде толкова много банове, на толкова много акаунти.
                Не се съобразяваш с ничие мнение. Спориш до дупка.
                Хайде да видим какво е заданието и как съм го изпълнил.
                Имаме ел. магнит, който трябва да се накара да работи и наличното напрежение му идва в повече. Тоест трябва му намаляване, като не е ясно колко точно трябва да е тока.
                Това с по-старата елементна база се реализираше с биполярен транзистор или със схема с тиристори и пак някакъв вибратор.
                Проблема на тия схеми е ниската им ефективност или иначе казано- просто яко греят.
                По-простото и сигурно вместо тях е да забуча едно яко съпротивление и толкоз!
                Това и направих и ако можех да го напъхам във вентилацията на предния джам, изобщо нямаше да се занимавам с други глупости.
                Ти ми каза, че на бобината се подава 1 килохерца при 50% запълване.
                Направих такава схема и се оказа, че най-малкото ме заблуждаваш.
                Пак добре, защото един друг "капацитет" ми каза , че е: "прав ток - 12 волта"
                При посочените параметри ел.магнита не даде признаци на живот. Помислих си, че това е само потдържащият ток, но пак не стана.
                Остана да направя опростения ШИМ и нещата се оправиха.
                Схемата е проста за изпълнение и евтина. Работи устойчиво.
                Какви претенции да имам към нея .
                Ето това е положението, а ти ми предлагаш вместо нещо за шест-седем лева, което работи, да сложа нещо много по-скъпо, при положение , че не се знае как ще се държи!
                Сега схвана ли!?
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #68
                  ]Цецо-Цецоооо! .....

                  Ти ми каза, че на бобината се подава 1 килохерца при 50% запълване.
                  Направих такава схема и се оказа, че най-малкото ме заблуждаваш.
                  ............................
                  Да, ама не - ти просто го реализира по най-елементарния начин, а не с мостова схема. А и започна да слушаш всеки и всичко. И да се заяждаш даже с мен. Твой проблем.
                  Но за да видиш, че съм прав - погледни добре схемите и всичко, дето ти пратих. Достатъчно е само да забележиш, че никой край на бобината фабрично не е вързан към маса или +, нещо което е характерно само за мостова схема.
                  Хубаво е, че имаш желание да направиш нещо. Но за да направиш нещо истинско се искат малко повече знания и пари, търпение и вслушване.
                  Това е последното, което исках да ти кажа. За опасностите с този кардан при твоето изпълнение вече те предупредих. Още повече, не знам дали си обърнал внимание - има един датчик L42, показващ на компютъра кога положението на кардана (шлиците вътре) е подходящо за включване за да няма стържене
                  Last edited by NightRider; d.m.y г., 04:45. Основание: Допълнени нови неща
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #69
                    Ето, че пак си в грешка.
                    По схемата единия край на бобината се захранва директно с плюс, а управлението е по минус от компа.
                    За датчика съм пояснил как да се включва, за да не стърже. По-старите модели нямат никакъв датчик, а пак работят.
                    Явно не можеш да схванеш идеята, че това е просто заместител.
                    Изпълнил съм трите основни изисквания към всяка една система:
                    Първо да работи
                    Второ да е евтина
                    Трето да е лесна за изпълнение.
                    Не виждам защо трябва да слагам мостова схема, като тая се справя чудесно
                    За кардана не се притеснявай!
                    Прочел съм му длъжностната характеристика и съм му забранил да влиза в купето
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X