Известие

Collapse
No announcement yet.

Състояние на свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Състояние на свещи

    От една седмица си имам нова кукла в двора,а именно алфа ромео 147 2.0 тс колата е перфектна освен едно нещо.При студен мотор след палене колата не реагира на педала както трябва .Прекъсва някак странно като причукване,като мине 55-60 градуса вече е много по-малко а като загрее е бръснач.Насочих се към свещите.Свалих ги на първи и втори цилиндър плуваха в маслою(явно са оляли всичко с масло при доливка)почистих го, извадих свещите една по една и ми се струват много износени за 75к км.(разтоянието им ми се вижда голямо) още повече, че имаха и едно гадно отлагане на нагар върху тях.Историята на колата е неясна няма сервизна книжка и собственика и не е тук да говоря с него.
    Главния въпрос е тези свещи за смяна ли са според вас,и дали са оригиналните, че нямат емблема на лафа ромео върху тях?
    Другия въпрос е това прекъсване(дано е прекъсване )логично ли е да е от свещите.Дебитомера е чистичък като нов,но другата седмица ще имам и нов кабел и ще я пусна на FES?
    Attached Files
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:33.
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

  • #2
    Доколкото знам, за 2.0 ts оригиналните са NGK iridium.
    Ето една дискусия по въпроса.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Свещите са на доста килиметри, но има още доста хляб в тях.
      Аз лично бих ги сменил, но като знам колко струват може да се мине само с регулиране на разстоянието.
      По принцип описаните от тебе симптоми са като по учебник за свещи с голямо разстояние между електродите.
      На всички свещи си личи, че са започнали да изпускат компресия, но не е фрапиращо. Ясно си личи обаче, че доста от тях не са били затегнати добре.
      Почисти добре гнездата, преди да ги завиеш!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Това за затягането си много прав,не бяха много стегнати,но разтоянието на 2полюсна свещ е невъзможно да се регулира точно,а колко трябва да е навсякъде чета че е 0.8-0.9 и сега не е много по-голямо.
        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
          Това за затягането си много прав,не бяха много стегнати,но разтоянието на 2полюсна свещ е невъзможно да се регулира точно,а колко трябва да е навсякъде чета че е 0.8-0.9 и сега не е много по-голямо.
          Тия свещи са оргиналните, така че си за смяна отдавна но тва че ти прави проблеми колата не вярвам да е от тях.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
            .Насочих се към свещите.Свалих ги на първи и втори цилиндър плуваха в маслою(явно са оляли всичко с масло при доливка)

            От доливка е малко вероятно да ти ги омажат, тъй като пластмасовия декоративен капак стои отгоре.
            Прегледай да не ти изпуска гарнитурата на клапаните. тъй като около гнездата на свещите няма болтове за притягане, освен един по средата, е възможно от там да ти капе масло. При мен беше така на втори цилиндър. Като я смених се оправи.
            Иначе и според мен свещите е по-добре да ги смениш ако имаш възможност.
            Attached Files
            Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
            Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
            Lancia Ypsilon '02

            Comment


            • #7
              И гарнитурата задължително се лепи със силикон, ако не искаш пак басейнчета
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                ами за гарнитурата ми дойде и на мен на ум но като видях как е олят и капака на главата около капачката се отказах да я мажа с силикон.А дали от свещите ще се чува така прекъсването имам чувството че е механично,но пък изчезва като колата портаботи и загрее или е по слабо и не го чувам.
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #9
                  В те тия свещи няма хляб - сменяй. Виж как са изядени двуполюсните отгоре, а на другите е изтънял електрода
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    ето и видео на проблема:
                    http://youtu.be/y_XYlXXN2JU
                    10-11 и 22а секунда се чува шума който ме притеснява
                    даже и кучето се отегчи да я слуша как се мъчи
                    Last edited by marian2784; d.m.y г., 22:50.
                    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                      Това за затягането си много прав,не бяха много стегнати,но разтоянието на 2полюсна свещ е невъзможно да се регулира точно,а колко трябва да е навсякъде чета че е 0.8-0.9 и сега не е много по-голямо.
                      Те тия двуполюсни са си просто играчка, но се регулират много добре, но с телче, а не с пластина.
                      0.8-0.9 е гранична стойност и е валидна за мотор с нормална компресия, нови кабели и свещи, нови бобини и прочие.
                      Поначукай ги!
                      Нищо не ти пречи да пробваш!
                      Иначе тука е пълно с "Деца консуматори"
                      За тях ако нещо не е достатъчно скъпо и на определена марка е боклук.
                      Важното е да се купува!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        тия свещи са за хвърляне и имат мн грозен нагар което е доста притеснително според мен .. моите след като ги свалихме всяка беше различна едната бош другата нжк 3-тата денсо и т.н. само малките бяха едни и същи та бяха над 80 000 км.. нагара по всички свещи беше един и същ -керемиден цвят без масло сажди и т.н. трябва да видиш смесите
                        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                        Fiat punto GT in progress ~200hp

                        Comment


                        • #13
                          вкарал си се в свин спарк филма. свещите изглеждат добре, поне по снимките - керемиден нагар и здрави електроди. за маслото - гарнитури,сепаратори и т.н.т. огледай и бобините за пукнатини. иначе студеното невървене си е типично за тс, така че може да ти се наложи и да свикнеш с него.
                          точка

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            вкарал си се в свин спарк филма. свещите изглеждат добре, поне по снимките - керемиден нагар и здрави електроди. за маслото - гарнитури,сепаратори и т.н.т. огледай и бобините за пукнатини. иначе студеното невървене си е типично за тс, така че може да ти се наложи и да свикнеш с него.
                            Погледни четвъртата снимка и кажи, че е добре луфтът
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              ми щом не се оплаква от трудно палене и гърмежи, значи не са толко зле свещите. иначе на снимката мерило нямаме, така че всичко си остава предположение.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X