Известие

Collapse
No announcement yet.

Направи си сам - бутон за вентилатора на водния радиатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Абсолютно съм съгласен с вас двамата, за това и казах, че и Фиориус е намислил нещо, а не, че плещи простотии.
    За това и трябва да се уточнявате, за да няма
    Мисълта ми е, че тия неща не трябва да се абсолютизират и с тях трябва да се пипа внимателно.
    Лесно ще подадеш на крачето на релето каквото трябва, но съществува и варианта тоя сигнал да се подава и на други места. Примерно на ел. магнита на компресора.
    В резултат, пускайки перката принудително, да си пуснем и компресора или някоя друга простотия и...
    Нали схващате логиката.
    За такива неща ключ, но трипозиционен.
    Средния край към крачето на релето, а през другите нормалния сигнал и тоя, който искаме да пуснем принудително.
    Идеята е да се разграничат двата режима и да не се бъркат!
    Ако прочетеш "ключе с превклюване" и се замислиш ще видиш, че това е най-доброто решение (средното краче е бобината на релето - от едната страна маса, от другата - от централата сигнала). Няма как да задействаш други механизми. А всички други измишльотини, които подават маса на бобината на това реле директно (без да прекъсват жицата на управлението) са една дебела простотия за мен
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
      Е сега..., то лафа е питай патило, а не старило, ама аз нещо немога да схвана каква беля може да стане като просто, така да се каже, "симулираме" датчика с 1 ключе?!?!?!? В смисъл прекалено много неща се изговориха пък без аргументация?! Няма как да направим беля, защото ползваме оригиналната верига на автомобила, като единствено вместо да разчитаме само на датчика да затвори веригата и да подаде маса на релето, слагаме успоредно на него копче. Или иначе казано взимаме масата от входа на датчика, прекарваме я до копчето, и изхода от копчето я прекарваме до изхода на датчика, такаче е все едно дали датчика е затворил веригата или ние чрез копчето, единствено така си осигуряваме някаква сигурност, като дублираме датчика... Моите уважения Иво, но в случая няма как да направим беля.
      Предупреждението ми е по принцип и Цецо го формулира правилно. Това е правилният подход, когато говорим в техническия раздел. Тука не говорим за твоята или моята кола, а по принцип, защото някой чел-недоразбрал може да си сътвори голяма беля. Така може да си пишем по класиките и 33 раздела, защото там нещата са по-прости и няма какво чак толкова да сгрешим или опропастим.
      Ето за това , момчета, тука трябва да сме много прецизни.
      Помислете малко!
      За нас си е.
      Хубавото е, че все още някой чука по клавиатурата!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #18
        Абсолютно си прав за това, че конкретните съвети не бива да се вадят от контекста на конкретния модел. Има модели, чието реле се управлява директно от ЕКУ-то, и при които ако подадем маса на управляваното краче на релето, автоматично ще подадем тази маса и на крачето на ЕКУ-то, което оригинално управлява релето и кой знае какво може да стане, най-малкото може грешка да запише...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Абсолютно си прав за това, че конкретните съвети не бива да се вадят от контекста на конкретния модел. Има модели, чието реле се управлява директно от ЕКУ-то, и при които ако подадем маса на управляваното краче на релето, автоматично ще подадем тази маса и на крачето на ЕКУ-то, което оригинално управлява релето и кой знае какво може да стане, най-малкото може грешка да запише...
          Ето за това говорех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment

          Working...
          X