Първоначално публикувано от mordohy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Направи си сам - бутон за вентилатора на водния радиатор
Collapse
X
-
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеЕ сега..., то лафа е питай патило, а не старило, ама аз нещо немога да схвана каква беля може да стане като просто, така да се каже, "симулираме" датчика с 1 ключе?!?!?!? В смисъл прекалено много неща се изговориха пък без аргументация?! Няма как да направим беля, защото ползваме оригиналната верига на автомобила, като единствено вместо да разчитаме само на датчика да затвори веригата и да подаде маса на релето, слагаме успоредно на него копче. Или иначе казано взимаме масата от входа на датчика, прекарваме я до копчето, и изхода от копчето я прекарваме до изхода на датчика, такаче е все едно дали датчика е затворил веригата или ние чрез копчето, единствено така си осигуряваме някаква сигурност, като дублираме датчика...Моите уважения Иво, но в случая няма как да направим беля.
Ето за това , момчета, тука трябва да сме много прецизни.
Помислете малко!
За нас си е.
Хубавото е, че все още някой чука по клавиатурата!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Абсолютно си прав за това, че конкретните съвети не бива да се вадят от контекста на конкретния модел. Има модели, чието реле се управлява директно от ЕКУ-то, и при които ако подадем маса на управляваното краче на релето, автоматично ще подадем тази маса и на крачето на ЕКУ-то, което оригинално управлява релето и кой знае какво може да стане, най-малкото може грешка да запише...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеАбсолютно си прав за това, че конкретните съвети не бива да се вадят от контекста на конкретния модел. Има модели, чието реле се управлява директно от ЕКУ-то, и при които ако подадем маса на управляваното краче на релето, автоматично ще подадем тази маса и на крачето на ЕКУ-то, което оригинално управлява релето и кой знае какво може да стане, най-малкото може грешка да запише...На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment